החשיבות של סרום עיניים

כמבוגרים צעירים, ברגע שנגיע ל-20, אנחנו נוטים לשאול את עצמנו מתי שאנחנו צריכים להתחיל להשתמש במוצרים נגד הזדקנות. האם העור שלנו זקוק לתזונה נוספת? כאשר אנו רוצים לשמור ולשמור על הצעירים שלנו ואת העור ללא רבב. במיוחד עבור מוצר סרום העין, כאשר אנחנו מתחילים להשתמש קרם עיניים ? מה עושה סרום עיניים? זה בכלל עובד? כל השאלות הנפוצות האלה שנשאלות על ידי רבים יענו כאן רק בשבילך.

להתחיל להשתמש בסרום עיניים עכשיו

אזור העיניים שלנו הוא האזור השביר והעדין ביותר כפי שהוא דק יותר פי עשר זמן מאשר הפנים שלנו. זהו גם האזור הראשון להיות חלש במיוחד מהשימוש המתמיד של מחייך, שפשוף וצווחת את העיניים. בנוסף, ללא טיפול מתמיד וללחות נוספת לעור, העור שלך יגיל ובאזור העיניים יהיה הראשון להראות סימנים של קווים עדינים וקמטים.

לשמור על אזור העיניים עם הידרציה הוא חיוני כדי למנוע קווים עדינים וקמטים. התייבשות והזנה נוספת יסייעו לעור על ידי חידוש והזנה של תת אזור העין השביר. זה עוזר בהחלקת העור ולהפחית את סימני ההזדקנות מזעור המראה של קווים עדינים, קמטים ונפיחות. עם שימוש קבוע סרום עיניים זה יגרום למראה, שמנק וצעיר.

מומלץ להתחיל להשתמש בסרום עיניים בשנות ה-20 שלך. אין תקופה נכונה כאשר אתה צריך להתחיל להשתמש מוצרי אנטי אייג 'ינג . אבל עדיף להתחיל מוקדם כדי למנוע סימני הזדקנות על העור שלך. מומחי העור של מיקה יופי משותף כי כאשר אתה early-20s, אתה לא צריך להעמיס את העור שלך החלת קרם כבד, כך להשתמש בקרם העין או בסרום העין עם ג 'ל קל או קרם. לאחר מכן, ברגע שאתה בשנות ה-20 המאוחרות, אתה יכול להתחיל להשתמש בסרום עיניים עם יותר תזונה ואפקט לחות.

מיקה מומחי עור היופי מציעים של מיקה יופי פנינה נגד קמטים סרום עיניים כמו שלך ללכת לסרום עיניים. זה סרום לא רק להפחית את סימני של קווים דקים וקמטים, זה גם משפר את בהירות של העור, מרפא ולמנוע פגמים גם יוצר את עור של גמישות, הפחתת את כתמי צבעים כהים סביב העיניים מדי.

לקוחות היופי של מיקה חלקו הם אוהבים את סרום העין שלהם כפי שהם יכולים לראות את ההבדל עם חבריהם שאינם משתמשים בסרום עיניים בקבוצת הגיל שלהם. היא משתמשת בנסיוב עיניים, אם כי עדיין יש לה קווים טובים, אבל בהשוואה לחברה הטובה ביותר שלה, טס. הקווים העדינים של היילי סביב עיניה הם פחות נראים בהשוואה לטess. להתחיל להשתמש קרמים או סרומים לעין עכשיו כדי למנוע ולהפחית את הסימנים של הזדקנות ועדיין יש לך את המראה הצעיר שלך בשנות ה-50.

זקוק לעזרה בהרכבת שגרת הטיפוח הטובה ביותר לסוג העור שלך? לנסות שלנו חידון עור !

Beauty Affairs Skin Quiz Image

Alexis Adrienne

אלכסיס אדריאן

אלכסיס אדריאן היא כותבת יופי נלהבת עם למעלה מ-10 שנות ניסיון. היא להוטה להפליא בכל הקשור לטיפוח העור, האיפור והקוסמטיקה, עם קצה האצבע על הדופק של מגמות היופי העולמיות האחרונות בכל עת.

השאר תגובה

כל ההערות מנוהלות לפני פרסום