מבוא אנטי-הזדקנות

טיפולי אנטי אייג 'ינג וקרמים נדרשים מאוד בתעשיית היופי והקוסמטיקה, בטענה כי שלהם נגד קמטים מוצרים יכולים להפחית קווים וקמטים עדינים, להאט את תהליך ההזדקנות ולתת לאנשים את המראה הצעיר הצעיר שכל אחד רוצה להיות. לכן, בשל הדרישות הגבוהות, מותגים רבים יצרו גרסה משלהם של מוצרים נגד הזדקנות, בעיקר בקרב נשים, אך כיום גם גברים הפכו נפוצים יותר מדי.

ככל שאנו מתבגרים, קווים עדינים וקמטים שפותחו הגוף שלנו יפסיק לייצר קולגן, שהוא החלבון לשמור על חברת העור. בנוסף, עישון וחשיפה לשמש גם מזרז את תהליך הבערת הקולגן. אז, ללבוש קרם הגנה ולהישאר מסיגריות תהיה הדרך הטובה ביותר למנוע את העור להזדקנות מהר מדי. זה בגלל ש "מניעה טובה יותר מאשר".

אבל, אם קמטים נוצרות גלוי על העור שלך. נקיטת צעדים נוספים כדי להפחית את הקמטוטים האלה וקמטוטים הוא חובה. שימוש אנטי אייג 'ינג המוצרים יסייעו להפחית קמטים וקמטים, גם שמנמנים את העור ויש להם מראה בריא צעיר. ולכן, שאלנו את לטיפוח העור מומחה ב נציץ יופי על שמוצרים את הטוב ביותר עבור אנטי-הזדקנות ואנטי-קמטים.

קרם לחות נגד קמטים

יופי מיקה קרם לחות נגד קמטים הוא בעל ספיגה מהירה וקל משקל, העשוי מרכיבים טבעיים. הוא לחות לכל סוגי העור, כולל עור רגיש ואזורי העין השבריריים. קרם לחות נגד קמטים יש מרכיב ייחודי שהוא תמצית הפנינה והוא מסוגל לסייע באנטי אייג 'ינג, לחות וחידוש העור, תוצאה של פעולה משולשת. קרם לחות זה יפחית את המראה של קמטים וקווים עדינים על העור. יתר על כן, עם אבקת פנינה מסייעת לשפר ולרפא פגמים, לשחזר את גמישות העור מדי.

בכל סוגי המוצרים נגד הזדקנות, רטיניל palmitate אשר ידוע גם כויטמין מורכב. זהו מרכיב חיוני במוצרי אנטי-קמטים כי זה מונע תרכובות רעות המפרידות היווצרות של קולגן על העור. כאשר קולגן עדיין יוצר, הוא "ממלא" את הקמטים העדינים והקמטים, אשר להפחית את הקמטים על העור.

'I''i'''i'''''''''''''''''''''' קרם לחות נגד קמטים . אני יכול לראות תוצאות מיד ונשאל פעמים רבות על ידי חברים ובני משפחה על אילו מוצרים אני משתמש כדי לקבל את מראה העור חלק זה ", אמרה סמנתה.

קריסטן אומרת שהיא מרגישה כמו שיש לו את העור המושלם שהיא רוצה בתוך זמן רב, קמטים ללא קמטים, להשיג את המראה הצעיר הזה.

בדוק את טווח האנטי אייג 'ינג של מיפי כדי להפחית את הקמטים הקמטים והקמטים וגם להשיג את המראה הזוהר והזוהר.

זקוק לעזרה בהרכבת שגרת הטיפוח הטובה ביותר לסוג העור שלך? לנסות שלנו חידון עור !

Beauty Affairs Skin Quiz Image

Alexis Adrienne

אלכסיס אדריאן

אלכסיס אדריאן היא כותבת יופי נלהבת עם למעלה מ-10 שנות ניסיון. היא להוטה להפליא בכל הקשור לטיפוח העור, האיפור והקוסמטיקה, עם קצה האצבע על הדופק של מגמות היופי העולמיות האחרונות בכל עת.

השאר תגובה

כל ההערות מנוהלות לפני פרסום