נצנצים לחפש אוקטוברפסט & ליל כל הקדושים

הקטוברפסט והליל כל הקדושים מגיעים השבוע! זה גם אומר שזה הזמן בשבילנו להתלבש לפסטיבלים האלה. גם, זה נפוץ מדי רק ללבוש איפור נועז. כיום, אתה צריך לזרוח עם מבט נצנצים ! מומחים איפור של מיקה היופי חולקים את הטיפים שלהם כדי להשיג את המראה הזה בכמה צעדים פשוטים!

להשיג את המראה הנוצץ

להתחיל עם איפור בסיס חלק עם פריימר פנים, מינרלים אבקת יסוד הבחירה שלך. זכור ללבוש קרם הגנה לפני החלת כל איפור, כי אתה מתחת לשמש במשך שעות ואנחנו לא רוצים אף אחד מכם לקבל כוויות שמש או כתמי שמש.

לאחר החלת הבסיס או Bb קרם. למלא את הגבות שלך עם ג 'ל מצח אשר יחזיק מעמד זמן רב יותר. עם מברשת spoolie, לערבב את היופי של אבקת נצנצים עם דבק זה דבק ומבריקים על פני המצח בשביל הכיף מבט נוצץ . אבקת נצנצים מגיע ב 4 גוונים עם נצנצים רופף אולטרה, כי יהיה נצנוץ את הפנים ואת הגוף.

הבא, החל מזור שפתיים ברור כדי לחות השפתיים שלך ולפעול מחסום עבור השפה שלך כאשר אתה להחיל שפתון כדי לא להתפשט את הלחות על השפתיים שלך. כדי לשפר את התכונות שלך, להחיל רמז של סומק על תפוחים של הלחיים שלך עם מברשת רכה בינונית. תאר את הלחיים שלך, חורקות הלחיים עם ברונזר שהוא גוון אחד כהה יותר מאשר גוון העור שלך. אתה יכול גם לשנות את אזור הצוואר ואת עצם הבריח שלך כדי להגביר את הביטחון העצמי שלך על ידי שיפור המראה שלך.

העיניים יכול להיות לשמור פשוט עם עירום עין עירום עם מראה פשוט עם אייליינר, שני מעילים של מסקרה. אחרת, אתה יכול לצאת עם צבעים נועז עין צל מראה או אפילו ליצור מראה עין מחורקה עם אייליינר, ריסים מזויפים כדי לגרום לעיניים שלך להיראות גדול יותר. כדי להשיג את הכיף מבט שימר , להחיל מקל דבק על אייליינר שלך עם מברשת קטנה. לאחר מכן, לטבול את המברשת אבקת היופי של נציץ אבקת עם הצבע של הבחירה שלך, לצייר אותו לאורך קו הריסים בדיוק כמו החלת אייליינר.

להחליף מדגיש עם אבקת נצנצים

מאז, אנחנו עדיין לא מדגישים את עצמות הלחיים עדיין, אנחנו הולכים להחליף את הדליק שלנו עם אבקת נצנצים. להחיל מקל היופי של פיקה דבק מעצמות הלחי שלך לכיוון המקדשים של הפנים שלך. ואז עם מברשת צללית עין שטוחה, להחיל את אבקת נצנצים על מקל זה דבק למראה כיף. אתם יכולים לבנות את העוצמה של נצנצים עד שאתם מרוצים ממנו. גם, אתה יכול להוסיף על תכשיטים לאורך המקדשים עבור נצנוץ נוסף! באופן דומה, עם עצמות הקולרטות, אתה יכול גם להדגיש אותם עם אבקת נצנצים.

כדי לסיים את המראה, להחיל שפתון קרם על השפתיים שלך כי שפתון נוזלי לא מחזיק את נצנצים היטב. ואז, לחץ על אבקת נצנצים על השפתיים שלך עם האצבעות למראה שפתיים נוצץ. גם, אתה יכול לצחצח עודף על המברשת על השיער שלך בשביל כיף נוצץ יותר! אתה בהחלט תהיה מרכז תשומת הלב בפסטיבל עם זה מבט נוצץ ! רוצה לדעת איפה להשיג את כל המוצרים האלה? לבדוק אותם באתר הרשמי היופי של מיקה אוסטרליה!

זקוק לעזרה בהרכבת שגרת הטיפוח הטובה ביותר לסוג העור שלך? לנסות שלנו חידון עור !

Beauty Affairs Skin Quiz Image

Alexis Adrienne

אלכסיס אדריאן

אלכסיס אדריאן היא כותבת יופי נלהבת עם למעלה מ-10 שנות ניסיון. היא להוטה להפליא בכל הקשור לטיפוח העור, האיפור והקוסמטיקה, עם קצה האצבע על הדופק של מגמות היופי העולמיות האחרונות בכל עת.

השאר תגובה

כל ההערות מנוהלות לפני פרסום