מראה צלליות סגולות

טרנד האביב והקיץ על המסלול מציגים כמה מראות מגניבים ושיקיים שאינם מתאימים לחיי היומיום שלנו. לפיכך, לאחר מחקר נוסף והסתכלנו על כל לוק ממעצבים שונים, גילינו שצללית סגולה נמצאת בשימוש רב על המסלול. בנוסף, לבישת צללית סגולה מקובל להתבלות לאירוע מיוחד או אירוע.

לבשו צללית סגולה

התחל עם פריימר לעיניים כמו תמיד, שישמש כבסיס לצלליות שלך. מומלץ להשתמש בפריימר לעיניים כי זה יעזור לאיפור העיניים שלך להחזיק מעמד זמן רב יותר ולהעצים את צבע הצלליות מבלי להתקמט, לדהות או להימרח על העין. זה גם עוזר למוצר למזג את הצללית בצורה חלקה. מרחו את פריימר העיניים עם האצבעות על כל עפעף העין.

לאחר מכן, בעזרת מברשת צלליות, קח צבע עירום כצבע בסיס של צללית, כגון לבן, או צבע בז' בהיר. תרימו את גוון החשק שלכם של צללית סגולה, כאן בחרנו בצללית המינראלית של Mica Beauty  בצבע 3 wild rose, גוון סגול תוסס. טפחו את המוצר על מכסה העין החיצוני, בעזרת מברשת צלליות שטוחה. רכז את הצבע על עפעף העין החיצוני.

לגוון המעבר, השתמשי במברשת צלליות מיזוג ותרימי גוון ניטרלי עם גוון בסיס סגול או גוון צללית אפור סגול כהה. ערבבו את המוצר על הקפל החיצוני וכדי למזג את הקווים הקשים על עפעפי העיניים. לאחר שתהיה מרוצה מהתוצאה לאחר מיזוגו, הרם את אותו גוון סגול עם אותה מברשת צללית וטפח על עפעף העין החיצוני כדי להעמיק את הצבע. שוב, עם מברשת המיזוג, רק כדי למזג את כל הקווים הקשים.

לאחר מכן, עם מברשת קטנה, הרים כמות קטנה של צבע צללית שחורה וקו אותה בפינה החיצונית מאוד של העין כדי ליצור יותר עומק בעין. לאחר מכן, בעזרת מברשת קטנה, ערבבו את הצללית השחורה לגוון הסגול. בנוסף, תרימו גוון ורוד בהיר יפה וטפחו אותו על עפעף העין הפנימי. עם צללית לבנה, השתמשי במברשת צללית קטנה ומרחי את הצבע על הפינה הפנימית של העיניים כדי להאיר את העיניים. מרחי אייליינר ושכבה אחת או שתיים של מסקרה על הריסים שלך וזה יוצר מראה איפור עיניים בצבע סגול יפהפה.

Alexis Adrienne

אלכסיס אדריאן

אלכסיס אדריאן היא כותבת יופי נלהבת עם למעלה מ-10 שנות ניסיון. היא להוטה להפליא בכל הקשור לטיפוח העור, האיפור והקוסמטיקה, עם קצה האצבע על הדופק של מגמות היופי העולמיות האחרונות בכל עת.

השאר תגובה

כל ההערות מנוהלות לפני פרסום