מוצרי טיפוח להתפנק בקיץ

אהה, קיץ. הזמן לשיזוף, לטעום מהים ומהשמש, להתיז בבריכות, לטיולים מוקדמים בבוקר, למדורות בשעת לילה מאוחרת עם חברים. אבל הקיץ מגיע גם עם מגוון שלם של בעיות עור שנע בין התייבשות בעור, לפיגמנטציה ועד לעור שרוף בשמש. איך נהנים מימי הקיץ הבהירים, מבלי לתת לבעיות עור בקיץ לנצח? מניעה, והרבה הרבה טיפוח עור קיץ. 



ככל שהעור מתאקלם למזג האוויר החם יותר, הטיפול בעור בקיץ שונה מהאופן שבו הייתם מטפלים בו במהלך החורף. אבל אל תעמיס עדיין את קרם ההגנה והשפריץ האלוורה - יש יותר בטיפוח העור בקיץ מאשר פשוט להגן על העור מפני השמש. בדוק את הרשימה שלנו של מוצרי טיפוח העור הטובים ביותר להתבזבז עליהם לקראת הקיץ. 

best summer skincare


במה טיפוח עור הקיץ שונה מטיפוח עור חורף

במהלך החורף, העור שלנו סובל מכות קשות מהטמפרטורה הקרה והיעדר לחות. טיפוח עור חורף הכל עניין של לחות ולחות אינטנסיבית כדי לחדש אובדן לחות ולמנוע דלקת בעור. קרמים עבים יותר הם הבחירה של העור בימים הקרים יותר. 

טיפוח העור בקיץ נמצא ברמה אחרת. החום גורם לעור להזיע ולייצר יותר חלב. שימוש בקרמים כבדים (במיוחד כאלה עם מרכיבים קומדוגניים) עלול לגרום לגודש ואי נוחות בעור. נקבוביות סתומות, והזיעה הנוספת והזיהום על פני העור יכולים לגרום להתפרצויות נוספות. בחירה במוצרים קלים בעלי תפקוד מתקן היא בחירה מומלצת. 


בעיות עור בקיץ וכיצד למנוע אותן

עם שמש, זיעה, סבום, שמן, זיהום ומלח ים משולבים, העור שלך יכול להיות במרחק יום אחד מפריצה מלאה. הנה כמה טיפים כיצד למנוע בעיות עור נפוצות בקיץ כדי שתוכלו לצלם את הסלפי הקיצי המושלם הזה. 


פריצות קיץ

הקיץ הוא חגיגה לפריצות. כאשר זיעת הקיץ מתערבבת עם שמן ולחות מוגברת, אזעקת הפריצה מופעלת כדי לגרום לאקנה ולנקודות שחורות לצוץ החוצה. למרבה המזל, התאמה של שגרת הניקוי שלך לקיץ יכולה למזער את בעיית העור הזו! 

השתמש בתכשיר ניקוי מצנן שמסיר בעדינות לכלוך ושמן פני השטח, כל זאת תוך כדי תחושת רעננות לפנים שלך. לניקוי יסודי יותר, השתמש במברשת מברשת ניקוי כדי לוודא שאף לכלוך לא יכול להתגנב החוצה ולחולל הרס. 


אנחנו ממליצים

 

summer cleansers

תכשיר ניקוי קרצוף עדין יומי רב פעולות זה ספוג מיקרו-חרוזי סיליקה כדי לסייע בפתיחת סתימת נקבוביות תוך קרצוף שמן, לכלוך וזיהום. כולל תמציות היביסקוס, משמש, ורד צרפתי ואלוורה, כמו גם חומצה היאלורונית, פנתנול וויטמין E להענקת לחות ולהרגעת העור. יש גם מנטול לקירור ורענון.

 

best summer cleansers

תכשיר ניקוי פנים עדין זה ימריץ את העור שלך תוך הרמת זיהומים. אידיאלי לכל סוגי העור, ניקוי ג'ל קל משקל זה יפעל להסרת זיהומים, עודפי שומן ושאריות איפור, ומותיר את העור שלך רענן, לחות ונקי. 

 

best facial brushes
תן לעור שלך הרבה יותר טוב וניקוי עמוק יותר עם FOREO Luna Mini 3. נותן לך עור נקי וזוהר תוך 30 דקות בלבד. 

 

עור מתוח, מיובש

חום הקיץ, מי ים וכלור בבריכה עלולים להשאיר את העור יבש, מיובש, יבש ומתקלף. אבל אל תוותרו על הצילום של Bondi Icebergs עדיין! אתה עדיין יכול להשיג את העור הקיץ המטופל והחסר פגמים רק עם שגרת הלחות הנכונה. 

דלגו על הקרמים הכבדים וחפשו קרמי לחות עם ויטמין E, C ואלוורה. העלה את הלחות על ידי הוספת סרום - הלא הוא קרם הלחות החזק - עם תה ירוק, שמן ארגן, ו. 


אנו ממליצים
products for summer breakouts
קרם לחות ג'ל קל במיוחד זה מרגיש כמו ענן על העור. לאחר המריחה, הוא נספג באופן מיידי בעור כדי לתת לו דחיפה לחות. מופעל על ידי גליצרין ושמן קיק - עוזר לך להגיד ביי ביי לעור יבש בתוך דקות. 
summer products
שמן פנים אנטי אייג'ינג רב משימות המשלב את העוצמה של סרום, את העושר של שמן ורעננות של טונר כדי להחליק, שמנמן ולהחיות את העור באופן ניכר.

כֶּלֶף

קרם הגנה אינו מיועד רק לחוף הים. זה לכל העונה, כשהשמש לא מרחמת על העור. דילוג על קרם ההגנה עלול לגרום להזדקנות מוקדמת, היפרפיגמנטציה וגוון עור לא אחיד. 

אפילו ביום רגיל, עשו לכם הרגל למרוח קרם הגנה על הפנים כדי למנוע נזקי שמש קיצוניים. חוששים מעומס יתר על מוצרים? שקול לשלב קרם לחות עם SPF למוצרי הטיפוח שלך. 


אנו ממליצים
best sunscreen for summer
מוצר המסייע בהגנה על האפידרמיס של העור. מעודד התחדשות תאים תוך הגנה על העור מפני קרני UV מזיקות. מונע ניוון העור, ושינוי צבע. 

עומס יתר של שמן

כשמזג האוויר חם, הפקת הנפט מקבלת יום שדה. ככל שהעור מתייבש, כך גורמים לו לחשוב שהוא צריך לייצר יותר שמן כדי להילחם באובדן הלחות. זה מסביר את השמנוניות יוצאת הדופן שאתה מקבל במהלך הקיץ. 

For this oily concern check for products that are comedogenic - המכונה גורמי אקנה - מכיוון שהם יכולים להגביר את ייצור הנפט. מרכיבים ספציפיים שיש לשים לב אליהם כוללים שמנים כבדים (צ'יה, קוקוס, אבוקדו, מרולה, דקל, זרעי גזר), וחומרים מתחלבים קומדוגניים כמו קוקוס וחמאת קקאו. 

הסוד הוא בלחות - אתה עדיין צריך לחות בקיץ. נשמע מנוגד לאינטואיציה אבל כדי להילחם בעודף חלב, אתה חייב לשמור על לחות העור שלך. אפשרויות בטוחות כוללות חמאת שיאה, חומצה היאלורונית, אקווה וגליצרין. 

לרעננות מיידית של אמצע היום, שמור ערפל פנים במחסן שלך. 


אנחנו ממליצים
קרם חלבי אוורירי קל משקל אך רב עוצמה Power Radical New Age Airy Age נספג במהירות על ידי העור שלך כדי לשפר את הגמישות והגמישות לעור עור צעיר ובריא. עשוי עם תמצית גליצרין ושמן זית לעור לח גם אם חם בחוץ. 
face spray for summer
נוסח עם חומצה היאלורונית, מי ורדים, דבש שיטה ושמן שקדים מתוקים, תחליב חלב ורדים עדין ויוקרתי זה מפיץ לחות ללחות העור במשך 24 שעות, ומזין לעור רגוע, נוח, רך ועור זוהר.

 

ימי הקיץ הם הימים הטובים ביותר - במיוחד אם העור שלך מוכן להרפתקה. אל תתנו לפריצות הקיץ לקלקל את הכיף - קבלו שגרת טיפוח שתעזור להפוך את בעיות העור בקיץ לנחלת העבר. 

זקוק לעזרה בהרכבת שגרת הטיפוח הטובה ביותר לסוג העור שלך? נסה את חידון העור שלנו!

Beauty Affairs Skin Quiz Image

מוצרים שהוזכרו: 

Alexis Adrienne

אלכסיס אדריאן

אלכסיס אדריאן היא כותבת יופי נלהבת עם למעלה מ-10 שנות ניסיון. היא להוטה להפליא בכל הקשור לטיפוח העור, האיפור והקוסמטיקה, עם קצה האצבע על הדופק של מגמות היופי העולמיות האחרונות בכל עת.

השאר תגובה

כל ההערות מנוהלות לפני פרסום