איך לעשות פוני-גב חלקלק: מדריך צעד אחר צעד

קוקו חלקלק הוא תסרוקת שיק ללא מאמץ שיש לו חובבי יופי בכל רחבי על שמירת מאמרים על איך לעשות פוני חלקלק-גב חלקלק בסימניות שלהם. ניתן לטעון שביבר היילי הפך לפופולרי כל מיני סגנונות שיער מלוטש, גב.

יש לה רק מגע קסם. קשה להשתבש עם זה, אם אתה הולך לאירוע או רק רוצה להעלות את המראה שלך ליום. אולי זו הדרך בה היא מדגישה את צורת הפנים הטבעית שלכם, מושך תשומת לב לעיניים ולעצמות הלחיים. או אולי זה בגלל אווירה מלוטשת, מלוטש, באופן מיידי גורם שמישהו לובש את התספורת נראה אופנתי להרכיב.

זה תסרוקת המבטאת ביטחון ושיעשוע עלה. זה גם תכליתי, כמו שאתה יכול ללבוש אותו גבוה והדוק עבור אפקט דרמטי יותר או נמוך ורפי עבור גישה מזדמן ורגועה. אין פלא שכל כך הרבה אנשים מרוחים עם זה!

את allure של חלקלק-חזרה קוקו

כמה תסרוקות באות והולכות, אבל קוקו האחורי הוא כאן כדי להישאר. תחשבו על זה: התספורת הזאת נדנדה על ידי ידוענים, משפיינים, ואנשים רגילים כאחד במשך עשרות שנים.

הסיבה לכך היא פשוטה: כאשר עושים עם התכונות שלך בראש, זה מאוד מחמיא. זה גם קל לעשות, אפילו בדרכים, וניתן להתאים אותו לכל אירוע. זה מושלם מושלם איך שלך שאנל איפור הוא מסגור את התכונות שלך, כדי להגיד שום דבר על רגע מוכן הקולנוע של מתנדנד השיער שלך בזמן לובש spritz של בושם .

במילים, זה קלאסי, מה שהופך אותו לבחירה עבור אלה שרוצים מבט שהוא גם מסוגנן וגם נצחי.

זה גם פוסטר שמחפש את הרעיון שמותרות ופשטות יכולים ללכת יד ביד. כשעושים את זה טוב, ה-ponybow-back מחליק את הביטחון המובן אך בעל השפעה, כמו איך תרגישו לאחר השימוש לוקוציטן קליניק ו הרגולציה 8 מוצרים או עוברים סיידני פנים המקומיים ממליצים או אקנה צלקת טיפול סיידני התושבים נשבעים על ידי.

מה שלך שיער סוג?

הצעד הראשון להשגת פוני גב חלקלק הוא להכיר את השיער שלך טוב יותר. בדיוק כמו שיש לנו אישיויות שונות, השיער שלנו יש גם אופי ייחודי משלו, וזיהוי סוג השיער שלך הוא הצעד הראשון להשגת מראה חלקלק מושלם.

לכל סוג שיער יש מוזרות. חלק עשוי להיות סופר חלק, בעוד שאחרים עשויים להיות מוח משלהם עם גלים תלתלים. זיהוי השיער שלך הולך מעבר ישר או מתולתל, מדי; יש לך גורמים אחרים לשקול, כגון מרקם טבעי של השיער שלך, עוביו, ואיך הוא מגיב בוודאות מוצרי שיער או מרכיבים מרכזיים.

סוגי שיער שונים יכולים להוביל לתוצאות מגוונות בעת ניסיון של ponytail.

עם שיער ישר, למשל, מראה מלוטש ניתן בדרך כלל להשיג מעט מאמץ. עבור שיער מתולתל או גלי, עם זאת, ייתכן שתצטרך להשתמש במוצר יותר, כדי להשיג את זה גימור חלק. שיער עבה יותר עשוי לדרוש יותר שיער או סיכות להישאר במקום, בעוד שיער דק עשוי להזדקק כמה נפח כדי למנוע מראה שטוח מדי.

החדשות הטובות הן שיש דרכים להדריך את הטבע לעבוד לטובתך.

אם יש לך שיער ישר אבל יש לך בעיות מרקם כגון יובש, סרום שיער שהוסרום במיוחד יכול לעזור לטפל בהם. אלה עם שיער מתולתל עשויים ליהנות מחליק קרם או ג 'ל לשמור על תלתלים שלהם. שכבות דרך מתגרה יכול גם לעזור לאלה עם שיער דק, עם מוצרי השיער מצטרפים כדי להוסיף נפח נוסף.

כל זה לומר כי אתה יכול לשחק עם מוצרים שונים וטכניקות עד שתמצא מה עובד הכי טוב עבור סוג השיער הייחודי שלך. וכאשר משתמשים במוצרים, עדיף לבחור באיכות פרימיום אלה לקחת בחשבון לא רק את השיער שלך, אבל הקרקפת שלך גם כן.

על ידי היכרות עם השיער שלך טוב יותר, אתה הגדרת עצמך להצלחה, ומבטיח שהפוני שלך נראה נהדר בכל פעם.

מדריך צעד אחר צעד להשגת זנב פוני

הם אתה מוכן רוק כי חלקלק-חזרה קוקו? בואו נתחיל את זה! הנה מדריך צעד-אחר-צעד על איך לעשות פוני חלקלק-בחזרה ולהשיג את המראה המוכן!

מקבל את השיער שלך מוכן

  • תתחיל טרי. זה תמיד הכי טוב להתחיל לנקות ורענן; זה מבטיח שאין הצטברות מוצר מקבל בדרך של המראה שלך על ידי שקילת השיער שלך למטה או לגרום לזה להיראות שמנוני.
  • סרק עם מסרק שיניים רחב. זה יעזור למנוע כל שבירה כתוצאה מסטיילינג.

אם אתה מתכנן להשתמש בכל כלי חימום כדי להכין את השיער שלך, לטפל בהם לפי סוג השיער שלך. אם יש לך מתולתל או גס, שיער פריך, זה יכול להיות שווה יישור השיער שלך מראש כדי לקבל את המראה המלוטש הזה!

סטיילינג את הזנב שלך

  • קטע אותו. לחלק את השיער שלך לחלקים, במיוחד אם יש לך שיער סמיך. זה עושה את זה קל יותר לאסוף ולמשוך את השיער שלך יחד ומבטיח יותר, קוקו בטוח יותר.
  • להחליק את השיער שלך. השתמש במברשת או לסרק כדי להחליק את כל קטע כפי שאתה מושך אותו בחזרה. זה יעזור בהשגת מראה סופר מלוטש. אם השיער שלך לא ישר באופן טבעי, להיות אדיב עם צחצוח ולקחת את הזמן שלך. צחצוח או סירוק יכול גם לבנות סטטיות ולהוביל לשיער חסר רחמים.
  • לקשור אותו. ברגע שהחלטת על כמה גבוה אתה רוצה את הזנב שלך לשבת, לאבטח את השיער שלך במקום עם עניבת שיער. לוודא שהוא חזק מספיק כדי להחזיק במקום, אבל לא כל כך חזק שזה גורם לך אי נוחות. אם אתם מרגישים תחושת משיכה על הקרקפת שלכם, או במיוחד במקדשים שלכם, אז הבור שלכם עשוי להיות הדוק מדי.

אם יש לך שיער עבה או כבד, אתה יכול להשתמש בשני קשרי שיער עבור תמיכה מבנית נוספת עבור הגוף שלך. לסיים את המראה עם קצת מוצר גימור, כגון סרום שיער או ספריי, להחליק משם כל גדילי אור או שיער תינוק עבור מראה מלוטש, או סגנון את שערות התינוק שלך או גבות למגע מודרני. מוצר ההחלקה האהוב עלינו הוא Balain-ב מיזוג תרסיס.

מוצר עיצוב וטיפוח השיער הזה עוזר לשמור על השיער שלך נראה סופר מלוטש, תוך טיפוח שמן ארגאן.

לעשות בדיקה מהירה במראה כדי לראות איך זה נראה, ולעשות סיבוב מהיר. זה לא רק עבור המצלמות; איך הזנב שלך נראה כשאתה יושב שונה מאיך שהוא נראה כשאתה בתנועה. אם הזנב מחזיק אחרי כמה שייקים, אז אתה מוכן.

אימון עושה מושלם כשזה מגיע ל ponytails, אז אל תדאגו אם אתה לא מבין את זה נכון בפעם הראשונה. עם קצת סבלנות והטכניקות הנכונות, אתם תזרזו לאחור כמו מקצוען תוך זמן קצר!

דואג לשיער שלך לאחר סטיילינג

מסע השיער שלך לא נגמר ברגע שהשגתם את הזנב המושלם; אכן, לטפל בשיער שלך אחרי סטיילינג הוא קריטי באותה מידה, אם לא יותר.

טיפול אחרי סטיילינג הוא הכל על לתת את השיער שלך מזון והגנה עליו כדי להישאר בריא ותוסס. השיער יכול להיות לחוץ, ועם קוקו, היונים ההדוקים יכולים להוביל לשבירה או אפילו את השיער מדי פעם. הצטברות מוצר יכול גם להפוך את השיער שלך נראה משעמם וחסר חיים לאורך זמן.

בדיוק כמונו, כשהשיער שלנו לחוץ, זה צריך קצת tlc נוסף. השקעה מעט זמן בפוסט-סטיילינג מבטיח כי השיער שלך נשאר בריא ויפה.

זה איפה יוקרה מוצרי טיפוח יכול לעזור. השיער של כולם הוא ייחודי, ולכן צריך טיפול בשגרה. מה שעובד פלאים לאדם אחד לא מתאים לאדם אחר. שגרה אישית אומר שהשיער שלך מקבל את הטיפול שמגיע לו, ועם מוצרי יופי יוקרתיים הביאו לתוך התערובת, אתה נותן את השיער שלך טיפול חמישה כוכבים מגיע לו.

השיער שלך הוא הכתר שלך, אז התייחס אליו עם האהבה וטיפול שמגיע לו.

נקודות מפתח לזכור

  • השיער שלך הוא ייחודי כמו שאתה. על ידי הבנת סוג השיער שלך והצרכים הספציפיים שלו, אתה יכול להתאים את טכניקת ה-ponybailing בחזרה בצורה מושלמת. חיבוק שלך שיער של טבעי מאפיינים ולתת זה קצת דחיפה בכיוון הנכון עם יוקרה יופי מוצרים.
  • השגת ה-ponyback המושלם היא כל הפרטים. מ preping את השיער שלך כדי להוסיף את הנגיעות הסופיות, כל צעד חשוב כדי לוודא שזנבו שלך נראה חסר טעם.
  • לטפל בשיער שלך לאחר סטיילינג כדי לשמור אותו בריא ומבריק על ידי נותן לו את תזונה נכונה והגנה ראויה.

בענייני יופי, אנחנו בוחרים את המיטב ממה שיש ליופי היוקרה להציע, לעזור לך להביא את הזוהר הפנימי שלך. הצטרפו אלינו בעולם שבו איכות ויופי אישי נפגשים, מעוררי השראה לגבהים חדשים של ביטחון בכל גיל.

השאר תגובה

כל ההערות מנוהלות לפני פרסום