כיצד להחיות עור משעמם

אם אתה חושב העור שלך הוא חסר את זוהר מחלקה, אתה אולי רוצה לוודא שאתה עושה את הדברים הנכונים כדי לעזור שלך עור לקבל יש ב את המקום הראשון. להבין למה העור יכול להיראות משעמם ומעוך הוא שילוב של כמה דברים-אין גלולת קסם שמוסיפה זוהר לעור.

אוקיי, טכנית, אתה יכול פשוט להחיל שמן פנים-אבל זה רק הופך את העור שלך יותר רפלקטיבי ולא נותן לך אור-מתוך זוהר צעיר. הנה הטיפים הטובים ביותר שלנו לשבת את העור ולשחזר את הבהירות.

Dermalogica MicrofoliantDermalogica Microfoliant
חלק משם פריצה-גורם פסולת מן העור שלך לחשוף סופר-רך, מגע עם exfoliator זה dermalogica. ניסח עם תאית עדינה טבעית, פפאין, וחומצה סליצילית לעבוד יחד כדי בעדינות אך ביעילות לקלף את העור שלך, microfoliant dermalogica הוא חייב-יש להחלקה מרקם עור לא אחיד של העור מרקם, זיקוק נקבוביות.

איך להאיר עור משעמם

יש כמה סיבות למה העור שלך נראה שטוח ועייף. כאשר כל הפושעים האלה מתאחדים, זה מתכון לעור שאין לו קרינה משלו. שגרת טיפוח טוב יותר משגרת איפור. הנה המדריך שלנו לחשוף את הזוהר האמיתי של העור שלך!

סרום הבהרה-c הגליקוליק הוא סרום של ויטמין C כמו אין אחר. נוסחה זו משתמשת בצורת פטנט מיוצב של ויטמין C כדי לעורר את ייצור הקולגן, לדעוך כתמים כהים, ולהביא זוהר זהוב לעור שלך.

1) קילוף רגיל

זה קריטי כשמדובר להחיות עור משעמם! אחת הסיבות המובילות לשהות היא הצטברות של תאי עור מתים על השכבה העליונה של העור שלך. אם אנחנו חושבים של העור שלך של זוהר כמו שלה היכולת לשקף, אנחנו רוצים לקבל כל דבר שיכולים להשפיע על כי בדרך זו.

אם יש שכבה של תאי עור מעור, לא מתים על פני השטח, העור שלך ייראה משעמם ודבש. למידה איך להתפצל הדרך הנכונה לעור שלך יכולה ללכת דרך ארוכה כדי לשפר את הזוהר של העור שלך! פילינג פנים וגרומים פיסיים הם אפשרויות נהדרות להיפטר עור מת, משעמם.

Dermalogica יומי גליקולית ניקוי עובד קשה לטאטא את השטות-גורם תאי עור מתים ולחשוף את הזוהר הטבעי של העור שלך. הודות לתערובת של חומצות ומברזי, ניקוי זה משאיר את העור שלך למראה זוהר אבל לעולם לא יבש ומופשט.

2) לשמור על העור לחות

מחקרים מצאו כי לחות העור היא המפתח לשיפור זוהר העור שלך יחד עם פילינג. שמירה על העור לחות היטב מפחית חספוס פני השטח. ברמה שטחית, זה הופך את העור סופר-חלק ומסוגלים יותר לשקף את האור-זוכרים איך אמרנו שעור חלק יותר מחזק זוהר?

על פתק פונקציונלי יותר, לוודא העור שלך הוא לחות מסייע להגביר את בריאותם בטווח הארוך. עור רטוב לחות תומך במחסום לחות בריא, העברת בעיות עור כגון התייבשות אשר יכול להעמיק את המראה של קמטים ולהשאיר את העור נוטה לסימני הזדקנות מוקדמת.

בעזרת שילוב מורכב של מולקולות היאלורונניות במשקל גבוה, בינונית ונמוך במשקל נמוך, סרום אנטי אייג 'ינג חדשני זה מספק אפקט הרמה מיידית דרך הידרציה אינטנסיבית, תוך החלקת במהירות את פני השטח של העור.

3) להגן על עם ויטמין C

סיבה נוספת לשהות היא פיגמנטציה מתמשכת בעור. פיגמנטציה זו יכולה להיגרם על ידי חשיפה לשמש, כתוצאה מאקנה, ואפילו הורמונים. ויטמין C הוא מרכיב חזק שעובד היטב להאיר כתמים כהים על העור , הבהרה גוונים של עור לא אחיד והפחתת אילמות.

סיבה נוספת להשתמש ויטמין C כדי להיפטר עור משעמם היא העובדה הפשוטה כי ויטמין C יש גם השפעות מגן על העור. נוגד חמצון יעיל זה מגנים את העור שלך ממולקולות מזיקות הנקראים רדיקלים חופשיים . המולקולות המזיקות האלה ממש פוגעות בתאי העור שלכם, מפחיתות את רמות הקולגן, מה שגורם לבעיות במרקם, ומפעילים היפרפיגמנטציה-כל הדברים שיכולים לגרום לעור להיראות משעממים ועייפים.

מוצר ויטמין C יומי מוריד רדיקלים חופשיים, עוזר לעור שלך להישאר זוהר-לא משעמם.

מחפש את ערכת טיפוח טיפוח העור המושלם? ערכת להגברת הבהירות היומית של Dermalogica מפגישה את הכוח של ויטמין C וחומצה גליקולית לרענון והצערת העור.

4) לקבל מספיק שינה

שינה יופי הוא מושג אמיתי-אל תזלזל עד כמה חשוב לקבל שינה טובה היא לעור זוהר! בזמן שאתה ישן, העור שלך לוקח זמן חיוני לנוח ולתקן מחשיפה של היום לסביבות ייבוש, השמש, ואפילו זיהום.

לא מקבל מספיק שינה יכול להחמיר בעיות עור כגון יובש פני השטח, הפחתת בהירות העור שלך. עכשיו יש לך עוד סיבות לישון טוב!

נוצר עם משי טבעוני מפואר לתכונות האנטי אייג 'ינג שלו, ראש המיטה נועד להפחית קמטים וקווים עדינים בזמן השינה. בשונה מבדים אחרים אשר לגרור ולמשוך את העור, גימור מבריק של ציפית היופי הוא כל כך עדין על העור, זה יכול למנוע סימני הכריות ואת הנפיחות הבוקר. אתה אפילו לא צריך לדאוג להרוס את הריסים שלך!
Alexis Adrienne

אלכסיס אדריאן

אלכסיס אדריאן היא כותבת יופי נלהבת עם למעלה מ-10 שנות ניסיון. היא להוטה להפליא בכל הקשור לטיפוח העור, האיפור והקוסמטיקה, עם קצה האצבע על הדופק של מגמות היופי העולמיות האחרונות בכל עת.

השאר תגובה

כל ההערות מנוהלות לפני פרסום