מבוא לסמיקה

מסמיקה הוא אחד ממוצר האיפור הטוב ביותר שהומצא אי פעם בתעשיית היופי. זה עוזר להאיר את המראה שלך ולגרום לך להיראות חי במיוחד בימים כאשר העור שלך משעמם ועייף. גם, זה עוזר לתת לך מראה שבריא, סומק יכול פשוט לשנות את הדרך בה אתה מסתכל בכמה מגהצקות. אבל, זה יכול להיות מסובך להחיל סומק על הפנים שלך, למשל כמה מוצר הוא יותר מדי? אם נפעיל את הסמיק או לעכל את זה, אולי נראה כמו ליצן או הזדקנות.

כיצד להחיל סומק?

קודם כל, אתה צריך לבחור צבע עם צבע הוא צבע דומה של הלחיים שלך כאשר אתה הסמיק. לבחור את הגוון הנכון של סומק מאפשר לו להיראות טבעי, גורם לזה להיראות כאילו אתה מסמיק במקום המוצר. מיקה יופי אבקת סומק מינרלים מציע שישה גוונים שונים שיתאימו לכל סוגי גווני העור, ללכת לבדוק אותם באתר הרשמי של מיצה.

לאחר בחירת בחירת גוון סומק. להחיל איפור הבסיס שלך על הפנים שלך, הכולל פריימר פנים אז הבסיס או bb קרם לבחירה. אם אתה לא עד להחיל קרן עם כבד עקביות, אז אור עקביות כגון נציץ יופי של מינרלים קרן אבקה או כהים פריימר. זה עוזר אפילו את גוון העור ולכסות כל אדמומיות או discolouration וליצור משטח חלק אשר מאפשר את סומק להימשך זמן רב יותר.

לאחר מכן, להשתמש במברשת בגודל בינוני ולאסוף את המוצר מסמיק אבקה. אנו בוחרים סומק אבקת יופי של מיקה בגלל שזה עובד טוב עם כל סוגי העור בהשוואה לסריקת קרם או ג 'ל. הקש על המברשת בצד של המיכל כדי להסיר כל מוצר עודף. מול המראה, לחייך בקלות, לסחוב עם תנועה מעגלית בדיוק כמו לצייר עננים עם המברשת החל מהתפוחים של הלחיים ומעלה לאורך עצם הלחיים לכיוון החלק העליון של האוזניים. עם התנועה הזו, לא יהיו שום קווים קשים ונראות מעורבב היטב למראה טבעי.

עם מברשת אחרת, להחיל כמות קטנה של אבקת שקוף מעל עצמות הלחיים כדי להדגיש אותם וגם לרכך את הקצוות של סומק כדי לקבל את זה זוהר טבעי. עבור כמה טיפים נוספים, לשמור אלה שמר סומק עבור ערב או אירועי הלילה. אם באמצעות סומק מסמיק במהלך היום, את הפנים שלך ייראה מזויף ועם השתקפות האור, העור שלך יופיע קוצץ ויבש. יתר על כן, כפי שהוזכר לעיל, סומק לא צריך להיות ברור על הפנים, בניגוד לאפודים או צללים. הם מוחלים כדי לשפר את הפנים שלך מחפש בריא יותר עם זוהר טבעי.

זקוק לעזרה בהרכבת שגרת הטיפוח הטובה ביותר לסוג העור שלך? לנסות שלנו חידון עור !

Beauty Affairs Skin Quiz Image

Alexis Adrienne

אלכסיס אדריאן

אלכסיס אדריאן היא כותבת יופי נלהבת עם למעלה מ-10 שנות ניסיון. היא להוטה להפליא בכל הקשור לטיפוח העור, האיפור והקוסמטיקה, עם קצה האצבע על הדופק של מגמות היופי העולמיות האחרונות בכל עת.

השאר תגובה

כל ההערות מנוהלות לפני פרסום