מקור skincare: 6 מוצרים מבוססי צמחים הטובים ביותר עבור שגרת טיפוח העור שלך

כשזה מגיע ליופי נקי, המקור הוא באמת אחד המותגים שעושה את זה הכי טוב. ממוקד על מרכיבים צמחיים רבי עוצמה מקורותיה גישה ל-skincare היא ליצור מוצרים אשר "מנוסחים באופן טבעי עם מרכיבים באיכות הגבוהה ביותר, חלופות לא-רעילה לעור ומדעים מתקדמים".

חומרים טבעיים יעילים? תבדוק.

נוסחאות ואריזה ידידותיות לכדור הארץ? תבדוק.

טיפוח העור שבאמת עובד? לבדוק!

טיפוח העור נוצר עם היותך אדיש לעור שלך ולכדור הארץ בראש-וזו הסיבה שענייני היופי, אנחנו נרגשים להיות לועג למותג היופי הנקי הזה!

Try Before You Buy

מוצרי טיפוח העור שלנו

הדבר הטוב ביותר לגבי טיפוח המקור הוא באמת שכל היבט של בריאות העור שלך נחשב כאשר המוצר מנוסח; איך הוא משפיע על הידרציה, ואת התוצאה הכוללת כי המוצר צריך לתת את העור שלך. אנחנו כבר אספו את המועדפים שלנו מטיפוח המקור שאנחנו חושבים שצריכה להיות מקום בשגרה שלך!

מוצא מיסלרים מגה-פטריה ניקוי מיסלרים

נוצר כדי לטהר את העור מבלי להשאיר אותו מרגיש יבש או חזק, זה מים מיסלרים שמקורו הוא חייב להיות בארסנל הסרת איפור שלך. נוסחה עם הבלעדי של ד"ר אנדרו וייל ל-Original Mushroom Complex, זהו יותר מסתם מים מיסלריים. מוצר skincare מהפכני זה מזיע את כל עקבות האיפור והזיהומים מהיום שלך בשלב אחד.

מסורתי micellar מים נוסחאות גם בדרך כלל צריך לשטוף את של עור לאחר שימוש; זה לא הכרחי הודות זה מזין, שאינו נוסחה מעצבן!

זה micellar מים לוחש עקבות מתמשכים של איפור כדי לחשוף את העור טרי, נקי.

מוצא לשתות™מסיכת לחות לילה אינטנסיבית

מושלם לעור צמא שזקוק קצת יותר לחות בין לילה, מסכת לחות זו של הלילה מעור המקור הוא ארוז באבוקדו ובמי הקרחון כדי לתת לעור זוהר זוהר. אבוקדו עשיר בחומצות שומן המזינות את העור, מחליק סימנים גלויים של יובש ומגביר את גמישות העור.

מסכת שינה כמו זה אחד יכול להיות מיושם כמו הצעד האחרון של שגרת העור הלילה שלך, המאפשר מרכיבים טבעיים חזקים לעבוד בלילה, כך שאתה מתעורר עם עור לחות למחרת בבוקר!

להזין את העור בלילה עם כוח של אבוקדו, חומצה היאלורונית, ומי קרחון במסכת השינה המזינה הזו.

מקורן™קרם לחות ג 'ל נטול שומן אנרגיה

גדיל עור משעמם, אשר צריך זריקה נוספת של אנרגיה, ג 'ל נטול שמן אנרגיה-לחיזוק אנרגיה ללא שמן משתמש בכוחו של תמצית גינסנג להחיות את העור. המרכיב הבוטני הזה מועיל להפליא לעור שלך, מגן עליו מפני רדיקלים חופשיים מזיקים, ממריץ ייצור קולגן ועוד.

זה לא המרכיב היחיד מזין עור זה מקור קרם לחות, אבל! ג 'ל קל זה ארוז עם ניאצינמיד, חומצה היאלורונית, קפאין כדי להגביר את רמות הלחות של העור מבלי להשאיר אותו מרגיש שמנוני או המום.

להחדיר את העור עם מרענן, לחות לאורך זמן עם זה התחדשות ג 'ל קרם לחות.

מקורן™מרענן ניקוי

כולנו יודעים איך קילוף קבוע קריטי היא לשמור על העור תחושה חלקה וזוהר. תכשיר ניקוי שני באחד וקרצוף פנים מבית Origins skincare משתמש בכוחו של ג'ינסנג כדי לרענן ולהחיות את העור, ולהעלים את המראה של פגמים לזוהר זוהר.

נאמן למילה שלהם על הימנעות מרכיבים מזיקים בעור, מה שמבדיל את העור הזה בנפרד מאחרים הם החרוזים הטבעי לחלוטין עשויים אסטרים חוחובה ושעווה קרנובה.

חלקיקי פילינג רכים אלה הם עדינים מספיק אפילו לעור הרגיש ביותר, ובאופן טבעי מתפרק-בניגוד למיקרופודים מפלסטיק שמזיקים לסביבה!

עדין מקלף את העור כדי לחשוף קרינה מחודשת עם כוחו של ג 'ינסנג.

מקורות גבוהים-לילה עוצמה-a-mins™קרם התחדשות ללא שמן

חשבו על מקור זה של עור העור כפנים בצנצנת-ברצינות. האם אתה יודע שיש התעלולים עור הוא שילוב של השלה תאי עור מתים ו לוודא שלהעור שלך יש מספיק לחות?

קרם התחדשות זה עושה את שניהם; ניסח עם aahas נגזר פירות, זה חוטפי תאי עור מתים וממריץ את ייצור הקולגן בעור, תוך כדי להחדיר את העור עם לחות לטווח ארוך.

באופן אידיאלי, אחד או שני לילות בשבוע כדי להפוך את העור שלך, המקור לתחייה קרם הוא טיפול העור חייב להתמודד עם סימני הזדקנות, אפילו גוון העור, והביאו את הזוהר חזרה לעור.

להביא זוהר לעור שלך הלילה עם הקרם הזה משמן המקורות.

מוצא עור מקורי™לחות מט

אלה עם עור שמנוני ושילוב מצאו את הגביע הקדוש שלהם עם קרם לחות זה מן העור! עוצב כדי לשמור על העור מאט לאורך כל היום, מקורי Origins Original Skin™ Matte Moisturizer הוא מוצר פולחן אהוב ברחבי העולם - ומסיבה טובה.

מרכיב הכוכבים? חומצה סליצילית -זה מאוד יעיל באיזון את ייצור החלב של העור, משאיר אותו מט כל היום. יש לו גם את הבונוס הנוסף של פעולה כנוגד דלקת טבעי עוצמתי, מרגיע את כל התפרצויות הקיימות.

בונוס נוסף של מרכיב זה הוא שהוא יעיל להפליא במזעור מראה הנקבוביות לעור מעודן ונטול ברק.

לשמור על עור מט כל היום ללא יובש הודות זה סליצילית חומצה-חדור קרם לחות.

או, אם אין לך שגרת טיפוח עדיין, נסה ניתוח העור שלנו-אתה תקבל טיפים נפלאים על איך לטפל בסוג העור שלך, בתוספת המלצות מותאמות לעור שלך!

Beauty Affairs Skin Type Quiz

המוצרים שהוזכרו:

  • מוצא מיסלרים מגה-פטריה ניקוי מיסלרים
  • מוצא לשתות™מסיכת לחות לילה אינטנסיבית
  • מקורן™קרם לחות ג 'ל נטול שומן אנרגיה
  • מקורן™מרענן ניקוי
  • מקורות גבוהים-לילה עוצמה-a-mins™קרם התחדשות ללא שמן
  • מוצא עור מקורי™לחות מט
  • Alexis Adrienne

    אלכסיס אדריאן

    אלכסיס אדריאן היא כותבת יופי נלהבת עם למעלה מ-10 שנות ניסיון. היא להוטה להפליא בכל הקשור לטיפוח העור, האיפור והקוסמטיקה, עם קצה האצבע על הדופק של מגמות היופי העולמיות האחרונות בכל עת.

    השאר תגובה

    כל ההערות מנוהלות לפני פרסום