הבדל היוקרה: מתחם הסלולר La Prairie

האם ידעת שלחלק ממרכיבי טיפוח העור יש השפעות כה חזקות וייחודיות שהם למעשה פטנט? זה המקרה של קומפלקס הסלולר של La Prairie - תערובת המרכיבים שנוצרה בקפידה היא משהו שמופיע ב-כולם מוצרי טיפוח La Prairie. קוויאר עור, פלטינה, קוויאר לבן (ועוד!) מכילים את מתחם הסלולר La Prairie וזה המקום היחיד בו תמצאו אותו. La Prairie לא רק רשם פטנט כל גם מרכיבי טיפוח ישנים!

צוות החוקרים ב-La Prairie ידע שהם כבשו זהב כשפיתחו את הנוסחה הייחודית הזו - הנה מה שהופך את הקומפלקס הפטנט הזה לשווה את משקלו בזהב. 

La Prairie Rare Platinum Life Lotion product image on white backgroundLa Prairie Platinum Rare Cellular Life Lotion | 980 דולר
קולקציית הפלטינום הנדירה של La Prairie משלבת את תכונות החידוש של פלטינום עם קומפלקס הסלולר שלהם.

מהו מתחם הסלולר La Prairie?

מה יש בתערובת הזו שיכול להיות שווה להגיש פטנט עבור La Prairie? ובכן, הדבר הראשון שיש לזכור הוא שהפטנט אינו מיועד רק לקבוצה זו של מרכיבים בודדים - אלא על הדרך הייחודית שלהם לחבר את חמשת המרכיבים הללו יחד כדי ליצור משהו שלוקח את La Prairie מעל ומעבר לכל השאר. 

לגלות מה בעצם יש ב-La Prairie Cellular Complex קל (טוב, קשה) כמו למצוא את הפטנט בפועל - והנה חמשת המרכיבים של תערובת אנטי-אייג'ינג בלעדית זו:

  • אוליגופפטיד 21
  • גליקופרוטאין 1
  • גליקופרוטאין 2
  • תמצית ג'ינסנג פנקס
  • תמצית צמח זנב סוס

עם זאת, זה שאנחנו יודעים מה יש בו לא אומר שהצלחנו לפצח כל סודותיה של לה פריירי. יש תהליך ארוך לשמירת כל הפרטים של המורכב החזק הזה בסוד, החל מפיצול תהליך היצירה בין שלוש מעבדות נפרדות - אחת לגליקופרוטאינים 1, אחת לגליקופרוטאינים 2, והאחרונה היא לחיבור כל המרכיבים החזקים הללו. 

ישנו עוד שלב נוסף לאבטחה נוספת; אף פורמולאי אחד לא מכיר את כל המתכון של תסביך הסלולר, פרופורציות והכל. זה מחולק בין כמה טכנאים ומנסחים כדי להבטיח שזה ישאר סוד טיפוח העור של לה פריירי!

למרות שאיננו יודעים את ריכוזי המרכיבים, אנו יכולים להיות בטוחים שהם עדיין ישפיעו משמעותית על העור שלך! בואו נפרק את הרכיבים האינדיבידואליים האלה כדי לקבל מושג טוב על האופן שבו מתחם טיפוח העור המפואר הזה מתחבר. 

La Prairie Cellular Radiance Fluide Pure Gold product image on white backgroundLa Prairie Pure Gold Cellular Radiance Perfecting Fluide | 845 דולר
La Prairie Cellular Complex משתלב בצורה מושלמת עם זהב ליצירת סרום יוקרתי ומחזק זוהר.

אוליגופפטיד 21

כפי שניתן להבין משמו, אוליגופפטיד הוא רק אחד מהסוגים הרבים של פפטידים בחוץ פפטידים מייצרים מרכיבים פנטסטיים לטיפוח העור אנטי-אייג'ינג בשל יכולתם להשפיע בעדינות על התנהגות העור, בין אם זה רק הגברת הקולגן וההסתננות של העור. למנות כמה. 

גליקופרוטאין 1 & גליקופרוטאין 2

אלה די דומים כך שניתן לקבץ אותם יחד - הפטנט של La Prairie מפרט אותם כתמציות חלבון ספציפיות מאחת מקטגוריות הטיפוח האהובות עלינו: תסיסה. היתרונות של תסיסות לא חמקו מצוות המחקר של La Prairie, והם אפילו בודדים את החלבון היעיל ביותר! 

גליקופרוטאין 1 מקורו בשמרים ובסכרומיקס, בעוד שגליקופרוטאין 2 מגיע מלקטובצילוס - שניהם מרכיבי טיפוח פרוביוטיים המספקים דחיפה משמעותית לבריאות העור.

La Prairie White Caviar Eye Extraordinaire Eye Cream product image on white backgroundLa Prairie White Caviar Eye Extraordinaire | 805 דולר
קרם העיניים White Caviar Eye Extraordinaire מאיר ומצעיר עייפים מתחת לעיניים לזוהר צעיר.

תמצית ג'ינסנג של Panax

ג'ינסנג היא תמצית טיפוח רב עוצמה לכל סיבוב שעושה הרבה לעור שלך. כמו, מגרש. תמצית צמחים טבעית זו מרגיעה דלקת - מונעת התרחשות דלקת איומה. זה גם יעיל בוויסות סינתזת עודף מלנין, דהיית כתמים כהים הנגרמים על ידי נזקי שמש ופריצות. מחקרים מצאו כי Panax Ginseng פועל גם כנוגד חמצון, מגן על העור מפני גורמי לחץ חיצוניים היוצרים קמטים לעור צעיר ומוצק.

תמצית צמח זנב סוס

מה שמבדיל את תמצית צמח זנב הסוס מתמציות טבעיות אחרות הן הרמות הגבוהות של סיליקה וחומצה סיליקית (וכן, זה שונה מ-סליציליק חומצה). לא מרבים לדבר על סיליקה וחומצה סיליקית, אבל יש להן יתרונות מוכחים משלהן - מחקר מצא שחומצה סיליקית שנמרחה על העור הצליחה להגביר את מיצוק העור[_0127_0_1_7][_0127_0_5_7][_0127_0_5_7 ] ועובי לעור בעל מראה צעיר יותר. 

מחקרים גם מצביעים על כך שסיליקה ממלאת תפקיד חיוני בסינתזת קולגןתפקיד חיוני בסינתזה של קולגן לעור בריא יותר ולתמוך במראה העור הצעיר ותומך בעור בריא יותר. קולגן למשך זמן רב יותר. 

La Prairie Skin Caviar Luxe Cream product image on white backgroundLa Prairie Skin Caviar Luxe Cream | 690 דולר
אטום את היתרונות של תמצית קוויאר וקומפלקס סלולר בקרם הלחות העשיר הזה מבית La Prairie.

היתרונות של מתחם הסלולר La Prairie

אז, עכשיו כשאנחנו יודעים מה כל אחד מהמרכיבים הנפרדים האלה עושה בפני עצמו, איך הם עובדים טוב ביחד? הפטנט של La Prairie טוען שהקומפלקס הייחודי הזה מסוגל לעורר פיברובלסטים וקרטינוציטים - שני חלקים חיוניים במבנה העור. פיברובלסטים הם סוג התא האחראי ליצירת קולגן, רשת התמיכה הטבעית בעור שלנו המעניקה לו תחושת מלאות וצפיפות!

קרטינוציטים הם תאי העור המרכיבים את שכבת העור החיצונית ביותר שלנו, הלא היא האפידרמיס. גירוי קרטינוציטים אלה מביא לעלייה בחילוף החומרים התאי - במילים אחרות, ייצור תאי עור מוגבר עבור עור צעיר וזוהר יותר.

וזה לא כל מה ש-La Prairie Cellular Complex פותח לעשות - עד כמה שהוא מדהים בפני עצמו, הוא פותח גם כדי לעבוד לצד מרכיבי טיפוח נפוצים אחרים כמו קו-אנזים Q10 , רטינול, וחומרי טיפוח אחרים הכלולים ב-La Prairie Skincare כדי להפוך אותם ליעילים עוד יותר עבור העור. זה בעצם מגביר את כל היתרונות של מרכיבים פעילים אחרים עבור קו טיפוח שבאמת עושה את ההבדל היוקרתי עבור העור שלך!

Beauty Affairs Skin Quiz

מוצרים שהוזכרו:

Alexis Adrienne

אלכסיס אדריאן

אלכסיס אדריאן היא כותבת יופי נלהבת עם למעלה מ-10 שנות ניסיון. היא להוטה להפליא בכל הקשור לטיפוח העור, האיפור והקוסמטיקה, עם קצה האצבע על הדופק של מגמות היופי העולמיות האחרונות בכל עת.

השאר תגובה

כל ההערות מנוהלות לפני פרסום