Bakuchiol: מה זה עושה & למה אתה צריך את זה

מרכיב אחד של העור ערימות מאיתנו סקרנים לגביו בקוצ 'יול. זה בכל המדיה החברתית כ "אלטרנטיבה טבעית לרטינל"-וזה קל לחשוב כך, כשאתה מחשיב את השמות החרוזים ואיך bakuchiol עובד על העור. אבל מה עושה bakuchiol מלכתחילה? זה באמת כמו רטינול?

הנה המדריך שלנו לזה נגזר באופן טבעי אנטי אייג 'ינג מרכיב טיפוח העור ואם הוא מתאים לשגרת היופי שלך.

Bakuchiol chemical structure

מה זה סרום בקוצ 'יול?

Bakuchiol הוא טבעי חזק נוגדי חמצון לעתים קרובות זה נחשב אלטרנטיבה לרטינול-אבל האם זה באמת המקרה? בוא נגלה.

סרום בקוצ 'יול מכיל bakuchiol-תמצית של צמח בקוצ' י. היא נקראת גם מפעל באבוצ 'י ומאפיינים בכבדות באיורוודה, גישה רפואית הוליסטית המשמשת בדרום אסיה במשך אלפי שנים.

סרום בקוצ 'יול יתרונות לעור יותר מדרך אחת-הנה בדיוק מה שבקוקריל עושה.

מה עושה בקווצ 'ול?

Bakuchiol משמש כמרכיב פיגמנטציה-הבהרת וכמרכיב אנטי-אייג 'ינג. מחקרים מצאו שהוא יעיל הפחתת שטח הפנים מחליק את האזור הכללי למראה צעיר יותר. נשמע טוב עד עכשיו, נכון?

אולי אתם חושבים-האם זה לא בגלל שבבקוצ 'יול דומה לרטינול?

האמת היא, שזה מיתוס שבקווצ 'יול דומה מבחינה מבנית לרטינול. בדרך חזרה לכימיה של בתי ספר תיכוניים לשניה, ל-bakuchiol יש מבנה כימי שונה לחלוטין לרטינול ולרטינואידים אחרים.

Omorovicza Miracle Facial OilOmorovicza Miracle Facial Oil
שמן הפנים הזה טעון עם bacuchiol-מושלם להחלקת קמטים ועור מיצוק.

כאשר מותגי skincare מתייחס ל-bakuchiol כחלופה טבעית רטינול, הם מתייחסים לעובדה שבמחקרים, נמצא כי באקוצ 'יול יש ביטוי גנטי דומה בעור אל רטינול.

ביטוי גנטי מתאר את האופן שבו dna שולט ביצירת קולגן (בין היתר). במילים פשוטות, bakuchiol הוא מסוגל לספר את העור שלך ליצור קולגן יותר באותו אופן שבו רטינול עושה, המוביל לתוצאות דומות: עור בהיר פחות קמטים, פחות היפרפיגמנטציה, ומראה כללי יותר צעיר.

האם bakuchiol טוב לעור?

כן! Bakuchiol הוא מדהים לעור. זה יעיל ללא גירוי של העור, מה שהופך אותו אפשרות אנטי-הזדקנות מדהימה-אפילו עבור עור רגיש . עכשיו שאנחנו יודעים שזה בסדר לעור רגיש, הנה הבא: זה bakuchiol בטוח להריון ?

כן! למרות bakuchiol יש ביטוי גנים דומה בעור, מאז זה לא מתוך ויטמין a, bakuchiol בטוח לחלוטין לשימוש במהלך ההריון כדי לשמור על תוצאות העור נגד הזדקנות העור.

Bakuchiol יש גם יכולות אנטי דלקתיות, אנטי-בקטריאליות, מה שהופך אותו לאידיאלי לעור רגיש, גם!

הוא Bakuchiol יעיל?

היעילות של כן-bakuchiol הוכח במחקרים רבים. סרום בקוצ 'יול מושלמים לאנטי אייג' ינג, ריכוך, הגברת רמות הקולגן, והיפרפיגמנטציה. בניסויים לעומת רטינול בריכוז דומה, bakuchiol היה יעיל באותה מידה עם פחות גירוי ופחות תופעות לוואי!

הסיבה bakuchiol הוא כל כך יעיל הוא שזה סוג של נוגדי חמצון. במיוחד, הוא עשיר ב meroterpene-סוג מיוחד של נוגד חמצון כי אתה רק למצוא בקבוצה קטנה של צמחים.

השורה התחתונה על סרום bakuchiol

סרום bakuchiol היא אופציה נהדרת שיש לך את שגרת טיפוח העור. זה עובד טוב מאוד עבור כל סוגי העור והוא עדין מספיק כדי להדוף סימנים מוקדמים של הזדקנות ללא גירוי זה לעתים קרובות עם רטינול. קבל את ענייני היופי שלך כדי להוסיף bakuchiol לשגרת העור שלך היום!

עדיין מנסים ליצור שגרת טיפוח העור המושלמת? נסו את חידון לניתוח העור שלנו-תקבלו הצעות שמושלמות עבור סוג העור והדאגות שלכם.

Beauty Affairs Skin Quiz

המוצרים שהוזכרו:

Alexis Adrienne

אלכסיס אדריאן

אלכסיס אדריאן היא כותבת יופי נלהבת עם למעלה מ-10 שנות ניסיון. היא להוטה להפליא בכל הקשור לטיפוח העור, האיפור והקוסמטיקה, עם קצה האצבע על הדופק של מגמות היופי העולמיות האחרונות בכל עת.

השאר תגובה

כל ההערות מנוהלות לפני פרסום