הוא גבוה יותר SPF קרם הגנה טוב יותר? הנה התשובה לשאלה העתיקה הימים

ללבוש קרם הגנה מדי יום חשוב מאוד לעשות כשמדובר שמירה על עור נקי ובריא. זה לא רק עוזר למנוע הזדקנות מוקדמת-קרני uv הם הגורם מספר אחד של קמטים מוקדם, btw-אבל זה יכול לעזור עם בעיות אחרות כגון ערמומיות, כתמים כהים על העור, וזוהר העור הכולל. גבוה ספף קרם הגנה לפנים (ולגוף!) יעבור דרך ארוכה כשמדובר להגן על העור מפני ההשפעות המזיקות של קרני השמש לעור צעיר, זוהר.

Woman with sun cream on her face

למה ללבוש קרם הגנה?

בעוד שיש חשיפה לשמש חיונית לגופנו-כמו ליצור ויטמין D-קריטי ויטמין D-זה אפשרי שיהיה יותר מדי טוב. יותר מדי חשיפה לקרניים אולטרה סגולה יכולה לגרום קלאסית סימני נזקי שמש מופיע על העור:

  • אובדן מוקדם של מוצקות
  • קמטים מופיעים קודם
  • פיגמנטציה לא אחידה כתמים כהים
  • נקבוביות מוגדלות
  • גס, עור לירי

חלק מהסימנים הללו של נזקי השמש יכולים להיות ללא שימוש במרכיבים המתאימים, אבל עבור חלק, מניעה שווה יותר מאשר תרופה עם מסך שיזוף גבוהה עבור פנים המשמשים כל יום. אבל איך אתה יודע לבחור את הנכון? עדיף יותר מאשר קרם הגנה? התשובה הקצרה היא שזה תלוי.

Dermalogica Invisible Physical Defense SPF30Dermalogica Invisible Physical Defense SPF 30
קרם הגנה מינרלי מ-Dermalogica מגן על העור עם אפס יצוק לבן כל היום.

כמה גבוה עושה spf הולך, בכל מקרה?

כשזה מגיע למסכי השמש ושעוני שמש, יש מספר אחד שאתם צריכים לשים לב ל-דירוג spf. באוסטרליה רואים בדרך כלל את העור ואיפור שתויגו עם spf15 כל הדרך להרגלים 50. מעבר לים, אתם תראו רייטינג כמו spf100 ל-spf100-אבל האם הרייטינג הגבוה בצורה לא טובה יותר?

מה משמעות spf?

SPF מייצג “שמש הגנה גורם”, ונותן לך מושג כמה זמן אתה יכול לבלות בשמש מבלי לפגוע העור שלך. בלי להיות טכני מדי, חשבו על זה כך: אם אתה לובש רעם קרם הגנה 30, אתה יכול לבלות יותר 30 פעמים בשמש מבלי להישרף או שטוף שמש לא יש קרם הגנה.

אז, היפותטית, אם אתם מישהו שורף אחרי 30 דקות בשמש, אם אתם מיישמים מחדש את הכמות הנכונה של צריח 30 דקות, אתם יכולים לבלות 900 דקות בשמש מבלי לשרוף.

Declare Sensitive Skin Sun Cream SPF 50הצהרנית השמש רגישה אנטי-קמטים spf 50
קרם שמש זה מנוסח במיוחד לעור רגיש, מגן על העור מפני קרני uv.

דרך אחרת להבין איך הרעלה מגנה היא להסתכל על כמה קרני השמש שהם מסוגלים לחסום. Spf 30 בלוקים 97% קרניים אולטרה סגול, בעוד שדורגו 50 הוא חוסם את 98%.

אני יודע מה אתם תוהים-זה יותר טוב יותר? זה רק אחד אחוז שונה.

לא תמיד-וזה משתי סיבות. זה יש לעשות עם קרם הגנה נכונה יישום וקצת של מתמטיקה!

Dermalogica Prisma Protect SPF 15דרמאלוג 'ית להגן על spf 15
להגן על העור שלך ולמנוע היפרפיגמנטציה מחשיך עם קרם הגנה זה מגן מפני דרמאלוגיקה.

הוא גבוה יותר תמיד טוב יותר?

הסיבה לכך שאוסטרליה לא מאפשרת סימון קרם הגנה מעל spf 50 היא שזה נחשב שכל עלה מעל 50 יכול לאפשר תחושה כוזבת של ביטחון שהעור שלך מוגן יותר, במיוחד כאשר אתה מסתכל על התווית ולראות 100 spf. זה נשמע כאילו אתה 100% מוגן מפני השמש, נכון?

למרבה הצער, לא. איך היינו רוצים שזה היה המקרה!

זוכר איך אמרנו spf 30 בלוקים 97% של קרניים, בעוד שהספף 50 בלוקים 98%? מערכת היחסים בין SPF דירוג ואחוז קרני חסום הוא לוגריתמים, כך זה רק מגדיל מאוד קטן כמויות כמו את SPF מספר עליות. בשימוש אמיתי בחיים, זה בעצם אומר שכל דבר מעל ל-spf 50 עולה בכמות כזו קטנה, עדיף שתדבקו רק כדי spf 30.

Dermalogica Active Clearing Oil-Free Matte SPF 30דרמאלוגיקה פעיל שמן חינם מט spf 30
קרם הגנה קל זה של דרמאלוגיקה הוא מושלם עבור אלה עם עור שמנוני ושילוב.

ויש עוד צד למספרי ספיף גבוהים לשקול, גם: מחקרים התנהגותיים מצאו שאנשים נוטים יותר להשתמש בקרם הגנה בעת שימוש במוצרים עם דירוג גבוה תחת הרושם שהם מוגנים יותר. זה אומר שהם בעצם השארת שלהם עור עוד פגיע לשמש נזק לשמש על ידי יישום.

האמת היא, רק SPF 30 הוא שפע-במיוחד אם שאתה מיישם את הכמות הנכונה (אשר הוא שווה ערך shot זכוכית עבור שלך כל גוף)!

בהשוואה ל spf 30, הוא spf 50 גבוה מדי ?

לא בכלל.

שתי רמות ספיף אלה מושלמות עבור הגנת הגנה יומית, כל עוד אתה מיישם מספיק כדי לתת לעור שלך את ההגנה המסויגת!

אם אתה עדיין מנסה למצוא את מוצרי טיפוח העור המושלם שיסייעו לך להשיג את מטרות העור שלך, נסה בחידון ניתוח העור שלנו!

Beauty Affairs Skin Quiz Analysis

המוצרים שהוזכרו:

Alexis Adrienne

אלכסיס אדריאן

אלכסיס אדריאן היא כותבת יופי נלהבת עם למעלה מ-10 שנות ניסיון. היא להוטה להפליא בכל הקשור לטיפוח העור, האיפור והקוסמטיקה, עם קצה האצבע על הדופק של מגמות היופי העולמיות האחרונות בכל עת.

השאר תגובה

כל ההערות מנוהלות לפני פרסום