כיצד להשתמש רולר פנים ואיך הוא יכול לעזור לעור שלך

כאשר מדובר פנים עיסוי, אין כלי של יותר דיבר על מ רולר ירקן. הכלים הקטנים האלה היו על כל הזנות האינסטגרם שלנו, ללא הפסקה למה שנראה כמו השנתיים האחרונות-אבל איך אתה אפילו אמור להשתמש בהם מלכתחילה, ושנית, האם רולים ג 'ייד באמת עובדים?

Beauty Affairs Luxury Mini Samples

חלק מהיתרונות רולר היאד נשמע טוב מדי כדי להיות נכון, אבל יש כמה סיבות משכנעות אחרות שאולי כדאי לשקול הוספת רולר ירקן ג 'ייד לשגרת היופי שלך.

מה זה רולר פנים?

Woman using jade roller on skin

נקרא גם רולר ירדת, רולים פנים הם שימושיים כלי עור משמש כדי לעסות את העור, הגברת זרימת הדם ועל ידי כמה חשבונות, תומכים ניקוז לימפטי. בעוד שהן עשויות בדרך כלל מירדה, ניתן להשתמש באבנים אחרות, כולל קוורץ. כשזה מגיע להשוואה רולר ג 'ייד מול רולר קוורץ, אין הבדל משמעותי חוץ מאיך שהם נראים.

עיסוי רולר פנים: יתרונות לעור

אז למה להשתמש בגלילה פנים מלכתחילה? טוב, בתור התחלה, הם מרגיעים מאוד על העור שלך. רולים, במיוחד כאשר מקורר במקרר או במקפיא לפני השימוש, לעזור להקל על המתח (זה יכול לגרום קמטים!) להרגיע את העור מגורה, כועס.

מכיוון שהם סוג של עיסוי, הם גם נהדרים כדי לעורר את זרימת הדם-בעוד באופן כללי, יש לזה יתרונות לעור כמו הגברת זוהר, עידוד זרימת חמצן, והגדלת ספיגת המוצר טיפוח העור, יש לו גם את בונוס נוסף של עזרה כדי להפחית את המראה של עיגולים כהים, כמו גם.

עיגולים כהים נגרמים על ידי דם-ונוזלים אחרים-לבנות מתחת לעיניים שלך כאשר הם לא מקבלים מספיק מנוחה. מעסה בעדינות את העיניים עם גלגלת פנים יכולה לעזור להפחית את המראה של אלה תחת צללים עיניים למראה נח.

מסוקרן על ידי היתרונות של רולנד? חשבנו שאתה יכול להיות-הנה איך להשתמש באחד בשגרת העור שלך.

Depuff תחת שקיות עיניים, להגביר את זרימת העור עם רולר פנים קוורץ מן מותג אוסטרלי.

כיצד להשתמש רולר פנים

אחד הדברים הטובים ביותר לגבי רולר ג 'ייד הוא שזה לא צריך להיות טעון, ולא יכול להיגמר הסוללה! הם כמעט בלתי-טיפשיים לשימוש גם כן. כל אתה צריך לעשות כדי להשתמש פנים רולר הוא רול זה עדין, כלפי מעלה משיכות על הפנים שלך, להיות בטוח כדי יעד כל אזורים של דאגה כמו כהה תחת עיניים או נפוח תחת עיניים.

אתה לא צריך הרבה לחץ, או! הזמן הטוב ביותר להשתמש בו בשגרת העור שלך הוא לאחר קרם לחות או שמן פנים, ואם אתה משתמש בו בשעות היום, לפני החלת כל קרם הגנה.

חשבו שעיסוי לאחר החלת כל הדברים הטובים בשגרת העור שלך עוזר להגביר את ספיגת הטיפול בעור מתגלגל על העור שלך פשוט מרגיש כל כך טוב.

דרך אחרת להשתמש בהם תוך שימוש במסכת גיליון-עבור חוויה דמוי ספא, עיסוי הפנים שלך בזמן שיש לך מסכת גיליון על יכול להגביר את הידרציה עבור איזה זוהר רציני. ועוד, טיפ גדול נוסף (במיוחד כאשר אנו נכנסים למזג אוויר חם) הוא לשמור על רולר ג 'ייד במקרר לכמה דקות לפני השימוש בו.

באמצעות זה על העור לאחר יום חם הוא אושר טהור-סופר מרגיע לעור שלך!

חלק ונרגעו מתח פנים עם רולר פנים צבעוני של הזין.

כמה פעמים אתה צריך להשתמש רולר ירקן?

אתה יכול להשתמש רולר פנים לעתים קרובות כמו שאתה אוהב-אם יש לך את הזמן, אתה יכול להשתמש רולר פנים פעמיים ביום! עם זאת, רק עבור הגורם המרגיע, מתח-רבים אוהבים להשתמש רולר ג 'ייד שלהם בלילה כחלק משגרת טיפול עצמי שלווה לעור זוהר בבוקר.

כיצד לטהר רולס ג 'ייד לאחר השימוש?

כמו כל כלי טיפוח העור, חשוב מאוד לוודא שאתה שומר על גליל הפנים שלך נקי וללא הצטברות של חיידקים שגורמים לפצח. למזלנו, זה סופר קל לעשות-רק ביסודיות לשטוף רולר שלך עם מים וסבון לפני ייבוש עם מגבת נקייה.

זה הכי טוב לנקות את רולס שלך אחרי כל שימוש כדי לוודא שאין חיידקים קטנים מסובכים באבן הטבעית.

אתה יכול להשתמש רולר פנים על אקנה & פרידה?

בזמן שאתה לא צריך להיות מפעיל הרבה לחץ עם כל גלולר פנים, אפילו קל באמצעות רולר מעל אקנה פעיל יכול להחמיר את הדברים במקום טוב יותר. קודם, זה פשוט פשוט לא נוח לעסות על פריצות פעילות! שנית, אתם מריצים את הסיכון של בריחה מפחידה אלה ומפיצים את החיידקים על הפנים שלכם תוך כדי גלגול.

הפתרון? באופן זמני הימנע כל אזורים עם פריצות פעילות כדי לוודא שאתה לא מפיץ שום חיידקים גורמים מסביב, אבל עדיין מקבל את כל היתרונות של רולר ירקן לעור שלך.

עכשיו אתה יודע איך להשתמש רולר ג 'ייד, לקבל את ענייני היופי שלך כדי להוסיף כלי עיסוי מרגיע זה לשגרת העור שלך!

או, אם אתם עדיין מנסים ליצור שגרת טיפוח העור מלכתחילה, נסו בחידון העור שלנו.

Beauty Affairs Skin Analysis

המוצרים שהוזכרו:

Alexis Adrienne

אלכסיס אדריאן

אלכסיס אדריאן היא כותבת יופי נלהבת עם למעלה מ-10 שנות ניסיון. היא להוטה להפליא בכל הקשור לטיפוח העור, האיפור והקוסמטיקה, עם קצה האצבע על הדופק של מגמות היופי העולמיות האחרונות בכל עת.

השאר תגובה

כל ההערות מנוהלות לפני פרסום