קרם לילה לעומת קרם יום: האם אתה צריך את שניהם?

כשזה מגיע לקרם לחות, יש משהו שרבים מכם אולי תוהים: מה ההבדל בין יום ל-קרם לילה[_0127_0]2_3][5_0127_0]2_3 האם אני באמת צריך שני מוצרים שונים לבוקר וללילה?

טוב, זה תלוי - וגם לא רק בדבר אחד. אם אתה משתמש בשני קרמי לחות שונים בבוקר ובלילה תלוי במטרות העור שלך ובסוג העור שלך. אבל קודם כל, בואו נעבור על ההבדל בין קרם יום לעומת קרם לילה!

Woman applying skincare cream from a jar

קרם יום לעומת קרם לילה: מה ההבדל?

אני יודע מה אתה חושב - ברור שמשחות יום וקרמי לילה הם רק טריק שיווקי קטן, כך שנקנה שתי צנצנות של קרם לחות ממותג במקום אחת!

טוב, זה לא תמיד המקרה - הנה הסיבה.

Dr Irena Eris Volumeric Day Cream SPF 20Dr Irena Eris Volumeric Day Cream SPF 20 
הגבר את הגמישות ומיצוק העור עם קרם הלחות הזה ליום מבית ד"ר אירנה אריס.

מהו קרם יום?

קרם יום מותאם לאופן שבו העור שלך מתנהג ולמה שהוא צריך במהלך היום. בשעות היום, העור שלך זקוק להגנה מפני קרני UV - כל כך הרבה קרמי יום מכילים מרכיבי SPF כדי להגן על העור שלך מאור השמש.

קרמי לחות ליום נוטים להיות מעט קלים יותר במרקם בהשוואה לעמיתיהם בלילה. העור מייצר הכי הרבה חלב במהלך היום וניתן לעורר אותו לייצר אפילו יותר בגלל מזג אוויר חם יותר. 

יתרון נוסף של שימוש בקרם יום נפרד לעומת קרם לילה הוא שקרמי יום נוטים להיות מנוסחים עם מרכיבים שמומלץ להשתמש בהם במהלך היום. קרם היום הטוב ביותר כולל בדרך כלל תערובת של נוגדי חמצון ומרכיבי קרם הגנה כדי להגן על העור שלך מכל גורמי לחץ חיצוניים שאתה עלול להיחשף אליהם במהלך היום, 

Estee Lauder Revitalising Supreme+ Global Anti Ageing Power Cell CreamEstée Lauder Revitalizing Supreme+ Global Anti-Ageing Cell Power Cream
קרם יום מזין זה מבית אסתי לאודר מחזק את העור עם נוגדי חמצון ופפטידים לזוהר רציני. 

מהו קרם לילה?

קרם הלילה הטוב ביותר נוטה להיות כבד ועשיר יותר - קרמי לילה מותאמים אישית לאופן שבו העור שלך פועל בלילה. האם ידעת שהעור שלך נוטה להיות היבש ביותר בן לילה? זה נכון גם לסוגי עור שמן. 

בן לילה, העור שלך עובר תהליך מכריע של ניסיון לתקן ולהתחדש מהלחצים של היום. קרמי לילה מותאמים לתמיכה בעור שלך במהלך תהליך זה למשך הלילה לעור זוהר בבוקר.

קרמי לחות ללילה מנוסחים לעתים קרובות עם מרכיבים רגישים לאור יום - במיוחד, רטינול. יש להשתמש ברטינול רק בלילה מכיוון שהוא מתפרק באור יום, מה שהופך אותו לבלתי יעיל אם משתמשים בו בקרם לחות ליום.

Sisley Night Cream with Woodmallow קרם לילה סיסלי עם קולגן & amp; וודמאלו
קרם הלילה של סיסלי מזין ומשקם את העור למשך הלילה עבור זוהר מורגש בבוקר.

האם אני צריך קרם לילה אחר & קרם יום?

הסיבה מספר אחת להשתמש בקרמי לחות שונים ביום ובלילה היא סוג העור שלך!

שני סוגי העור שהכי מרוויחים משימוש בשני קרמי לחות שונים ביום ובלילה הם עור שומני ועור משולב[5_012]. יש להם את האתגר הייחודי של הצורך למצוא משהו שלא גורם לעור שלהם להרגיש כבד ושמנוני במהלך היום, אבל עדיין משרת את צרכי העור שלהם בן לילה. 

לעור משולב ו-עור שמן, קרם היום הטוב ביותר יהיה [01_5_0]_1_2][01_5_0]_1_2][_01_5_0_1_2][_01_5_0_1_2][_01_5_0_1_2] או קרם ולא קרם כדי לשמור על קלילות על העור תוך שמירה על לחות. קרם לילה כבד יותר עדיין מועיל גם לסוגי העור האלה; הבטחת העור ללחות היטב ולחות למשך הלילה מונעת התייבשות לא נוחה שהופכת עור שמן אפילו יותר לא נוח. 

Guerlain Abeille Royale Night Creamקרם לילה של Guerlain Abeille Royale
ג'לי רויאל ודבש עובדים קשה בקרם הלילה הזה מבית Guerlain.

עור רגיל ו-[127_5_0]עור דומה [1_0]במהלך 1_0_0]במהלך 1_0_0 רמה דומה של עור יבש [5_012]במהלך 1_0_0]במהלך 1_0_0]במהלך הלילה אז שימוש בקרם לחות יום ולילה עובד היטב עבור שניהם. 

השורה התחתונה היא ששימוש בקרם לחות שונה בבוקר ובלילה תלוי בך לחלוטין. אם ברצונך להשתמש באותו קרם לחות, בוקר ולילה, בדוק שוב שאין בו קרם הגנה ושאין בו מרכיבים שמתבטלים בשמש.

חשוב גם להגן על העור שלך בשעות היום עם מוצר SPF ייעודי - הם נוטים לקבל דירוג הגנה גבוה יותר בהשוואה לקרמי יום עם SPF!

בסופו של יום, קרם הלילה הטוב ביותר וקרם היום הטוב ביותר לעור שלך יהיו אלה שתשתמש בהם. אם אתה צריך קצת עזרה בבחירת המיטב לעור שלך, נסה את ניתוח העור שלנו!

Beauty Affairs Skin Analysis Quiz

מוצרים שהוזכרו:

Alexis Adrienne

אלכסיס אדריאן

אלכסיס אדריאן היא כותבת יופי נלהבת עם למעלה מ-10 שנות ניסיון. היא להוטה להפליא בכל הקשור לטיפוח העור, האיפור והקוסמטיקה, עם קצה האצבע על הדופק של מגמות היופי העולמיות האחרונות בכל עת.

השאר תגובה

כל ההערות מנוהלות לפני פרסום