אלכוהול בטיפוח העור: אתה צריך להיות מודאג?

אולי ראיתם משהו בנושא הזה לפני; תמונה על האינסטגרם עם רשימה של אלכוהוליסטים "טובים" בצד אחד "ו" אלכוהוליסטים "כדי להימנע מהאחר. אבל האם המידע הזה מדויק? נראה שיש כל כך הרבה חוקים לגבי מה שטוב בטיפוח העור ומה לא בימים אלה, ועוד נראה כאילו זה תמיד שינוי!

עם זאת, הימנעות מרכיב טיפוח ספציפי לא תמיד משתלם-ובסופו של דבר, כנראה נמנעת ממרכיבי טיפוח רבים שהיו ממש מדהימים לעור!

דוגמה אחת לכך היא אלכוהול. האם זה משהו שאנחנו באמת צריכים להימנע מטיפוח העור, או שזה ממש גרוע כמו שכולם אומרים? בוא נגלה!

lancome advanced genifique youth activating concentrate product image on white backgroundLancôme Advanced Génifique Youth Activating Concentrate | $305
לסרום זה מ lancôme יש מרכיב סודי אשר מגביר את ספיגת החומרים הפעילים עבור תוצאות טובות יותר.

מה "בעיית האלכוהול"?

הסיבה הגדולה ביותר לכך שאנשים אומרים להימנע מטיפוח עם אלכוהול היא שזה מתייבש מדי את העור שלך, גורם לרפפות מחסום לחות -האמת מאחורי זה משהו שנגע בו מאוחר יותר. יש מלכוד כשמדובר בזיהוי מרכיבים כ "אלכוהוליסטים".

רק לומר 'אלכוהוליסטים' למעשה לא מתייחס לכל סוג של מרכיב אחד-זה קטגוריה רחבה הכוללת הרבה מרכיבי טיפוח, שאינם מבינים שהם (מנקודת מבט כימית) מולקולת אלכוהול.

זה מאוד חשוב להפוך את ההבחנה הזו כי אחרי הכל, כימאים קוסמטיים ומווצבים הם אלה שיוצרים את הנוסחאות ואנחנו צריכים לדבר בתנאים שלהם! טכנית, אלכוהוליסטים בטיפוח אפילו כוללים גליצרין (Aka גליצרול), שהוא מדהים מוקטנט זה מגביר את לחות העור-אז מה הם האלכוהוליסטים שאנשים מדברים על זה אמורים להזיק לעור שלך?

sisley grapefruit toning lotion product image on white backgroundתחליב גוון אשכוליות סיסלי | 130 דולר
טונר קל ומרענן, מושלם לשילוב ועור שמנוני.

זה עובר על ידי כמה שונים, אבל זה יכול להופיע במרכיבים כמו אלכוהול sd, אלכוהול denat., אתנול, אלכוהול איזופרופיל, שם כמה. זה לא צריך להיות מבולבל עם אלכוהוליסטים שומניים, שהם למעשה מרכיבים שעובדים כemolients כדי לחות ולרכך את העור.

דוגמאות של אלכוהוליסטים שומניים כוללות אלכוהול ציטיל, אלכוהול stearyl אלכוהול-וזה רק שם כמה. כמו emolients, הם מצוינים בהבטחת העור שלך הוא לחות, מיובש לעתים קרובות ממקורות טבעיים. הם מספקים עובי ועוזרים לתת לעור מרקם קרמי, לחות.

למה דנאת אלכוהול. נוסף לגלישת עור?

למעשה יש לו כמה תפקידים קריטיים כשמדובר בנוסחאות עור. אחד החובות העיקריים שלה בכל נוסחה skincare הוא כמו משפר חדירה-כלומר, זה עוזר מרכיבים פעילים במוצרי skincare כדי לעבור לאפידרמיס בקלות יותר, הבטחת skincare שלך יעילה. זה גם עוזר לעשות כמה מוצרי טיפוח להרגיש קלים יותר על העור, קריא יותר עבור יישום טוב יותר!

Shiseido Ultimune Power Infusing concentrate product image on white backgroundShiseido ultimune כוח infosing להתרכז | $136
סרום קל אך מרוכז בעל נשק סודי לשיפור ספיגת החומרים הפעילים על ידי העור.

אז, דנאת האלכוהול. באמת זה רע לעור?

תשובה: לא ממש! יש הרבה (כמו, הרבה ) של מחקר ודעות בנושא זה כי זה כל כך שנוי במחלוקת-עם זאת, אנחנו נוטים יותר להישען על הצד של לא, זה לא בהכרח רע לעור שלך.

למה?

היו הרבה, מחקרים שבוצעו על ידי איך שפשוף אלכוהול משפיע על העור ורוב מצאו שכן, זה יכול בסופו של דבר להשפיע על מחסום הלחות שלך-אם להחיל אלכוהול טהור על העור שלך שוב ושוב יותר מ-50 פעמים ביום! הסיבות הגדולות ביותר לכך שפשוף אלכוהול יש סיכוי כה נמוך של עור מזיק באמת היא כי הוא פשוט מתאדה כל כך מהר.

עם זאת, לא לכולנו יש עור שמתנהג באותו אופן-לחלק מאיתנו יש עור קשה כי לעתים רחוקות מקבל מגורה, בעוד חלק מאיתנו רגישים יותר עם העור שמתנופף אם אתה כל כך כמו להסתכל על זה לא נכון. אם זה נשמע כמוך, אלכוהול יכול להיות מרכיב טיפוח העור שאתה צריך לדלג-עם זאת, זה לא צריך להיות בעיה עבור רוב סוגי העור האחרים.

השורה התחתונה היא לא, אתה לא צריך להיות מודאג מדי לגבי אלכוהול בטיפוח העור שלך!

בסופו של דבר, הדבר החשוב ביותר הוא להקשיב לעור שלך. אם אתה מתעסק עם יובש פתאומי, יוצא דופן, כדאי להסתכל על כל skincare חדש שהכנתם לראות אם יש לו אלכוהול./אתנול/אלכוהול-sd. אם העור הנוכחי שלך יש אלכוהול והעור שלך נראה ומרגיש מדהים-למה לתקן את מה לא מקולקל?

טיפוח העור של כולם הוא מסע-לכן יצרנו את חידון טיפוח העור שלנו כדי לעזור לך למצוא את שגרת טיפוח העור המושלמת שלך!

Beauty Affairs Skin Type Quiz Australia

Alexis Adrienne

אלכסיס אדריאן

אלכסיס אדריאן היא כותבת יופי נלהבת עם למעלה מ-10 שנות ניסיון. היא להוטה להפליא בכל הקשור לטיפוח העור, האיפור והקוסמטיקה, עם קצה האצבע על הדופק של מגמות היופי העולמיות האחרונות בכל עת.

השאר תגובה

כל ההערות מנוהלות לפני פרסום