5 מיתוסים אנטי-אייג'ינג שאתה כנראה מאמין בהם (אבל לא צריך)

כשזה מגיע לטיפוח העור, במיוחד טיפוח עור אנטי אייג'ינג, יש שם המון מיתוסים ותפיסות שגויות. בין אם הם עוסקים ברכיבים מסוימים או מי צריך להשתמש במוצרי אנטי אייג'ינג באופן כללי - יש הרבה יותר מדי מכדי לספור את כולם! עם זאת, יש כמה מיתוסים נפוצים שממשיכים לצוץ לפני השאר - הנה 5 מיתוסים נגד טיפוח העור שהופרכו.

מיתוס 1: שימוש ברטינול צעיר מדי הורס את העור שלך

עכשיו, זה קצת מוזר, אבל נפוץ. באופן הגיוני, זה לא הגיוני במיוחד - הנה הסיבה. רטינול הוא אחד הידועים ביותרו מרכיבי אנטי אייג'ינג שנחקרו היטב בחוץ, ויש להם פונקציה די ייחודית בכל הנוגע לעור שלך. רטינול הופך למשהו שנקרא חומצה רטינואית כל-טרנס, הלא היא טרטינואין. 

מה שרוב האנשים לא יודעים הוא שלחומצה רטינואית כל-טרנס יש יתרונות מוכחים לשני דברים - ניקוי אקנה ו הפחתת סימני ההזדקנות על העור. מבחינה רפואית, חומצה רטינואית כל-טרנס נרשמה לעתים קרובות כדי לסייע בפתרון אקנה, במיוחד בקרב בני נוער ומבוגרים צעירים - אז האמת היא, רטינואידים יכולים למעשה לשפר את העור (לא משנה גילך) במקום להרוס אותו.

Elizabeth Arden Retinol Ceramide Capsules product image on white backgroundאליזבת ארדן קפסולות רטינול סרמיד | 190 דולר
כמוסות סרום חזקות אלה מכילות את המינון הלילי המושלם של סרמידים ורטינול לעור שלך.

מיתוס 2: אם אתה משתמש בהרבה תרופות אנטי-אייג'ינג, אינך צריך קרם הגנה

כולנו שמענו עד כמה חשוב ללבוש קרם הגנה מדי יום עד [5_01_2][5_01_2][5_01_2][5_0127] סימן 1 של הזדקנות, נכון? עם זאת, אולי קל לחשוב שאנחנו יכולים לדלג על קרם ההגנה ופשוט לפצות על כך על ידי שימוש בחומרים פעילים אנטי אייג'ינג נוספים - נכון?

לא נכון!

קודם כל, יש כמה קבוצות עיקריות של מרכיבים אנטי-אייג'ינג שגורמים לרגישות לאור - כלומר, הם גורמים לעור שלך להיות רגיש יותר לשמש מאשר בדרך כלל. אם אתה משתמש במוצר רטינואיד או AHA לטיפוח העור, זה חל עליך! 

הסיבה שבגללה כל כך חשוב להשתמש בקרם הגנה בזמן שאתה משתמש במרכיבי האנטי-אייג'ינג האלה היא פשוטה: אתה יכול לבטל, או אפילו להחמיר את כל העבודה הקשה של העור שלך בכך שאתה לא מגן עליו מפני השמש - ההפך ממה שאתה" מנסה לעשות! 

Dr Irena Eris Authority Day Cream SPF 20 product image on white backgroundDr Irena Eris Instant Luminous Lifting Day Cream SPF 20 | $351
מוצר משולב קרם יום רב עוצמה שמגן על העור מפני קרני השמש.

מיתוס 3: ריכוזים גבוהים יותר של פעילי אנטי-אייג'ינג = תוצאות מהירות יותר וטובות יותר

בעולם הטיפוח, זה יכול להיות קל ליפול למלכודת של יותר = טוב יותר, במיוחד כשמדובר בשימוש בטיפוח עור חזק ועוצמתי. עם זאת, יש קו דק בין להגזים במרכיבים הפעילים שלך לבין שגרת טיפוח יעילה ומעוגלת היטב. 

זה נכון במיוחד אם אתה מנסה לשלב אחוז גבוה של חומצות פילינג ו-רטינול[_0127_5] בשגרת טיפוח העור שלך, למשל! שני אלה יכולים להגיע בריכוזים די גבוהים, יעילים באנטי אייג'ינג בטווח הארוך, ויש להם כמה יתרונות מתוקים למדי כמו עור זוהר וזוהר. 

עם זאת, שניהם עלולים לעורר גירוי אם משתמשים בהם לרעה במרדף אחר עור צעיר - חוזק גבוה חומצה גליקולית[_0127_2_7_4][5_0] בעוצמה גבוהה במתכון מיד לאחר מתכון גבוה. פילינג יתר ומחסום עור פגום. כשמדובר בהשגת היתרונות של מרכיבי אנטי-אייג'ינג חזקים אלה לעור שלך, עקביות הרבה יותר חשוב מהתדירות.

קיום לוח זמנים קבוע של עבור הפעילים שלך מבטיח שהעור שלך יוכל להשתמש בכל דבר בבת אחת ולנסות באמת להשתמש בהם!

SK-II Facial Treatment Clear Lotion product image on white backgroundSK-II טיפול פנים קרם ברור | 121 דולר
תמצית פילינג זו עושה שימוש ב-BHAs ו-AHAs כדי להחזיר את השעון לאחור לעור צלול וזוהר יותר.

מיתוס 4: אתה יכול לעשות טיפוח עור אנטי-אייג'ינג יעיל בעשה זאת

טיפוח העור בעצמך אינו עושה דבר במקרה הטוב ומזיק במקרה הגרוע ביותר - לא משנה מה אתה מנסה לעשות לעור שלך! זה ממש לא אפשרי להגיע לאותן תוצאות בונות קולגן ולוחמות קמטים עם שום דבר מחוץ למזווה שלך - הנה הסיבה.

קודם כל, בעוד שמזונות רבים עשירים בויטמינים ספציפיים המועילים לעור (נגזרות של ויטמין A, למשל), במזון, הם פשוט לא בצורה הנכונה לשימוש על ידי העור. ויטמין A פשוט לא יכול לשמש בעור שלך באותה דרך יעילה שבה רטינול יכול לשמש - אז עדיף לך להשתמש בחומרי מזווה במתכוני בישול בפועל, במקום טיפוח עור בעצמך!

סיבה נוספת מדוע אנו דוגלים בהימנעות ממסלול עשה זאת בעצמך היא שמוצרי הטיפוח היוקרתיים שאנו אוצרים ב-Beauty Affairs פותחו בקפידה כדי להשתמש במרכיבים הנכונים בריכוזים היעילים ביותר כדי לעזור לך במסע שלך לעור מדהים - ב בהשוואה, אין ערובה שלטיפוח העור עשה זאת בעצמך יש את הכמות הנכונה (או אפילו את נוכחות) של מרכיבי אנטי אייג'ינג כדי להשפיע על העור שלך!

Eve Lom moisture mask product image on white backgroundמסכת לחות איב לום | 135 דולר
הרים את המסכה הזו, שנוסחה עם מרכיבים יעילים לטיפוח העור כדי להזין ולהעניק לחות לעור שלך במקום עשה זאת בעצמך!

מיתוס 5: אתה צריך להתחיל טיפול אנטי אייג'ינג רק לאחר שיש לך קמטים

זה אחד שעולה הרבה, במיוחד כשזה מגיע לקרם עיניים! השיחה תמיד הולכת משהו בסגנון הזה: "יש לי כמה קמטים חדשים סביב העיניים, אני חושב שאני צריך להתחיל להשתמש בקרם עיניים אנטי אייג'ינג!" יש דבר אחד מכריע שרוב האנשים שוכחים - זה הרבה יותר קשה להיפטר באמת מקמטים, בהשוואה למניעת היווצרותם עמוקה ומהירה מלכתחילה. 

טיפוח העור אנטי אייג'ינג הוא מדהים בכל הנוגע לריכוך סימני ההזדקנות ומיצוק העור, במיוחד כאשר אתה משתמש במרכיבים מעודדי קולגן כמו ויטמין C[_7_5_7_0], [2_0127_5_0], [2] ו[טין] _0127_5_1]פפטידים - עם זאת, הם עושים עבודה הרבה יותר טובה בעיכוב הגעת הקמטים, מאשר לנסות למחוק קמטים שכבר התיישבו. 

כשזה מגיע לטיפוח העור אנטי-אייג'ינג, מעט מניעה מסייעת רחוק - כמו, דרך ארוכה מאוד. אין גיל או 'סימן' אידיאלי שאתה צריך לחכות לו (כמו קמטים שכבר גלויים!) להתחיל להשתמש בטיפוח העור אנטי אייג'ינג! 

עם זאת, אם אינך מוכן עדיין לאסוף את הרטינול, אל תדאג - נוגדי חמצון[_0127_5_7_4][5_02] יהיו הטובים ביותר שלך חבר. אתה יכול לחשוב על נוגדי חמצון כעל ביטוח אנטי אייג'ינג מוקדם, במיוחד כאשר משתמשים בהם יחד עם קרם הגנה - וקמטים אינם תנאי הכרחי לשימוש בהם!

La Prairie White Caviar Eye Extraordinaire product image on white backgroundLa Prairie White Caviar Eye Extraordinaire | 805 דולר
קרם עיניים זה עמוס בנוגדי חמצון, פפטידים ותמצית קוויאר להגנה מפני סימני ההזדקנות המוקדמים.

עדיין מנסה להרכיב את שגרת האנטי אייג'ינג הטובה ביותר עבור העור שלך? נסה את חידון העור שלנו!


מוצרים שהוזכרו:

Alexis Adrienne

אלכסיס אדריאן

אלכסיס אדריאן היא כותבת יופי נלהבת עם למעלה מ-10 שנות ניסיון. היא להוטה להפליא בכל הקשור לטיפוח העור, האיפור והקוסמטיקה, עם קצה האצבע על הדופק של מגמות היופי העולמיות האחרונות בכל עת.

תגובה 1

Thank you for the information I have a lot of excellent products so I need to continue using them.
But thank you so much.
Regards
Maria

Maria Bognar יוני 04, 2021

השאר תגובה

כל ההערות מנוהלות לפני פרסום