101 לחות: מדריך מהיר למוצרי גיבור על לחות העור

קרם לחות הם קלאסי-החל משחות קרות של שנות ה-1950 ועד גרסאות אווריריות הפופולריות של ימינו, המליחים עברו דרך ארוכה. מוצרים אלה כבר הזניקו לתהילה-הם אולי אפילו חלק גדול של שגרת העור הנוכחית שלך.

למרות הפופולריות שלהם, יש עדיין שאלות רבות סביב לחות. מה הם באמת עושים לעור חוץ מלחות אותו? מתי אתה מיישם אותם? איזה קרם לחות צריך לחפש דאגה ספציפית לעור? אם אתה משתמש חדש כדי לחות, או מישהו שרוצה לסיים את הבוקר או הלילה שלהם שגרת טיפוח הרגשת התחדשות, מאמר 101 קרם לחות זה בשבילך!

מה אתה'll ללמוד מזה בלוג

מה הם לחות ולמה הם חשובים

לחות הן די פשוטות- הם חלק חיוני כל שגרת טיפוח העור כי הם מבטיחים שתאי העור שלך הם תמיד בריאים.

מוצרים אלה פועלים במהירות-הם באופן מיידי להחליף חומרים מזינים שאולי יצאו בזמן ניקוי. באמצעות קרם לחות לא משאיר שום סיכוי לעור להתייבש ולהיות מגורה. מוצר לחות נועד להביא לחות לעור ולשמר אותו שם.

אולי לאחר החלת שלך טונרים, תמציות, וסרומים, לך לפעמים מרגיש כמו לחות הוא נוסף המטלה. אבל בניגוד לשלושה מוצרי טיפוח העור הראשונים, קרם לחות עושים עבודה ספציפית-הם עוזרים להזין ולהגן על השכבה החיצונית של העור מניעת נזקי עור נגרמת על ידי עור יבש. כאשר יש לך עור יבש ומגורה, יש סיכוי גבוה יותר שאתה יכול לקבל פריצות ובעיות עור משמעותיות כמו הזדקנות מוקדמת, ונקבוביות מוגדלות.

באופן דתי, החלת לחות יום ולילה יכול לעזור להפוך את העור שלך צעיר יותר, מוצק, שמנמן, וזוהר.

מוזרות לשימוש בשעות היום והלילה

  מומחים מציעים להשתמש בקרם לחות הן ביום והן בלילה. קרם לחות בשעות היום הן כפולות כמו מגן אשוב, בעוד שלחות הלילה מספקות עבודה רפרטיבית נוספת לעור.

Moisturisers שלך שגרתי בשעות היום

להתחיל את היום עם כמות טובה של קרם לחות-זה מבטיח לך לקבל עור שמנמן, נראה בהיר יותר לאורך כל היום. לעשות קרם לחות ביעילות לעבוד בשבילך, לבחור עבור מוצרים עם spf 15 ומעלה. מלבד לוודא כי העור שלך אינו מתייבש, שמירה על הגנה מפני השמש בבדיקת הצ 'ק חשוב גם.

קרם לחות לשגרה הלילה שלך

את עור עושה שלה מתקנת עבודה במהלך הלילה. קרם לחות הם חובה בשגרת הלילה, שכן הוא מסייע ללכוד לחות, ולהפוך את העור לתקן מהר יותר ויעיל יותר.

מתי אתה מיישם קרם לחות?

כלל האגודל הוא להחיל קרם לחות בשגרה שלך בכל פעם שאתה מנקה. כמו ניקוי מסיר חומרים מזינים הדרושים לחות מהעור, חשוב להתייבש עם מוצר שמתאים ביותר לסוג העור שלך.

אם אתה מגיש במהלך היום, או במהלך הלילה, הסדר של החלת קרם לחות בשגרת העור שלך תלויה בעקביות. אם אתה משתמש קרם לחות קל משקל במהלך היום, להחיל אותו לפני קרם הגנה. אם שגרת הלילה שלך כוללת קרם לחות עם עקביות עבה יותר מאשר שאר המוצרים, להחיל אותו האחרון.

לחות לסוגי עור שונים

לחות לעור שמן

כי עור שמנוני הוא רחוק מלהיות יבש, אתה יכול להרגיש כמו סוג העור שלך כבר לא צריך לחות. עם זאת, אם אתה משאיר עור שמנוני לחות, העור הולך לתוך ייצור חלב מוגזם כדי למנוע את העור לייבוש. בלי לחות, אולי תטפל בבעיות נפט גדולות יותר.

קרם לחות לעור שמן מסייע לווסת את ייצור החלב כדי למנוע עודף שמן מלקיחת העור שלך.

עבור קרם לחות הטוב ביותר לעור שמנוני, לחפש מוצרים מבוססי מים.

אנו ממליצים
מונע ממהות הרימון, מרעננות גבוהה ומרעננת את העור, ומשאיר את האזור סביב העיניים או אזורי פנים אחרים עם גימור טבעי וללא רבב. מכיל spf 20 כדי להגן על העור מפני קרני UV מזיק של השמש
oily skin moisturisers
ניסח בחומצה גמא-פוליגלוטמית חדשנית כדי לתת לעור לחות טובה יותר. עובר עמוק לתוך פני השטח של האפידרמיס. משפר את גמישות העור, מונע עור יבש וממזער את המראה של קמטים.

Moisturisers לעור יבש

עור יבש זקוק לפינוק נוסף במחלקת הלחות כי הם נוטים להתמזג ולמגורה. מומחים ממליצים על קרמים על בסיס שמן עם עקביות עבה. קרם לחות הטוב ביותר לעור יבש צריך להיות לפחות תערובת טובה של אולינטים (קרמיד) תיקון עור, ו Humectants (חומצה היאלורונית, גליצרין) כדי לעזור ללכוד לחות בעור.

אנו ממליצים
day cream for dry skin
קרם יום הגנה רב-זיהום המונע בעיות עור כמו הזדקנות מוקדמת הנגרמת על ידי Uvb, אור, חום והקרם (הזדקנות דיגיטלית). נותן נוסף גמישות לעור עם שלה איטי תמצית אצות.
moisturiser for dry skin
קרם לחות מיוחד המכיל אבקת יהלומים התחדשות העור. המוצר מכיל חומצה היאלורונית, עם תכונות לחות חזקות ותכורת סרט כדי לסייע לעור לשמור על גמישות וגמישות שלו. יש גם חמאת שיאה כדי לרכך וללחות את העור.
moisturiser for dry skin

נוצר עם נוסחת העידן החדש הרדיקלי רק SK-II, הוא בעל עקביות דמויבת קרם החודר עמוק לתוך העור. מחדיר את העור מבלי להשאיר את זה שמנוני, שמנוני. משפר את גמישות העור וגמישות כדי לתת לך את העור הצעיר, בריא למראה.

לחות לעור משולב

כאשר חלק אחד של הפנים שלך צריך לחות קיצונית, והשני קורא להתייבשות עדינה, איפה אתה מוצא את המקום המתוק?

קרם לחות בצורת קרם הוא אופציה נהדרת עבור שילוב העור. במיוחד לחפש נוסחאות קלות המונעות על ידי חומצה היאלורונית עבור הידרציה אינטנסיבית אבל עדינה.

אנו ממליצים
day cream for combination skin
קרם לחות של יום יום מרענן אשר שומר על העור כל היום. מכיל רכיבי לחימה כדי למנוע את השמש לפגוע בעור.
moisturiser for combination skin
קרם הלילה של גרילן abeille משלב טכנולוגיה לתיקון בלקבי והנגזרת ויטמין e כדי לעזור להילחם נגד השמצות *. זה ממשרדי את העור ומחליק קמטים וקווים עדינים.
המרקם דמוי קרם נמס בעדינות על העור, מבלי להשאיר סרט שמנוני.

לחות לעור רגיש

בעל עור רגיש יכול לגרום לך להרגיש כל כך אבוד, במיוחד כאשר מחפשים את קרם לחות אידיאלי עבור סוג העור שלך. מה אם הם יפעלו? מה אם כמה קרם לחות מחריף רגישות לעור?

עבור קרם לחות הטובות ביותר לעור רגיש, לחפש מוצרים עם ceramide ו גליצרין. Ceramides יעזור להחזיר את הבריאות של מחסום העור שלך, בעוד גליצרין יעזור לשמור על הלחות בעור שלך.

אנו ממליצים
moisturiser for sensitive skin
קרם לחות יעיל זה משפר את הפונקציות של העור ומפחית את המראה של אדמומיות קיימת. המכשול הטבעי ותכונות ההגנה של העור מחוזקים, תגובת יתר ורגישות מופחתת. יחד עם זאת, העור מסופק באופן אינטנסיבי עם לחות יקרה, ומזין בעדינות עם שמנים רכים.

sensitive skin moisturiser

קרם לחות מספק המסייע לגרוך את העור, קרם זה ממזער את סימני ההזדקנות, ומשפר את גמישות העור. קרם אלוהי זה מופעל גם על ידי חומצה היאלורונית וויטמין C כדי לספק בהירות לחות לעור.

תן לעור שלך לשתות טוב דרך לחות עקבית. להפוך את קרם לחות חלק משמעותי מהשגרה שלך כדי להביא את העור לחות ובריא.

זקוק לעזרה בהרכבת שגרת הטיפוח הטובה ביותר לסוג העור שלך? לנסות שלנו חידון עור !

Beauty Affairs Skin Quiz Image

המוצרים שהוזכרו:

Alexis Adrienne

אלכסיס אדריאן

אלכסיס אדריאן היא כותבת יופי נלהבת עם למעלה מ-10 שנות ניסיון. היא להוטה להפליא בכל הקשור לטיפוח העור, האיפור והקוסמטיקה, עם קצה האצבע על הדופק של מגמות היופי העולמיות האחרונות בכל עת.

השאר תגובה

כל ההערות מנוהלות לפני פרסום