טיפוח עור הריון: במה להשתמש וממה להימנע?

נשמע שאתה מצפה - מזל טוב! יש הרבה התאמות שצריך לעשות: לוותר זמנית על הטיפ האהוב עליך, הימנעות מגבינות רכות, ולא עוד סושי, אם להזכיר כמה. אבל שינוי אחד בלתי צפוי שאולי תצטרך לעשות כרוך בשגרת הטיפוח שלך - רשימת טיפוח העור שיש להימנע מהם בהריון כוללת מרכיבים מועדפים נגד הזדקנות ומרכיבים למניעת אקנה. 

עם זאת, ויתור על אלה לא אומר שתצטרך להסתפק בשגרת טיפוח ללא החומרים הפעילים המדהימים האלה! הנה המדריך שלנו למוצרי טיפוח להריון הטובים ביותר לשימוש במקום.

Woman wearing white holding pregnant belly

איך הריון משנה את העור?

איך הריון משפיע על העור מלכתחילה? האמת היא, שהייה בהריון יכולה להניע שינויים בדרכים שאולי לא מצפים להן! רבים מגלים שסוג העור שלהם משתנה, העור שלהם מתנקה, או במקרים מסוימים, הריון למעשה סיבות פריצות. לסיכום, שלושת חששות העור הנפוצים ביותר הקשורים להריון הם:

  • עור יבש במיוחד
  • מלזמה
  • אקנה הורמונלית

הגורם הבסיסי לשלושת השינויים הללו הוא עד כמה שונים ההורמונים שלך בהריון! אחרי הכל, הגוף שלך עסוק ביצירת ישות אחרת - אז בטח יהיו כמה פשרות. הדבר המסובך הוא שחלק מהמרכיבים שבדרך כלל היינו מגיעים אליהם כדי לעזור עם החששות האלה אינם מהשולחן בזמן ההריון.

הם יכולים להשפיע על התפתחות התינוק שלך ואין להשתמש בהם אם את בהריון או אפילו מנסה להיכנס להריון. הנה הרשימה שלנו של טיפולי עור שכדאי להימנע מהם בהריון (ובמה להשתמש במקום)

SK-II R.N.A. Radical New Age CreamSK-II R.N.A. Power Radical ניו אייג' קרם
קרם הפנים האנטי אייג'ינג הזה מבית SK-II משתמש בכוחם של פפטידים ו-Pitera כדי להדוף את סימני ההזדקנות.

טיפולי עור שכדאי להימנע מהם בהריון

כאשר מדובר במה שאסור להשתמש בהריון, ישנן שלוש קטגוריות עיקריות שכדאי להימנע מהן - ללא יוצא מן הכלל! 

  • רטינול (וכל נגזרות ויטמין A)
  • ריכוזים גבוהים של AHAs ו-BHAs
  • הידרוקינון

מוצרי טיפוח להריון לאנטי-אייג'ינג

במקום רטינול, בחרו בטיפוח העור המנוסח עם פפטידים, נוגדי חמצון[_0127_5_ol.], או bakuchiol. הפפטידים עובדים קשה כדי להפוך את סימני ההזדקנות על העור, ומאותתים לעור לייצר יותר קולגן. הם יעילים באופן מפתיע בריכוך קמטים והגברת ייצור הקולגן לזוהר צעיר יותר - ובנוסף, הם למעשה פחות מגרים את העור שלך בהשוואה לרטינול. 

Elizabeth Arden Anti-Ageing Daily Serumסרום יומי אנטי אייג'ינג של אליזבת ארדן
קבל את כל היתרונות של אחד מנוגדי החמצון האנטי אייג'ינג החזקים בעולם עם הסרום הזה של אליזבת ארדן.

נוגדי חמצון מגנים על העור מפני גורמים חיצוניים להזדקנות וכוללים מרכיבים כגון רזברטרול, ויטמין C, באקוצ'יול ו-[_0127_0_5] ו-[_0127_0_5]. טיפוח עור להריון עם המרכיבים הבטיחותיים לתינוקות האלה הוא אידיאלי לאנטי-אייג'ינג, בין אם זה רק שימוש במשהו כדי לשטוף אותך בזמן שהרטינול לא מהשולחן או אפילו בטווח הארוך לצד מוצרי הטיפוח הרגילים שלך. 

Bakuchiol, המכונה לעתים קרובות רטינול טבעי, הוא מרכיב אנטי אייג'ינג רב עוצמה הממריץ את העור באופן דומה לרטינול ללא מרשם; הגברת רמות הקולגן ותומכת בהתחדשות תאית כדי לשמור על קמטים ולשמור על עור מוצק.

Omorovicza Miracle Facial OilOmorovicza Miracle Facial Oil
מועשר בבאקוצ'יול, שמן הפנים הזה מבית Omorovicza מזין את העור עמוק ומרכך את המראה של קמטים עדינים.

טיפוח העור הטוב ביותר להריון: מהדורת אקנה

זה יכול להיראות ממש קשה להתמודד עם אקנה הקשורה להריון מכיוון ששני המרכיבים הטובים ביותר לטווח הארוך לניהול פצעונים אינם מהשולחן: חומצה סליצילית ורטינואידים. עם זאת, זה לא אומר שאין לך אפשרויות! טיפוח העור הטוב ביותר עבור אקנה בהריון כולל פילינג עור באופן קבוע ושימוש במסכת חימר. 

שני אלה עשויים להפחית את חומרת הפריצות על ידי הבטחת הנקבוביות פנויות מתאי עור מתים שעלולים להניע התפרצויות, כמו גם לפעול באופן טבעי כדי לעזור לעור להתאושש מכל אקנה נוכחי. 

Eve Lom Rescue Maskמסכת הצלה של איב לום
מסכת חימר דו-באחת מבית איב לום פועלת כמסכת פילינג עדינה ומטהרת כדי למנוע פצעונים.

טיפוח עור הריון עבור היפרפיגמנטציה

הדבר המציק במלזמה הוא שלעתים קרובות היא מתחילה בהריון מלכתחילה - ומכאן הכינוי מסכת הריון. אחד מטיפולי המרשם היעילים ביותר להיפרפיגמנטציה, הידרוקינון אינו בטוח לשימוש במהלך ההריון. למרבה המזל, יש חלופות שאתה יכול להגיע אליהן! 

אחד הדברים הטובים ביותר לשימוש הוא טיפוח עור ויטמין C. בטוח להריון ויעיל במניעת סימני ההזדקנות, ויטמין C הוא כוכב על בטוח להריון ועוזר להתמודד עם מלזמה לעור זוהר ובהיר יותר - עם הבונוס הנוסף של מיצוק העור ומניעת קמטים בעור. הריצה הארוכה. 

Dermalogica Biolumin-c Serumסרום Dermalogica Biolumin-C
תפוג פגמים עם סרום ויטמין C החזק הזה מ-Dermalogica.

 
בסופו של יום, תמיד עיין בעצת הרופא המיילד שלך בכל הנוגע לטיפוח עור בטוח בהריון - ההימור הטוב ביותר שלך עשוי להיות להביא את השגרה שלך לפגישה הבאה שלך ולהבהיר את שגרת הטיפוח שלך!

או, אם אתה עדיין מנסה להרכיב שגרת טיפוח מלכתחילה, נסה את ניתוח העור שלנו. תקבל את ההמלצות הטובות ביותר לעניין העור שלך כדי לעזור לך לעשות סדר בענייני היופי שלך לעור זוהר וזוהר.

Beauty Affairs Skin Analysis

מוצרים שהוזכרו:

Alexis Adrienne

אלכסיס אדריאן

אלכסיס אדריאן היא כותבת יופי נלהבת עם למעלה מ-10 שנות ניסיון. היא להוטה להפליא בכל הקשור לטיפוח העור, האיפור והקוסמטיקה, עם קצה האצבע על הדופק של מגמות היופי העולמיות האחרונות בכל עת.

השאר תגובה

כל ההערות מנוהלות לפני פרסום