עור של גברים לעומת. עור של נשים: האם יש הבדל?

כשהולכים לקניות בשביל טיפוח העור, בטח שמתם לב לזה: יש הטיה מרומזת נשים, אלא אם כן תוגדר אחרת ואולי סגור באיזשהו סוג של "קשה". הדבר הוא, האם יש באמת הבדל, או הם גברים משלם את המקבילה של 'פינק "כאשר מדובר גברים של טיפוח עור ?

זה נכון שלגברים יש צרכים מעט שונים, במיוחד במחלקת שיער הפנים-אבל אם האיש שלך ממשיך לקק לחות, פוסט זה יעזור לפענח מה הופך את העור של גברים שונים ומה מוצרים אתה באמת צריך להגיע!

מה הופך את העור של גברים שונה מעורה של נשים?

שם הם כמה הבדלים בולטים בין עור של נשים לעור של גברים, וכל ההבדלים האלה מגיעים לדבר אחד: הורמונים, במיוחד, טסטוסטרון תפני. גם גברים וגם נשים מייצרים את האנדרוגן הזה, אבל באופן טבעי, לגברים יש רמות גבוהות בהרבה.

רמות גבוהות אלה של טסטוסטרון הן אחראיות (ולא כל כך גלוי) הבדלים בין גברים לגברים ונשים. בואו dymstiffiffy בדיוק איך ההורמון הזה משפיע על העור של גברים ואיך זה צריך להילקח בשגרת העור של גברים.

טסטוסטרון גורם העור של גברים עבה יותר

זה נכון שההורמונים הטבעיים שלנו גורמים לעור שונה בין גברים לנשים. טסטוסטרון השפעות את האפידרמיס -את השכבה העליונה של עור-סופר ספציפי דרך. בממוצע, לרוב הגברים יש אפידרמיס זה 25% עבה יותר מאשר נשים, וזה יכול להיות מיוחס ישירות לרמות גבוהות יותר של טסטוסטרון.

העור של גברים נוטה להיות oilier

טסטוסטרון גם משפיע על ייצור החלב גם כן. החלב הוא למעשה חלק חיוני של האיפור והתפקוד של העור שלנו. זה עוזר להבטיח כי העור הוא מותנה, עם זאת, כמו רובנו עם עור שמנוני יודע, רמה גבוהה של ייצור החלב יכול להיות לא נוח, סוג של מעצבן! בממוצע, גברים נוטים להיות בעלי עור שוורים מאשר נשים, מה שהופך מסכות חימר ומפיצים מהווים תוספת משותפת לערכות עור של גברים.

Eve Lome Rescue Mask Product image on white backgroundמסכת הצלה חוה לום | 114 דולר
לנסות מדגם רק $19.95!
מסכת פלסטלינה זו מושלמת לעור נוטה לזרוח-לא משנה את המגדר שלכם.

טסטוסטרון הופך את העור של גברים רגישים יותר

עם זאת, זה לא ההשפעה היחידה שיש טסטוסטרון על העור של גברים. באופן אירוני, לגברים יש עור נוטה יותר לגירוי-מחקרים מצאו כי טסטוסטרון יש השפעה שלילית על מחסום העור (aka מעטפת ) פונקציה, אשר משאיר את העור של גברים רגיש יותר מאשר עור נשים!

לגברים יש יותר קולגן בעור שלהם

הנקודה הזו למעשה קושרת חזרה לנקודה הראשונה של גברים בעלי עור עבה-זה בגלל שלגברים יש צפיפות קולגן גבוהה יותר מאשר נשים! אם משווים את רמות הקולגן הממוצע בין גבר לאישה באותו גיל, לאישה יש צפיפות קולגן נמוכה בהרבה-בממוצע, יש לה את אותה צפיפות קולגן כמו גבר מבוגר ממנה 15 שנים.

אני יודע מה אתה חושב עכשיו, זה לא אומר שהרבה גברים צריכים להיראות צעירים יותר ממה שהם באמת? ובכן, רמות קולגן גבוהות באופן טבעי יכולות לעשות כל כך הרבה, במיוחד כאשר בהשוואה לגורמי אורח חיים כמו חשיפה לשמש, עישון. בממוצע, רוב הגברים לא נקטו צעדים כדי לשמר את רמות קולגן גבוהות יותר שהם מבורכים בהם-עם זאת, זה אף פעם לא מאוחר מדי להתחיל!

sisley night cream with collagen and woodmallow product image on white backgroundקרם לילה ספלי עם קולגן & עץ 255 $
לחות עמוקה והרגעת עם קרם לילה מועשר.

שיער פנים עושה הבדל

דבר נוסף שעושה את ההבדל מערה של גברים לעור נשים הוא שיער פנים. שתי האפשרויות-מגלח או זקן-השפעה איך העור של גברים נראה ופועל. גילוח באופן קבוע מקלף את העור, משהו שעוזר לשמור על הפרידות במפרץ.

זקן לוקח קצת יותר תחזוקה עם כביסה רגיל ולפעמים זקן שמן כדי לשמור את שערות עור מתחת moisturised, הימנעות יובש וקשקשת. עם זאת, יש חסרון אחד שיש לו זקן אם אתה חובב skincare! ברוב המקרים, מוצרים לטיפוח העור רק לא יכול להגיע עור מתחת זקן-וזה משהו כדי לשקול לפני הפגזות במזומן עבור לטיפוח העור.

dr irena eris beard oil product image on white backgroundDr. irena ריס גברים פלטינה שמן | $818
עם תערובת עשירה של שמנים טבעיים כדי להרגיע ולחות.

גברים צריכים טיפוח נפרדים?

כשמדובר במוצרי טיפוח העור של גברים, הנה השורה התחתונה: כשזה מגיע לכל דבר כמו פרידה, היפרפיגמנטציה אנטי אייג 'ינג -בקיצור, כל דבר שלא צריך לעשות עם שיער פנים-מוצר של גברים מיוחד לא תמיד יהיה צורך.

אין שום דבר שהופך את החומרים הפעילים לעבוד בצורה שונה על עור של גברים מאשר נשים! אז, חבר 'ה-אם בן הזוג שלך יש קרם לחות או סרום אהוב שאתה מתגנב על נמוך, זה כנראה זמן לקנות בקבוק לעצמך (ואולי אחד חדש גם לשותף שלך).

אם אתה (או אולי מישהו שאתה מכיר, רמז) צריך ליצור שגרת טיפוח העור, נסה בחידון העור שלנו! תקבל תוצאות מותאמות אישית לחלוטין עבור סוג העור שלך וחששות (ללא קשר למין) כדי לעזור להשיג את מטרות העור שלך!

Beauty affairs skin quiz
המוצרים שהוזכרו:

Alexis Adrienne

אלכסיס אדריאן

אלכסיס אדריאן היא כותבת יופי נלהבת עם למעלה מ-10 שנות ניסיון. היא להוטה להפליא בכל הקשור לטיפוח העור, האיפור והקוסמטיקה, עם קצה האצבע על הדופק של מגמות היופי העולמיות האחרונות בכל עת.

השאר תגובה

כל ההערות מנוהלות לפני פרסום