מדריך להצלחה בטיפוח העור: כיצד ליישם את המוצרים שלך בכמות ובסדר המושלם

כאשר מנסים להפיק את המרב משגרת היופי והטקסים היומיומיים, אנשים רבים אינם מבינים שהם עושים טעות נפוצה על ידי יישום טיפוח העור[5_01_0][5_01_0][5_01_0] שלהם ] באופן שגוי.

Try Luxury Beauty Before You Buy
למען האמת, מרכיב מפתח להשגת תוצאות הוא לדעת כמה מכל מוצר ליישם, ובאיזה סדר. מבלי לדעת את "הכללים" ליישום נכון, ייתכן שאתה מפסיד יתרונות חשובים מהנוסחאות האהובות עליך. 

אבל למרבה המזל, תיקון זה הוא תיקון קל. ברגע שאתה יודע בדיוק מה לעשות, אתה תהיה בכושר טוב ותוכל להוציא אפילו יותר קילומטראז' מהרגלי טיפוח בריאים אלה. הנה מה שאנחנו ממליצים.

כמה טיפוח עור להשתמש + מתי

הנה המדריך שלנו לכמה מכל שלב בטיפוח העור עליך למרוח. פירקנו את זה גם לסדר שגרתי פשוט רק כדי לוודא שכל הבסיסים שלנו מכוסים!

שלב ראשון: ניקוי 

שטיפת הפנים שלך תמיד תהיה השלב הבסיסי הראשון בכל שגרה, מכיוון שהיא תכין את העור שלך למוצרים אחרים. עבור רוב מנקים, משאבה אחת צריכה להיות בשפע, או אם לחומר הניקוי שלך אין משאבה, טפטוף קטן בגודל אפונה יתאים

במקום למרוח ישר על העור, השיטה המומלצת תהיה לעבד את חומר הניקוי לקצף עם מים תחילה, ואז לעסות אותו לתוך העור כדי לנקות ולרענן.

חומר הניקוי הזה מ-Dermalogica מטאטא זיהומים עם נוסחה מקציפה בעדינות.

שלב שני: טונר

לאחר הניקוי, טונר יכול להוות משנה משחק למילוי רמת ה-pH בעור ולחידוש רמת ה-pH בעור. אם הטונר שלך הוא שפריץ או ערפל, שפריץ אחד עד שניים ישירות לפנים הוא מושלם, או שאתה יכול למרוח עיגול כותנה ולהחליק את כולו. אם לטונר שלך יש משאבה או מתקן אחר, סביב גודל של מטבע קטן ייתן לך את הכמות המושלמת ללחיצה עדינה או לטפוח לתוך העור.

מועשר ב-Meadowsweet וזעפרן, טונר נטול אלכוהול זה מבית Clarins מאזן מחדש את העור ומבטיח שהוא נקי לחלוטין.

שלב שלישי: סרומים 

עם סרומים מרוכזים, קצת הולך רחוק. ברוב המקרים, אתה צריך רק 2-4 טיפות, או 1-2 משאבות, אותו יש לטפטף על עור נקי וגוון טרי לספיגה מירבית. כדאי גם להמתין מספר שניות בין כל שכבת סרום לשכבה לפי סדר של העקביות הדקה ביותר עד העבה ביותר אם מורחים מספר אליקסירים.

אחד מהסרומים הנמכרים ביותר שלנו, סרום הלחות הזה מבית Declaré מגביר באופן מיידי את רמות המים של העור שלך למראה שמנמן ומטופל.

שלב רביעי: קרמי עיניים

לטיפול ספציפי ב באזור העיניים שלך, לא תצטרך הרבה מוצר. א טיפה בגודל פנינה, או משאבה אחת של מוצר, ככל הנראה יכסה את כל אזור העיניים שלך. המפתח כאן הוא יותר בטכניקה. מכיוון שהעור מתחת לעיניים שלך עדין למדי, הקפד להשתמש רק בלחץ עדין עם הקמיצה כדי למרוח ולהימנע ממתיחה או משיכת העור.

כמה קרמי עיניים יוקרתיים מגיעים עם אפליקטורים מקררים לטיפוח עור ללא רעש; נצל את היתרונות הללו מכיוון שהם לא רק מורחים את הכמות הנכונה של המוצר, אלא יכולים לעזור לכווץ מיד את שקיות העיניים ולהרגיע את העור. 

נוסח עם תערובת של פפטידים ונוגדי חמצון, Omorovicza Reviving Eye Cream מזין את אזור העיניים העדין.

שלב חמישי: קרם לחות

אחרי כל סרומים לפנים או לעיניים, קרם לחות הוא השלב הבא למניעת כל המרכיבים המבוססים על נקבוביות ולמניעת כל המרכיבים המבוססים על נקבים היתרונות של המוצרים הקודמים. עבור שלב זה, אתה יכול להיות קצת יותר נדיב אם העור שלך יבש, באמצעות כמות שמנת בגודל ענבים. עם זאת, אם העור שלך שומני יותר, תוכל למרוח כמות קטנה יותר לפי הצורך.

קרם הלחות האנטי אייג'ינג הזה מבית Lancôme מחזק את העור עם תערובת של מרכיבים פרוביוטיים ונוגדי חמצון לעור מוצק וצעיר יותר.

שלב שישי: שמנים

שמני פנים יכולים לשמש בתור קרם הלחות שלך או אחרי קרם הלחות שלך. מוצרי טיפוח העור המזינים האלה עושים דרך ארוכה - 3-4 טיפות היא הכמות המושלמת לשימוש. שמני פנים ניתן לטפוח בעדינות או לעסות לתוך העור. היתרונות שלהם מקבלים דחיפה רצינית בשילוב עם כלי עיסוי כגון גוואה שא או רולר פנים כדי להמריץ את זרימת הדם.

שמן קל משקל ונספג במהירות, שמן נוער מימי Guerlain Abeille Royale שוקע במהירות לתוך העור כדי לספק את היתרונות האנטי-אייג'ינג של דבש וג'לי מלכות.

שלב שביעי: SPF

הגנה מפני השמש היא אולי הצעדים היומי החשובים ביותר, אז חשבו במונחים של כפית קטנה, או נסה את "טריק של שלוש אצבעות" מודדת פס קטן של מוצר מכף כף היד ועד קצה האצבע בשלוש האצבעות הראשונות שלך ואל תפחד להוסיף עוד כדי לכסות בצורה מספקת את הפנים, הצוואר והעורף שלך. 

ואל תשכח, הטיפ הזה תקף כל השנה - לא רק בקיץ 7_!

קרם הגנה מינרלי לבן נטול גבס זה עוזר להגן על העור מפני ההשפעות המזיקות של קרני UV.

1-3x בשבוע: פילינג ומסיכה

 כמה פעמים בשבוע, ייתכן שתמצא גם מועיל לפנק את עצמך בטיפוח עור מתקדם יותר בצורה של טיפול פילינג[_0127_0] או מסיכה [3_5_0_5] . 

מכיוון שסוגים אלה של מוצרים נוטים להכיל יותר חומרים פעילים, הם לא מיועדים לשימוש יומיומי. כמו כן, תרצה לבצע את כל ההוראות הספציפיות לנוסחה שבה אתה משתמש. ברוב המקרים, הסכום הדרוש יהיה בערך גודל של אוכמניות, שאותו יש למרוח לשכבה דקה המכסה את כל הפנים שלך.

מסיכת ג'ל מועשרת בפפטיד מבית Grown Alchemist עושה חובה כפולה להרגעת העור ומחדירת מרכיבים אנטי אייג'ינג. 


סדר את ענייני היופי שלך

עכשיו, לאחר שהובהר כמה מכל מוצר טיפוח להשתמש - ומתי -, אנו מקווים שהפוסט בבלוג הזה עזר לך לעשות סדר בענייני היופי שלך! לחלופין, אם אתה רוצה לעשות קיצור דרך ליצירת שגרת הטיפוח הטובה ביותר שלך, נסה את חידון ניתוח העור שלנו.

החידון שלנו מזהה את סוג העור שלך ויוצר שגרה ייחודית רק עבורך בהתבסס על סוג העור ומטרות העור שלך. בנוסף, תקבלו שגרת טיפוח מיני בחינם לנסות!

Beauty Affairs SKin Analysis

מוצרים שהוזכרו:

  • ג'ל ניקוי מיוחד של Dermalogica
  • תחליב גוון מטהר קלרינס
  • הסרום ההיאלורוני הטוב ביותר של Declaré Ocean
  • Omorovicza Reviving Eye Cream
  • תיקון לנקום ג'ניפיק
  • שמן מימי של Guerlain Abeille Royale Youth Watery Oil
  • Dermalogica Invisible Physical Defense SPF 30
  • מסכת ג'ל לתיקון ג'ל גדל אלכימאי גיל
  • Alexis Adrienne

    אלכסיס אדריאן

    אלכסיס אדריאן היא כותבת יופי נלהבת עם למעלה מ-10 שנות ניסיון. היא להוטה להפליא בכל הקשור לטיפוח העור, האיפור והקוסמטיקה, עם קצה האצבע על הדופק של מגמות היופי העולמיות האחרונות בכל עת.

    השאר תגובה

    כל ההערות מנוהלות לפני פרסום