מבוא לקילוף

טיפול בעור שלך הוא לא רק ניקוי, לחות ויישום קרם הגנה כדי להגן על העור מפני השמש. בשגרת טיפוח העור שלך, זה גם דורש ממך מקלף העור שלך כדי להסיר ולחדש תאי עור חדשים, או אחר תאי העור המתים יהיו על העור במשך תקופה ארוכה, וזה יהיה לא בריא לעור.

מה זה קילוף?

ככל שאנו מזדקנים, תהליך ההתחדשות של התאים יאט, גם אומר שהגוף שלנו מתפצל ולחדש את תאי העור לאט יותר. ואז, תאי עור ישנים מתחילים לצבור על פני העור, והעור שלך ייראה משעמם, לא אחיד ויבש. בנוסף, תוספת של תאי עור מתים תהיה תוצאה של עודף שמן וסתימות נקבוביות, מה שמוביל לאקנה.

קילוף הוא הסרת תאי עור מתים על פני העור וחושף תאים חדשים מתחת. שלב זה ניתן לעשות באופן ידני עם קרפים או כימית כמו קליפת פנים, יופי של פיקה Vita ג 'ל פילינג פילינג אשר מכילים חומצות ספציפיות שמסילות את תאי העור המתים מבלי לשפשוף. עם תאי עור חדשים, סרומים ומוצרי לחות יכולים לחדור עמוק יותר לתוך העור, הופך אותו ליעיל יותר.

היתרונות של קילוף

יש כל כך הרבה יתרונות עבור פילינג העור שלך. השגת עור זוהר בריא תהיה תוצאה של קבוע קילוף . משטח העור לא אחיד שלך יוחלף עם תאי עור חדשים, העור שלך יופיע חלק יותר ויראה מחדש. האיפור שלך יישאר זמן רב יותר ולא ייראה בוטה ופצ 'י. לאחר תקופה של הצטברות של לכלוך ותאי עור מתים, זה יגרום לנקבוביות שלך לגדול יותר. באופן דומה, עם קילוף, זה עוזר עם מזעור הנקבוביות, כפי שהוא מסיר את הלכלוך בנקבוביות ועם תשומת לב נוספת, זה יהיה למזער את הנקבוביות על העור שלך. עוברים תהליך של קילוף עמוק לעתים קרובות unclog הנקבוביות שלך ולהסיר עודף שמן ולכלוך על העור, אשר גם ימנע את הפיתוח של פריצות ואקנה. באמצעות פילינג, זה עוזר להסתיר או למזער את הקמטים שלך ואת קווים עדינים על ידי הסרת תאי העור המתים. גם, כאמור לעיל, זה משפר את ספיגת המוצרים האחרים ומאפשר לו להיכנס לתוך העור.

תזכורת: להיות עדין בקלף, מגע קל ולא לשים יותר מדי לחץ זה כל מה שאתה צריך להסיר תאי עור מתים על פני השטח של העור שלך. אם לא, אתה מעצבן ולגרום יותר בעיות עבור העור שלך.

זקוק לעזרה בהרכבת שגרת הטיפוח הטובה ביותר לסוג העור שלך? לנסות שלנו חידון עור !

Beauty Affairs Skin Quiz Image

Alexis Adrienne

אלכסיס אדריאן

אלכסיס אדריאן היא כותבת יופי נלהבת עם למעלה מ-10 שנות ניסיון. היא להוטה להפליא בכל הקשור לטיפוח העור, האיפור והקוסמטיקה, עם קצה האצבע על הדופק של מגמות היופי העולמיות האחרונות בכל עת.

השאר תגובה

כל ההערות מנוהלות לפני פרסום