מראה איפור זהב

2018 שמח! לזרוק קצת נצנצים סביב לשנה החדשה! מי לא אוהב קצת נצנצים? עכשיו שחגיגה השנה החדשה די הסתיימה, וכולם חוזרים לשגרה הרגילה שלהם. אבל הנה ההזדמנות שלך להביא את הזרימר הקטן הזה איתך בכל מקום בעדינות, בלי ללכת על בסיס יומי.

מבט איפור נצנצים זהב עין איפור

נתחיל עם העור המניקה והלחות שלנו. להחיל פריימר על העפעפיים שלך ולתת לו כמה דקות להתיישב לתוך העור. את פריימר עוזר להחזיק צלליות שלך אחרון עוד ומסייע להגביר את צלליות של צבע.

אז, בואו נתחיל עם צבע בהיר כמו צבע הבסיס. מאמני איפור יופי מאמני ממליצים לך בצבע 8_tלהקניט, וזה נחמד עדין צבע זהב שימר . לאסוף את המוצר עם מברשת צללית העין בעדינות את המוצר על מכסה העין שלך. צל העין עשוי מאבקה דקה, שהוא עדין על העיניים ומערבב בקלות. הצבעים של צל העין המינרלי של מיקה אטומים בתוך החלקה אחת של המוצר. לרכז את הצבע בפינה הפנימית של העין ולהרחיב אותו למרכז מכסה העין.

לאחר החלת את בסיס צבע, אנחנו יכולים להתחיל עם הצללה כדי ליצור צל על מראה למראה כיף. צבע זהב ברונזה יתאים היטב כדי להשיג את מראה איפור זהב . הצבע ב-27 _ סטריפטיז יהיה צבע ברונז מושלם. להרים את מוצר באמצעות פלאפי מיזוג מברשת, החל ממרכז את לעפעפיים לכיוון הפינה החיצונית של העין מכסה. המשיכו להתמזג עד שאתם מרוצים מהתוצאה. להעצים את מראה העין שלך עם צבע כהה יותר כמו 39_tepark, חום כהה עם רמז של שימר בו. באמצעות מברשת צל העין המערבב, להחיל את צל העין על הפינות החיצוניות של העיניים שלך כדי להפוך את העיניים לקצות.

אם אתה רוצה יותר לרעוד על איפור העיניים שלך נראה הלילה, להרים את הגוון בהיר ולרכז את שכבת הצבע על מרכז העפעף עד שאתה מרוצה עם כמות של שימר על העיניים. שלב חלופי הוא להשתמש באבקת נצנצים מתוך יופי מיקה ולהחיל אותו על עדרי העיניים עבור אפקט נוסף. יתר על כן, להחיל אייליינר דק, כמה מעילים של מסקרה ואתה מוכן עם החדש שלך מראה איפור זהב .

זקוק לעזרה בהרכבת שגרת הטיפוח הטובה ביותר לסוג העור שלך? לנסות שלנו חידון עור !

Beauty Affairs Skin Quiz Image

Alexis Adrienne

אלכסיס אדריאן

אלכסיס אדריאן היא כותבת יופי נלהבת עם למעלה מ-10 שנות ניסיון. היא להוטה להפליא בכל הקשור לטיפוח העור, האיפור והקוסמטיקה, עם קצה האצבע על הדופק של מגמות היופי העולמיות האחרונות בכל עת.

השאר תגובה

כל ההערות מנוהלות לפני פרסום