מסכות חימר או רצועות נקבובית: מה עדיף לעור?

כשזה מגיע ל מתכווץ נקבוביות גדולות והסרת אלה גם ראשים, יש שני סוגים של מוצרי טיפוח העור המומלץ לעתים קרובות: מסכות חימר ורצועות נקבובית. אבל האם שניהם עושים שינוי לנקבוביות שלכם, עכשיו ובטווח הארוך?

Try Before You Buy Luxury Beauty at Beauty Affairs

או הוא זה אפשרי כי אלה חטט הסרת מוצרים הם מפגיעה עור בטווח הארוך?

המדריך שלנו למסיכות פלסטלינה לעומת רצועות נקבוביות ימבהיר כל בלבול לגבי השיטה הטובה ביותר לניקוי שחורים-לטובה.

העור של גברים יתרונות באמצעות מסכות חימר, מדי! הנוסחה הבהרת מנקה נקבוביות לעור בריא-לא משנה את המגדר שלכם.

איך מסכות חימר פועלות עבור ג 'ינג' ים?

מסכות חימר הן מוצר טיפוח אפור קדוש עבור נקבוביות גדולות, שחורות, עור שמנוני . אלה מוצרים skincare אלה סופגים שמנים עודפים, באופן מיידי את העור שלך ולהפחית באופן זמני את המראה של שחורים.

מסכות חימר אידיאליות כדי לעזור להפחית את המראה של שחורים! ראשית, הם עוזרים לספוג כל חלב עודף פנים-זה השמן הטבעי שהעור שלך עושה-מה שמוריד את הסיכון של כל comedones, aka blockages נקבובית.

דרך נוספת מסכות חימר לעזור למזער את המראה של שחורים על ידי ספיגת זיהומים ופסולת שיכולים להיות משתהה בנקבוביות. זיהומים אלה גורמים לחסימות נקבובית, יוצרים שחור גלוי על העור שלך.

מסכת פלסטלינה זו ממורדת עם גופרית, מרכיב אנטיבקטריאלי טבעי כדי לעזור להדוף את הפרידות והאקנה.

איך רצועות נקבובית?

רצועות נקבובית הן רצועות נייר להחיל על עור רטוב, מה שמאפשר לנקבובית להיצמד לאף. אחרי שהרצועה מתייבשת, אתה בעצם מושך אותו מהפנים שלך, והוא שולף את כל הבלאק הראש.

בעוד רצועות נקבובית אלה מספקים תוצאות מיידיות של נקבוביות ברור, שיטה זו הסרת שיער יכול לגרום נזק לעור שלך.

תרמילי מסכת חימר אלה ממיננססי מספקים את הכמות המושלמת של מסכת חימר, בכל פעם. זה ניקוי עמוק זה משאיר את העור מרגיש רענן ומעודן, ללא חלב עודף עבור נקבוביות ברורות יותר.

רצועות נקבובית רע לעור?

האמת היא, כל זה משיכת ומכות על העור שלך יכול לגרום נזק לטווח ארוך לשביעות רצון פשוט.

הבעיה הראשונה היא העובדה שאתה באמת צריך לקפץ את רצועות אלה מעל העור שלך. זה יכול לגרום לגירוי ואדמומיות גלוי בטווח הארוך, יכול להיות סיבה נקבוביות מוגדלות ונימים שבורים.

הסיכון של בעיות אלה פשוט לא שווה את זה שנית, נקבוביות למלא מיד עם שמן, מה שהופך את הנזק הפוטנציאלי שווה רגע קטן של עור ברור ושביעות רצון.

מסכת פלסטלינה זו מאלכימאי בוגר עובד קשה כדי לטהר את העור, הפחתת המראה של הנקבוביות ועור עם נוגדי חמצון מרובים.

כיצד לנקות נקבוביות בבטחה

הפחתת המראה של נקבוביות ושחורות מתחיל עם טיפול הגורמים הבסיסיים של נקבוביות גלוי. כלומר, זה ייצור נפט.

בהשוואה לרצועות נקבובית, מסכות חימר הן המוצרים הטובים ביותר לטיפול בעור כדי לנקות נקבוביות ולהפחית השחורה.

זה בגלל מסכות חימר באופן טבעי ולהסיר בעדינות את שמנים עודפים מן העור, באופן מיידי מתכווץ את המראה של נקבוביות למראה מעודן.

באמצעות מסכת חימר שבועי יכול לעזור למזער את המראה של נקבוביות בטווח הארוך על ידי הסרת החלב באופן קבוע, מניעת נקבוביות מחסום ובסופו של דבר מתיחת נקבוביות גדולות, גלוי.

מסיכת פלסטלינה זו של minenssey מושלמת כדי לנסות את מגוון מסכות חימר לעור לניקוי עמוק ומובהר.

או, אם אתה רק מנסה למצוא את שגרת טיפוח העור הטובה ביותר, נסה את ניתוח העור שלנו. אתם תקבלו מדריך לסוג העור שלכם בתוספת מיני מיני יוקרה בחינם!

Skin Analysis

Alexis Adrienne

אלכסיס אדריאן

אלכסיס אדריאן היא כותבת יופי נלהבת עם למעלה מ-10 שנות ניסיון. היא להוטה להפליא בכל הקשור לטיפוח העור, האיפור והקוסמטיקה, עם קצה האצבע על הדופק של מגמות היופי העולמיות האחרונות בכל עת.

השאר תגובה

כל ההערות מנוהלות לפני פרסום