4 עצות יופי לאחר נעילה לאיפור ללא רבב

יציאה מהנעילה היא האור בקצה המנהרה עבור רבים מאיתנו! עם זאת, אתה עשוי להיות מופתע לגלות שהאיפור הקדם-מגיפה שלך לא נראה כמו שצריך, או שאולי אינך בטוח כיצד לעשות זאת. עדיין מתאפרת ו מסכה בו-זמנית. אל תדאג - יש לנו את הטיפים הטובים ביותר לאיפור לאחר הנעילה כדי לשמור על מראה מלוטש, גם אם אתה עדיין מרגיש קצת כמו יהלום בגלום.

הנה איך להיראות נפלא, רענן מחוץ לנעילה! 

Woman applying lipstick and smiling

1) קבל התאמה חוזרת של גוון הבסיס שלך

אין ספק שרבים מאיתנו בילינו הרבה יותר זמן בפנים ממה שהיינו מעדיפים השנה. יש תופעת לוואי אחת שיש לה על העור שלנו - רבים מאיתנו כנראה הרבה חיוורים יותר ממה שהיינו בדרך כלל, אפילו בהתחשב בעובדה שאנחנו רק באביב!

הסיבה לכך היא שהפחתנו הרבה מהחשיפה המזדמנת שלנו לשמש - אפילו עם שימוש בקרם הגנה מדי יום, אי אפשר לחסום 100% מקרני השמש ולהימנע לחלוטין מהשפעת השמש על העור שלנו בימינו. חיי היום. 

חשיפה יומיומית זו יכולה לפעמים להוסיף קצת צבע לעור שלך. מאז שכולנו היינו תקועים בבית, החשיפה האקראית שלנו עשתה הרבה לעור שעשוי להיראות קצת יותר חיוור ממה שהורגלנו אליו!

אם שמת לב שאחרי הנעילה שלך בסיס שלך נראה קצת כתום מדי, ואולי זו הסיבה לכתום מדי, ואולי זו הסיבה. לקבלת מראה איפור ללא רבב לאחר הנעילה, בדוק אם אתה יכול להתאים מחדש את גוון הבסיס שלך או אם אתה כבר יודע שהגוון שלך השתנה, קח בסיס שקרוב יותר לגוון העור שלך!

Chanel Vitalumiere satin fluid makeupאיפור נוזלי החלקת סאטן של שאנל ויטלומייר SPF 15
תהנה מכיסוי אחיד וחסר משקל עם הבסיס הזה מבית שאנל.

2) אל תפחד מאיליינר מודגש

מחוץ לנעילה לא תמיד פירושו נקי מסיכה - וזה הזמן שבו אתה צריך להפעיל את התכונות שאתה עדיין יכול לראות, גם כאשר אתה לובש מסכה: העיניים שלך. קל למשוך תשומת לב לעיניים ולריסים שלך עם מראה איילנר נועז וגרפי

והחלק הכי טוב? בנעילה, יש לך מה שמרגיש כמו כל הזמן בעולם כדי לשכלל מראה חד של עין חתול או עין מעושנת עדינה, כך שסוף סוף קיבלת את זה כשיגיע הזמן לצאת שוב אל העולם פלוס, תמיד טוב לתרגל מיומנות חדשה כשאתה תקוע בבית - וזה כולל איפור!

Inika Certified Organlic Liquid Eyelinerאייליינר נוזלי אורגני מוסמך איניקה
צור מראה אייליינר חד עם אייליינר נוזלי אורגני זה מבית Inika.

3) שמור על עור בהיר ורענן

האם ידעת ששילוב של לבישת מסכה ושכבות כבדות של איפור הוא מתכון בטוח למסכה - כמו למשל, התפרצויות הנגרמות עקב לבישת מסכות לפרקי זמן ארוכים? פחות זה יותר כשזה מגיע לאיפור שלאחר הנעילה - קרם לחות כהה או בסיס קל משקל יסייעו רבות לספק את הכמות הנכונה של כיסוי מבלי להרגיש כמו מסכה שנייה על העור שלך. 

לחלופין, אפשרות נוספת היא פשוט להשתמש בקונסילר איפה שאתה צריך את זה - אתה יכול להיות מופתע אם אתה יכול להיות מופתע מותיר את העור שלך ללא רבב, מושלם וטבעי.

La Mer The concealerלה מר הקונסילר
מרק הנס של La Mer מחדיר קונסילר זה לכיסוי קל משקל ויתרונות טיפוח העור.

4) הימנע מלפגלוס

הדבר היחיד שמעצבן יותר מבסיס שנמרח בחלק הפנימי של מסכה צריך להיות שפתון או ליפגלוס! בנוסף, דברים עלולים להיות קצת ג'וקריים וכתומים בלי כוונה - לא המראה שאליו אנחנו הולכים כשאנחנו סוף סוף מורידים את המסכות שלנו! 

כשזה מגיע ללבוש כל איפור שפתיים מתחת למסכה, יש לך שתי אפשרויות - לשמור את זה פשוט עם שפתון או לנעול את מראה האיפור שלך עם שפתון נוזלי מאט עמיד בפני כתמים.

שפתון שנמשך זמן רב דורש מעט הכנה אבל יחזיק מעמד בכל דבר - וזה כולל חבישת מסכה. 

Dior rouge liquid lip stainDior Rouge Dior Liquid Lip Stain
נדנד שפתון נועז ואדום לאורך כל היום עם כתם השפתיים הזה של דיור.

עכשיו כשאתה מכיר את הטיפים המובילים שלנו לאיפור נעילה, אנו מקווים שתשמור על סדר בענייני היופי שלך ותישארי נפלא במהלך הנעילה ואחריה!

השלב הראשון לאיפור ללא רבב מתחיל בשגרת הטיפוח המושלמת לעור שלך - אם אתה זקוק לעזרה לסדר את זה, נסה את ניתוח העור שלנו.

Beauty Affairs Skin Analysis Quiz

מוצרים שהוזכרו:

Alexis Adrienne

אלכסיס אדריאן

אלכסיס אדריאן היא כותבת יופי נלהבת עם למעלה מ-10 שנות ניסיון. היא להוטה להפליא בכל הקשור לטיפוח העור, האיפור והקוסמטיקה, עם קצה האצבע על הדופק של מגמות היופי העולמיות האחרונות בכל עת.

השאר תגובה

כל ההערות מנוהלות לפני פרסום