איך לבחור את קרם לחות הטוב ביותר

קרם לחות-זה חשוב, אך לפעמים משעמם. זה עמוד השדרה של כל שגרת טיפוח! בחירת זכות קרם לחות לעור משנה. באמצעות קרם לחות כבד מדי או לא להתייבש מספיק יכול לעשות או לשבור את שאר שגרת העור שלך. הנה המדריך שלנו לבחירת קרם לחות מתאים!

קרם לחות יומי עם צורה יציבה של ויטמין c כדי להאיר ולספק לחות מתמשכת, ללא משקל. שילוב של נוגדי חמצון, סקוואלן וחמישה סוגים של חומצה היאלורונית לעבוד יחד כדי לספק לחות חיונית לעור.

איך לבחור קרם לחות

ישנם הרבה גורמים שמגיעים לשחק כאשר בוחרים קרם לחות לעור. סוג העור, ריח, actives, ו-spf יכול לעשות את ההבדל בבחירת קרם לחות הטוב ביותר עבורך! לקרוא על כדי לגלות בדיוק למה כל אחד מהנושאים האלה כדי לעזור לך לקנות קרם לחות המושלם שלך.

1) מה סוג העור שלך?

אחת מנקודות ההתחלה הטובות ביותר לקניות עבור קרם לחות המושלם היא לשקול את סוג העור שלך. בדרך כלל, אנשים נופלים לארבע קטגוריות: נורמלי, יבש, שמנוני, ושילוב. אלה סוגים עיין כמה שמן העור שלך יש-עור רגיל הוא מאוזן באופן מושלם מבלי להיות שמנוני, אז מישהו עם עור רגיל יכול לסבול את קרם לחות עם יותר שמן מ מישהו עם שמנוני עור.

בדרך כלל, אלה עם עור רגיל עד יבש עושה טוב עם קרם לחות כבד יותר, תוך שילוב עור שמנוני צריך לבחור עבור נוסחאות ללא שמן, ג 'ל קרם.

דרך קלה לגלות את סוג העור שלך היא עם שלנו חידון ניתוח עור ! תקבלו טיפים על סוג העור שלכם והמרכיבים הטובים ביותר להגיע אליהם.

אסטלה lauder תזונה סופר-רימון קרם לחות לחות קרם לחות של העור הודות לתמצית רימונים. קרם לחות זה עוזר לנעול לחות חיוניות לעור טרי, זוהר.

2) גימור קרם לחות

בהתאם לסוג העור שלך, ייתכן שתרצה קרם לחות יש גימור מסוים-dewy ומבריק או מט. קרם לחות בשעות היום, במיוחד עבור עור שמנוני, יבש עד מט, גימור סופג שמן על העור הודות למרכיבים כגון טלק או קאלולין.

אלה עם עור יבש עשויים להעדיף קרם לחות, אשר משאיר קרינה הודות לנוסחה מועשר בשמן.

מחצלת תוספת הידרופורס הוא ללא שמן לחות, אשר משאיר את העור עם גימור מט רך. מרכיב הכוכב, חימר קאולין, עובד כדי לספוג שמנים עודפי כך העור נשאר קטיפתי ומאט-אבל לא התייבש במשך כל היום.

3) spf: כן או לא?

כמה נוסחאות לחות כוללות ספף כדי לעזור לספק הגנה יומית. Spf יכול לעשות הבדל בהגנה על העור מפני קרני המזיקות של השמש. בזמן זה הוא דבר טוב, באופן יופי ענייני, אנחנו גם ממליצים בחום באמצעות נפרד פנים קרם הגנה מוצר לאחר שלך moisturiser, אפילו אם זה יש SPF.

זוהי דרך מצוינת להיות בטוחה יותר שעור העור שלך מגן עליך!

סיבה שאולי תרצה להימנע מהספל בלחות שלך היא אם אתה מתכנן להשתמש באותו קרם לחות בשעות היום והלילה-אבל נגש על זה עוד.

Estée lauder-stée lauder-הגנה רב-חמצונית הוא קרם יום חזק אשר עובד קשה כדי להגן על העור מפני גורמים חיצוניים כגון חשיפה לאור, זיהום, מקורות אחרים של רדיקלים חופשיים הגורמים קמטים הודות לנוסחה מועשר נוגדי חמצון.

4) הפעלת קרם לחות

מה שפנטסטי בלחות בימינו זה לצד מרכיבים כמו חומצה היאלורונית ו קרמידס הם מנוסחים לעתים קרובות עם אנטי-לקטים חזקים כמו רטינול . עכשיו, זה נהדר להבטיח שאתה מקבל את היתרונות של הפעלה כמו זה בשגרת העור שלך.

עם זאת, אם אתה הולך במורד המסלול הזה, אנו מציעים שיהיה לו קרם לחות ללא מגע.

למה?

בזמן שאנחנו אוהבים מרכיבים כמו רטינול, הם יכולים לגרות את העור ולגרום אדמומיות-במיוחד אם נעשה שימוש בתדירות גבוהה מדי ליברלית. מחליף קרם לחות עם מגע ניטרלי עם קרם לחות ניטרלי, הוא דרך מצוינת להפוך את הטוב ביותר של העור שלך!

אם כי לא כל כך מרוכז כמו סרום התחדשות הנוער הרשתית, קרם לילה לחידוש נעורים רטינול, עדיין מקטין את סימני הקמטים תוך ארבעה שבועות לעור צעיר, מבריק!

5) משתמשים ב או בערב?

גורם חיוני נוסף לשקול הוא כאשר אתה תשתמש בקרח האלה. ייתכן שתרצה קרם לחות קל יותר בשעות היום, וקרם לחות עשיר, מתחדש בלילה. למעשה, עבור כל סוגי העור, היינו מציעים להשתמש בקרם לילה קטיפה יותר.

זה בגלל הלילה, העור שלך הופך להיות יבש יותר. תמיכה בעור בזמן זה פגיע דרך ארוכה כדי לוודא שהעור שלך נשאר זוהר.

קרם לילה נגד קמטים הוא קרם לילה עשיר ומנחם, אשר משתמש בכוחו של ניקוי רעלים פחם ומזין שמנים צמחיים כדי לעזור לעור להתאושש בזמן השינה לרענן, זוהר צעיר בבוקר.
Alexis Adrienne

אלכסיס אדריאן

אלכסיס אדריאן היא כותבת יופי נלהבת עם למעלה מ-10 שנות ניסיון. היא להוטה להפליא בכל הקשור לטיפוח העור, האיפור והקוסמטיקה, עם קצה האצבע על הדופק של מגמות היופי העולמיות האחרונות בכל עת.

השאר תגובה

כל ההערות מנוהלות לפני פרסום