אבקת מינרלים, בסיס לחץ או נוזלי? בחר את הבסיס הנכון

אתה תמיד תוהה איזה סוג של קרן המתאים ביותר עור סוג? אי פעם תהיתי למה אתה אף פעם לא להשיג מראה מסוים אפילו שאתה משתמש באותו בסיס עם החבר שלך? אולי זה בטוח קרן אינו מתאים לסוג העור שלך. זו הסיבה מדוע יש מגוון רחב של יסודות כגון אבקת, אבקת לחץ או קרן נוזלי וכו '. בשוק כדי להתאים לצרכים שלך.

אבקת מינרלים, בסיס לחץ או נוזלי?

יסודות אבקה מינרליים נוצרים עבור אנשים בעלי סוג עור רגיש ואקנה, כגון יופי של נציץ קרן אבקת מינרלים . מכיוון שהוא מכיל מינרלים שהם מרכיבים טבעיים, הבסיס הוא בדרך כלל נטול כימי, זה לא מגרה את העור והוא מושלם עבור נשים עם סוג עור רגיש. אנשים שיש להם עור נורמלי שומני מתאימים לשימוש קרן אבקת מינרלים, קרן זו מסייעת להפחית את הברק וזה מרגיש קל על העור. הבסיס הזה יש כיסוי טהור ומכיל spf כדי להגן על העור מפני השמש עם גימור מט. השתמש מברשת קאבוקי כדי להחיל את המוצר על הפנים. נשים עם עור יבש עדיף להתרחק מאבקה, כמו אבקת יכול להדגיש את הקמטים שלך ואת הקווים העדינים.

יסודות אבקת לחץ המכונה גם יסודות קומפקטי. הוא מגיע באריזה קומפקטית ובדרך כלל מגיע עם ספוג לשימוש. בסיס אבקת לחץ יש בדרך כלל טהור ללא כיסוי, זה רק עוזר להגדיר ולהחזיק את הבסיס לאפקט ארוך טווח. יופי של מיקה בסיס מינרלים לחוץ הוא מכיל מינרליים וכיסוי בינוני כדי למזער את הנקבוביות ואת הקווים העדינים עם גימור מט, מוצר נהדר עבור-אפים באמצע היום. יישום מינרלים לחוץ קרן מרגיש אור על העור מדי, מושלם עבור שילוב או נורמלי לסוג עור שמנוני. גם, זה מושלם עבור סוג עור רגיש ואקנה בגלל החומרים המינרלים הטבעיים שלה במוצר. אם יש לך עור בוגר או עור יבש, עדיף לא לבחור צורה אבקה של הבסיס לעור שלך.

בסיס נוזלי מגיע בדרך כלל בשני סוגים: מט-גימור נוזלי בסיס בסיס נוזלי לחות. עבור מט-לסיים נוזלי בסיס אשר מתאים ביותר עבור נורמלי עד שמנוני או שילוב עור סוג בגלל שלה גימור מט. הבסיס הזה קל להתמזג ויש לו כיסוי שניתן לבנות. נשים עם עור יבש שרוצה גימור מט יכול להשתמש במוצר זה על ידי החלת שכבה של קרם לחות לפני החלת הבסיס. זה כדי לוודא כי העור לא מתייבש והופך להיות מפחיד. עבור קרם לחות נוזלי או קרם bb מגיע כיסוי בהיר עד בינוני עם סאטן. החליפה הטובה ביותר עבור נשים עם סוג עור יבש, הן יוכלו להשיג מראה זוהר כהה.

עכשיו אתה זה יודע את הסוגים הבסיסיים של הבסיס, איזה סוג של בסיס מתאים ביותר לסוג העור שלך. הראש אל אתר האינטרנט הרשמי של מיקה היופי של מיקה עכשיו עבור כל המוצרים האלה.

זקוק לעזרה בהרכבת שגרת הטיפוח הטובה ביותר לסוג העור שלך? לנסות שלנו חידון עור !

Beauty Affairs Skin Quiz Image

Alexis Adrienne

אלכסיס אדריאן

אלכסיס אדריאן היא כותבת יופי נלהבת עם למעלה מ-10 שנות ניסיון. היא להוטה להפליא בכל הקשור לטיפוח העור, האיפור והקוסמטיקה, עם קצה האצבע על הדופק של מגמות היופי העולמיות האחרונות בכל עת.

השאר תגובה

כל ההערות מנוהלות לפני פרסום