שורש שורש שורש שורש: יתרונות טיפוח העור & איך להשתמש בו

אני יודע מה אתה חושב-שוש לעור? באמת? כמו בשולי? כן באמת, אבל לא לזלזל מה זה שורש יכול לעשות לעור שלך. ליקוריץ, שמאל Glycyrrhiza glabra, יש המון יתרונות לעור-וזה פנטסטי במיוחד עבור אלה שמחפשים להאיר את כל המטריד כתמים כהים .

Beauty Affairs Luxury Minis

זה טבעי מרכיב הוא חובה שלך שגרת טיפוח עבור וכתמי היפרפיגמנטציה ולהביא אפילו-שרירי זוהר לעור שלך. הנה המדריך שלנו ליתרונות של מוצרי טיפוח שורש שוש, ואיך להוסיף אותם לשגרת טיפוח העור שלך.

מה הוא תמצית שוש עור טיפול?

אתם אולי תופתעו לגלות שהשורש הוא למעשה לגלי. מי ידע?! תמצית ליקוריצ 'ה היה k-יופי פופולרי כבר קצת זמן, אבל הוא סוף סוף מתחיל לקבל הכרה ממותגי יופי מערבי עבור היתרונות שהוא מביא לעור!

La Prairie White Caviar SerumLa Prairie White Caviar Illuminating Serum
סרום חזק זה מ la prairie עובד קשה לדעוך פגמים בעור זוהר.

יתרונות של שוש שורש תמצית עבור עור

כמו כל תמציות צמחים, אין רק דבר אחד ליקוריץ לחלץ מוצרי טיפוח העור לעזור כשזה מגיע לעור שלך. אלה מנסים אפילו את גוון העור עבור עור ללא רבב עשוי למצוא תמצית ליקוריץ במיוחד-אבל דהייה כתמים כהים הוא לא הדבר היחיד תמצית צמח יכול לעשות!

להקל על פיגמנטציה קיימת

מה שהופך את שורש ליקוריצ 'ה ייחודי הוא הכוח שיש להקל על כתמים כהים קיימים על העור שלך. הוא מכיל תרכובת שנקראת ליריטין שעובד קשה כדי לדעוך מבוסס היפר-פיגמנטציה.

זה כוח שעושה שורש שורש ליקוריצ 'ה מוצרים skincare אידיאלי עבור הברקת melasma במהלך ההריון עבור עור ללא רבב.

שורש ליקוריץ וויטמין C הם שילוב רב עוצמה להבהרת כתמים כהים על העור.

מרגיע גירוי

עור מרגיע ומרגיע הוא סיבה נוספת להוסיף מוצרי טיפוח שורש שוש לשגרת היופי שלך, במיוחד אם יש לך עור רגיש! מרכיב זה צמחי מרגיע ביעילות את העור מוטרד ומפחית אדמומיות, משחזר את הזוהר הטבעי שלך.

מונע היפרפיגמנטציה

תמצית ליקוריצ 'ה לא רק מאירה כל פיגמנטציה שכבר יש לך-היא מונעת יותר מלנוד על ידי דרך העור שלך לייצר מלנין עודף בתגובה ללחץ העור או טראומה קלה, כגון נזקי שמש וחבריקים.

הוא עושה זאת על ידי כך שהוא מקבל בדרך של אנזים בשם טירוסינאז, אשר ממלא תפקיד מכריע ביצירת מלנין. ידי הפרעה זה תהליך, שוש שורש תמצית מפסיק לאחר דלקת היפרפיגמנטציה מ טביעה על עור, לוודא העור שלך יש יותר אחיד וקורן זוהר.

מסכה זו של דרמאלוגיקה מזין את העור שלך, נלחם נגד סימני הזדקנות ודעוך סימנים כהים לעור זוהר.

מגן על העור מפני רדיקלים חופשיים

כמו רוב החומרים על בסיס צמחים, תמצית שורש שוש גם מסייע להתאחד רדיקלים חופשיים עם פעילות נוגדי חמצון. נוגדי חמצון הם סוג חשוב ומועיל ביותר של מרכיב טיפוח העור המסייעים להפחית את סימני ההזדקנות ולמנוע מהם להופיע במהירות לעור צעיר!

כיצד להשתמש שורש ליקוריץ תמצית skincare

הדבר הטוב ביותר לגבי תמצית שורש ליקוריצ 'ה הוא שהוא יכול להתאים כמעט לכל נוסחה skincare. בניגוד למרכיבים אחרים הדורשים רמות ph ספציפיות, סוגי אריזה, ולעבוד רק נוסחאות מסוימות, ניתן להוסיף תמצית שורש ליקריס כל המוצר ואת העור שלך עדיין יכול לקצור את כל היתרונות של מרכיב זוהר-לחיזוק זה.

להאיר עיניים ערמומים כהים הנגרמים על ידי פיגמנטציה עם קרם עיניים זה מן גרלן.

כך, זה גורם לדעת איך להשתמש שורש שוש שוש תמצית skincare סופר קל-פשוט להשתמש בכל מוצר עם תמצית ליקוריץ בנוסחה ולהרגיש טוב לדעת שאתה מקבל את כל ההטבות של זה המרכיב skincare מדהים!

Beauty Affairs Skin Analysis

או, אם אתם עדיין צריכים קצת עזרה להרכיב את שגרת טיפוח העור שלכם, נסו את ניתוח העור שלנו.

המוצרים שהוזכרו:

Alexis Adrienne

אלכסיס אדריאן

אלכסיס אדריאן היא כותבת יופי נלהבת עם למעלה מ-10 שנות ניסיון. היא להוטה להפליא בכל הקשור לטיפוח העור, האיפור והקוסמטיקה, עם קצה האצבע על הדופק של מגמות היופי העולמיות האחרונות בכל עת.

השאר תגובה

כל ההערות מנוהלות לפני פרסום