מבוא לפריימר

פריימר איפור הפנים הוא מוצר זה נמנע בקלות על ידי נשים רבות כי פריימר הוא לשקול מוצר איפור "יוצא", והם חושבים שאין השפעה על מראה האיפור שלהם או פשוט לא באמת זקוק לזה. לכן, רוב הנשים בוחרות לא לקנות אותם ולא להשקיע את הכסף שלהם להרוויח פריימר שאין בו הרבה "השפעה" במשחק האיפור שלהם.

מה עושה הפרצוף פריימר?

באמצעות פריימר יהפוך את האיפור שלך עוד יותר ואפילו ליצור בסיס חלק איפור. אם אתה עדיין חושב שזה לא שווה את ההשקעה לרכישת צינור של איפור פריימר , מוקה איפור יופי מומחים הולכים לחלוק את הידע שלהם ולספר לך את החשיבות של פריימר איפור תוך שימוש בפריימר איפור.

פריימר איפור הוא הבסיס עבור בסיס או Bb קרם ומאפשר למוצר לגלוש על חלק וחלק לאורך זמן. נוסחאות פריימר הן בקרם, אבקה וג 'ל. בעוד שקרם לחות עוזרים לרכך את העור, הפרימרים הופכים את הבסיס או bb קרם כדי להחזיק אותו, כך שהוא נמשך כל היום. בנוסף, קופאים גם להחליק כל קמטים, קווים עדינים ונקבוביות גדולות, עבור בד חלק מושלם עבור האיפור. מיקה היופי של בושם איפור פריימר גם פועלת שכבת מגן על העור כדי למנוע חיידקים, לכלוך, אבק ואפילו אורות uv חודרים לעור כדי לגרום נזק לשמש (כתמי שמש) או ליצור שחור ופצעונים.

Primers הוא הטוב ביותר ליישם עם קצות האצבעות מנוקות על הפנים עם כמות קטנה של מוצר, זאת משום שהמוצר ייספג לתוך העור ביעילות והוא ייתן גימור טבעי. תוך החלת פריימר על העור, לעסות את המוצר בתנועות מעגליות עם האצבעות האמצעיות והטבעת שלך. עם פעולה זו, זה עוזר למחזור הדם מתחת לעור. פריימר מסייע גם בשליטה על החלב על העור, למנוע את האיפור שלך להתמוסס מהר מדי.

פנים פריימר עוזר איפור שלך כדי להישאר על לא משנה את מזג אוויר בחוץ. למרות האקלים החם והלח או קר ויבש, מומחים ליופי נציץ ממליצים לך ללבוש פריימר בכל סוג של מזג אוויר, כפי שהוא עוזר לאיפור ממושך וזה לא להתפורר או נמס עם הזיעה שלך. לבסוף, פריימר יכול להילבש גם בכוחות עצמו! רוצה להשיג את לא מראה איפור, פריימר הוא רב תכליתי, להיות משוחק כצל עין וכבסיס אור עם גוון קל על הפנים, ואתה עדיין נראה להרכיב. לבדוק את איפור פריימר איפור באתר הרשמי של מיקה היופי באינטרנט!

זקוק לעזרה בהרכבת שגרת הטיפוח הטובה ביותר לסוג העור שלך? לנסות שלנו חידון עור !

Beauty Affairs Skin Quiz Image

Alexis Adrienne

אלכסיס אדריאן

אלכסיס אדריאן היא כותבת יופי נלהבת עם למעלה מ-10 שנות ניסיון. היא להוטה להפליא בכל הקשור לטיפוח העור, האיפור והקוסמטיקה, עם קצה האצבע על הדופק של מגמות היופי העולמיות האחרונות בכל עת.

השאר תגובה

כל ההערות מנוהלות לפני פרסום