יתרונות של לבישת פריימר

פריימר עין הוא אחד ממוצר האיפור כי בדרך כלל מוזנח על ידי אנשים כמו רוב האנשים מוצאים את זה לא יעיל עבור איפור העיניים שלהם או שהם צריכים לרכוש וללהשקיע במוצר אחר אשר יכול להיות נוסף נטל לשאת.

שאלות עשויות להתעורר כמו "מה זה פריימר עין?", "למה אנחנו חייבים להיות בעלי פריימר באיסוף שלנו?" עין פריימר זה בדיוק כמו הפנים פריימר על הפנים שלך, אבל הם עובדים הכי טוב על העפעפיים שלך. פריימר העין משמש כמחסום בין מוצרי איפור עיניים כימיים לבין העפעפיים השבריריים שלך.

היתרונות של לבוש פריימר עין

הצגה מיקה עין יופי פריימר אשר מסייע לשפר את מרקם העור של העפעפיים שלך על ידי החלקה כל קווים עדינים, מה שמאפשר איפור העיניים שלך לגלוש על ללא מאמץ ארוך. בנוסף, פריימר עין זה נעשה עם נוסחה עמיד למים כדי ליצור אפילו את הבסיס של גוון העור, וחותמות את הצללים העין שלך כדי להגביר את מראה איפור העיניים ולמנוע מהם creasing, מרחף או מרחף. גם, אתה יכול ללבוש את הפריימר כצל עין עבור המראה היומיומי שלך.

איך אנחנו מיישמים את הפריימר של מיקה היופי?

את מיקה היופי של בושם איפור פריימר מתאים לכל סוגי העור ולכל הגילאים. אתה יכול להחיל את פריימר העין עם האצבעות שלך או עם מברשת צללית. עם אצבעות מנוקות, להרים את המוצר עם האצבע הטבעת, כפי שהיא האצבע החלשה ביותר עבור מגע עדין על העפעפיים העדין שלך. לחמם את המוצר בין האצבעות לפני החלת העפעפיים שלך לקבלת ספיגה טובה יותר. עפעף את המוצר בעדינות על העפעפיים.

עם מברשת, אתה יכול להשתמש נקי צלליות מברשת או צלליות ספוג. לאסוף כמות קטנה של מוצר פריימר מהמיכל ונפלה בעדינות את המוצר מיקה פריימר על פני העפעפיים העדינים עם כמות קטנה של מאמץ.

מה קורה אם אתה לא לובש פריימר עין באופן קבוע? בעת החלת צללית העין, זה דורש הרבה שכבות וערבב, אשר כרוך הרבה תנועה מיזוג, ועלול לפגוע העפעפיים שלך ללא הגנה מפני פריימר העין. זה הוא כי עפעפי שלך עשוי להיות אלרגיים לכימיקלים מהעין צל. לכן, ללבוש פריימר יכול לעזור למנוע כל זיהום למינימום. גם, שימוש פריימר עיניים גורם לצבעי צל העיניים הופכים להיות יותר תוססים ואינטנסיביים עם פחות מאמץ של מיזוג, שכבות, להאיץ את התהליך על איפור העיניים שלך.

זקוק לעזרה בהרכבת שגרת הטיפוח הטובה ביותר לסוג העור שלך? לנסות שלנו חידון עור !

Beauty Affairs Skin Quiz Image

Alexis Adrienne

אלכסיס אדריאן

אלכסיס אדריאן היא כותבת יופי נלהבת עם למעלה מ-10 שנות ניסיון. היא להוטה להפליא בכל הקשור לטיפוח העור, האיפור והקוסמטיקה, עם קצה האצבע על הדופק של מגמות היופי העולמיות האחרונות בכל עת.

השאר תגובה

כל ההערות מנוהלות לפני פרסום