7 הפפטידים הטובים ביותר לעור שלך

כשזה מגיע לפפטידים לעור, רבים עשויים לתהות אם הם שווים את המחיר הגבוה. אחרי הכל, נראה שפפטידים עפים מתחת לרדאר בהשוואה למרכיבי טיפוח אחרים כגון ויטמין C ו-רטינול - אבל הנה מה שהופך את מוצרי הפפטידים הטובים ביותר לפולחן העור למועדפים ברחבי העולם.

BEST PEPTIDES FOR YOUR SKIN

מהו פפטיד?

מהו פפטיד מלכתחילה? במילים פשוטות, פפטידים הם שרשראות קטנות של חומצות אמינו. קבץ מספיק חומצות אמינו יחד, ותקבל חלבון. עם זאת, אנחנו לא ממש בשלב החלבון - רק בשלב אבן הבניין עם פפטידים.

השאלה האם פפטידים טובים לעור היא אפילו לא שאלה: פפטידים מסוגלים להשפיע על התנהגות העור שלך, בין אם זה לייצר יותר קולגן או לתמוך במחסום הלחות שלך!

מוצרי הפפטידים הטובים ביותר לעור פועלים לצד מרכיבים אחרים המזינים את העור כדי להזין את כל ההיבטים של העור שלך - בהירות, לחות, ואפילו אנטי אייג'ינג.

מה עושים פפטידים לעור?

הפפטידים לא כולם משפיעים על העור באותה צורה, למרות שיש להם אותה מטרה: לעזור לעור שלך להיראות במיטבו. מה שהם באמת עושים לעור תלוי בסוג הפפטיד שהם! ישנם חמישה סוגים עיקריים של פפטידים: פפטידים אות, פפטידים נשאים, פפטידים מעכבי אנזים, פפטידים מעכבי נוירוטרנסמיטר ופפטידים אנטי-מיקרוביאליים.

אות פפטידים מסוגלים ממש לשלוח אותות לתאי העור, ולהשפיע עליהם להתנהג בצורה מסוימת, כמו ייצור יותר קולגן או חומצה היאלורונית, למשל.

פפטידים נשאים הם פפטידים מועילים לעור כאשר משתמשים בהם יחד עם יסודות קורט - אם אתה רואה 'פפטיד נחושת' רשום כמרכיב, זה סוג של פפטיד נשא. סוג זה של פפטיד מועיל לעור בכך שהוא מקל על העור לעשות שימוש ביסודות קורט אלו - הם נושאים אותם לאן שהם צריכים להגיע, ומכאן השם פפטיד נשא.

פפטידים מעכבי אנזים לעצור אנזימים מסוימים מלפעול בעור - למרות שזה נשמע קצת מטורף, סוג זה של פפטיד הוא הטוב ביותר בעזרה דהיית כתמים כהים. הסיבה לכך היא שהם עוצרים את היצירה של עודף מלנין בעור - הפיגמנט האחראי על כתמים כהים וסוגים אחרים של היפרפיגמנטציה.

פפטידים מעכבי נוירוטרנסמיטר, הנקראים גם נוירופפטידים, בעלי הכוח הייחודי להפריע לאותות השרירים, להרגיע אותם ולספק אפקט דמוי בוטוקס. בעצם הקפאת השרירים האלה במקומם, קמטים לא מקבלים הזדמנות להיווצר.

פפטידים אנטי מיקרוביאליים מועילים לאיזון מחדש של בעיות מיקרוביום בעור - זה לא כולל רק עזרה להיפטר מאקנה! הם יכולים לתמוך בריפוי פצעים בכל מקום שבו העור נשבר לעור בריא וזוהר יותר.

מהם הפפטידים הטובים ביותר לעור?

ריכזנו רשימה של 7 הפפטידים האהובים עלינו (ובאילו מוצרי טיפוח תמצאו אותם)!

Acetyl Hexapeptide-8

נוירופפטיד זה מועיל לעור ביותר מאשר רק דרך אחת; Acetyl Hexapeptide-8 יכול לשקם את העור ולשפר את הלחות וכן יש לו פוטנציאל להפחית היווצרות של קמטים וקמטים.

La Mer The Renewal Oil

La Mer The Renewal Oil
שמן טיפוח זה מבית La Mer מעניק לחות לעור ונלחם בסימני ההזדקנות באמצעות פפטידים.

לחץ כדי לקנות

ארגינין/ליזין פוליפפטיד

פפטיד זה הוא תערובת של שתי חומצות אמינו המזינות את העור: ליזין וארגינין. המומחיות שלו היא שימור מאגרי הקולגן החיוניים של העור שלך לעור שנשאר צעיר ומוצק לאורך זמן. מכיוון שמדובר בתערובת חומצות אמינו, הפפטיד הזה יכול לפעול גם כמו פפטיד נשא וגם כנוירופפטיד!

Dermalogica Super Rich Repair

תיקון דרמלוג'יקה סופר עשיר
חיזק את העור שלך בכוחם של פפטידים בקרם הלחות הזה מבית Dermalogica.

לחץ כדי לקנות

Palmitoyl Pentapeptide-4

Palmitoyl Pentapeptide-4 הוא אחד הפפטידים המפורסמים והנחקרים ביותר שיש; זה נקרא גם בשם Matryxl בכמה נוסחאות. פפטיד האותות החזק להפליא הזה זכה לתוצאות מוכחות בכל הנוגע להחלקת קמטים ולהילחם בסימני הזדקנות אחרים.

SK-II R.N.A. Power Radical New Age Cream

SK-II R.N.A. Power Radical ניו אייג' קרם
קרם אנטי אייג'ינג זה מבית SK-II מרחיק קמטים עם פיטרה ופפטידים לעור חסר גיל.

לחץ כדי לקנות

Palmitoyl Dipeptide-7

פפטיד איתות נוסף שפועל היטב להפחתת מראה הקמטים והקמטוטים. זה עובד טוב במיוחד לצד פפטידים אחרים כדי להעניק מראה כללי מחודש וזוהר. זהו אחד הפפטידים הטובים ביותר למיצוק העור ואנטי אייג'ינג!

SK-II R.N.A. Power Radical New Age Essence 50ml

SK-II R.N.A. Power Radical New Age Essence
פפטידים מגבירים את ייצור הקולגן לעור צעיר וקופצני יותר עם פחות מהקמטים המציקים האלה.

לחץ כדי לקנות

אצטיל טטרפפטיד-15

פפטידים הם לא רק לאנטי אייג'ינג - הם מדהימים להרגעת עור רגיש ומגורה מדי. הפפטיד המסוים הזה פועל על ידי איתות לקולטני כאב בעור שלך כדי להפחית אותו מעט, להפחית את תחושת הגירוי ולאפשר לעור שלך להחלים.

Dermalogica Ultra Calming Serum Concentrate

תרכיז סרום אולטרה מרגיע של Dermalogica
תמצית שיבולת שועל, פפטידים ורכיבים פרוביוטיים עובדים קשה כדי להרגיע את העור בסרום זה מבית Dermalogica.

פלמיטויל טריפפטיד-5 

קרם הפפטיד הטוב ביותר לעור נפול, או במקרה זה, הסרום הטוב ביותר חייב להיות בעל Palmitoyl Tripeptide-5. פפטיד זה מגן על מאגרי הקולגן הקיימים שלך, מונע מהם להתפרק באותה מהירות ומבטיח שהעור שלך מוצק יותר לאורך זמן.

Dermalogica Biolumin-C Serum

סרום Dermalogica Biolumin-C
ויטמין C ופפטידים עובדים קשה למיצוק העור ולהרחקת קמטים!

לחץ כדי לקנות

אצטיל טטרפפטיד-2

אחד הפפטידים הטובים ביותר למיצוק העור הוא זה כאן: Acetyl Tetrapeptide-2. פפטיד זה ממריץ קולגן ואלסטין בעור שלך, מחזק אותם וממצק את העור למראה מוצק וצעיר יותר.

Clarins Super Restorative Day Cream SPF 15 - All Skin Types

קרם יום סופר משקם של קלרינס
חידוש לחות חיונית ועורר קולגן בעור שלך עם קרם הפנים המטפח הזה מבית קלרינס.

לחץ כדי לקנות

עכשיו כשאתה יודע למה פפטידים מדהימים לעור, האם תסדר את ענייני היופי שלך ותוסיף את המרכיבים המדהימים האלה לשגרת הטיפוח שלך?

Beauty Affairs Skin Analysis

אם אתה עדיין מנסה ליצור שגרה ביחד - או לא יודע לאילו מוצרים להגיע כדי לעמוד ביעדי העור שלך - נסה את ניתוח העור שלנו!

Alexis Adrienne

אלכסיס אדריאן

אלכסיס אדריאן היא כותבת יופי נלהבת עם למעלה מ-10 שנות ניסיון. היא להוטה להפליא בכל הקשור לטיפוח העור, האיפור והקוסמטיקה, עם קצה האצבע על הדופק של מגמות היופי העולמיות האחרונות בכל עת.

השאר תגובה

כל ההערות מנוהלות לפני פרסום