כל מה שאתה צריך לדעת על spf

כשמדובר בהגנה על העור שלנו מפני קרני UV חזקות במיוחד שיש לנו כאן באוז, spf (גורם הגנה לשמש) לא רק המלצה-זה חובה.

ללבוש קרם הגנה יומי הוא הרגל הכי טוב הרים בעוד צעיר, אבל זה לא מאוחר מדי להתחיל היום! הבנת spf דומה לתת לעור שלך מגן, לא רק נגד כוויות מיידי אלא גם נגד בעיות עור לטווח ארוך כמו הזדקנות מוקדמת, נזקי שמש , היפרפיגמנטציה.

הנה הממוסבר שלנו על למה spf על הפנים.

מה זה spf?

SPF מייצג שמש הגנה גורם. הוא מודד את רמת ההגנה מציעה מפני קרינת UV, האשם הראשי מאחורי כוויות שמש ושחקן משמעותי בפוטנציאל להוביל לסרטן העור.

אני יודע מה אתה חושב-מה לגבי קרני אובה?

גם קרם הגנה על העור מפני אלה? כן, אבל כדי להיות spf ספציפי מתייחס רק לכיסוי קרני bb.

כדי להבטיח שאתם משתמשים בקרם הגנה מפני קרני אובה, יש שני דברים שאתם יכולים לחפש על האריזה. הראשון הוא "ספקולל רחב". משמעות הדבר היא שקרן השמש מנוסחת כדי לכסות את שני הספקטרומים של אור.


הדרך השנייה לבדוק אם קרם הגנה מפני קרני uva היא אם יש לו דירוג של pa. שימוש נפוץ יותר בקוריאנית ויפנית, דירוג של pa הוא מערכת שמציג כמה הגנה יש. מסכי שמש יהיה דירוג של pa + עד pa שלך שלך שלך-עד pa ♫ ++ כדי להראות כמה גבוה כיסוי uva הוא.

סוגי spf

החל קרמים לג 'לים, תרסיסים, spf מגיע בפורמטים שונים, כל אחד עם היתרונות הייחודיים שלה. מסכי שמש מינרליים, עם מרכיבים כמו תחמוצת אבץ וטיטניום דו-חמצני, הם נהדרים עבור אלה עם עור רגיש.

עם זאת, החיסרון הוא שלפעמים הנוסחאות האלה יכול להיראות נראה נראה נראה על העור. כמה מותגים עבדו קצת קסם אמיתי כדי להפוך את מסכי השמש המינרלים שלהם להתמזג עם העור!

מסכי שמש כימיים, לעומת זאת, מציעים תערובת חלקה למי שלא מתחשק לגבס לבן. אל תפחדו מהשם 'שמש כימיקלי, הכל כימיקל.

שמות שונים אלה פשוט מתייחסים לדרכים השונות שהחומרים שלהם עובדים על העור. כדי לשים זה מאוד פשוט, מינרלים מסנני קרינה פיזור ומשקפים UV קרני שלך עור. מסנני שמש כימיים סופגים אותם, מונעים מהשפעות הקרניים להגיע לעור שלך.

היתרונות של spf

את סיבות להשתמש במוצרים עם spf מדי יום זה יותר מאשר רק מניעת כוויות שמש! התפיסה המוטעית הזו היא הסיבה שכל כך הרבה אנשים חושבים שהם צריכים להשתמש רק בקרם שיזוף בקיץ, אבל זה לא יכול להיות רחוק יותר מהאמת.

ללבוש spf מדי יום יכול לעשות הבדל עצום לעור שלך.

ראשית, שימוש רגיל של spf יכול להפחית באופן משמעותי את הסיכון לסרטן העור, בעיה נפוצה מאוד באוסטרליה. זה גם נלחם על סימני הזדקנות כגון קמטים וקווים עדינים, ומסייע לשמור על גוון העור אפילו על ידי מניעת כתמי שמש ואת המראה המופרך של פוטואייג 'ינג.

באופן קבוע לובש spf מבחינה טכנית חוסך לך כסף על skincare-זה עוזר להפחית את העוצמה כי כתמים כהים, כתמי שמש, קמטים מופיעים על העור, הפחתת הצורך במוצרים וטיפולים משוקמים בעתיד!

מוצרי טיפוח ספף עבור פנים

על הפנים, קרמים יום עם ספף הם אלוקים. הם מולטי-טסקט על-ידי שמירה על העור, ללא צורך בשכבות מרובות. בין אם אתם יוצאים לסידורים או על ידי חלון בתוך הבית, כדור של קרם יום כידון עשוי להיות בן לוויה יומי של העור שלך.

מוצרי טיפוח ספף לגוף

העור של הגוף שלך צריך בדיוק את תשומת הלב כמו הפנים שלך. עם קרמים קלים, תרסיסים המיועדים לגוף, החלת spf יכול להיות גם מהיר ונוח. לא יותר תירוצים לדלג על קרם הגנה לפני ההלבשה!

מה spf ratingo אתה צריך?

משחק המספרים spf יכול להיות תמהים. הוגן-עור בינינו עשוי להישען לקראת spf גבוה יותר בשל שיעורי הצריבה מהר יותר, בעוד גוונים של עור כהה, אשר באופן טבעי יש יותר מלנין, יכול להיות נוח עם spf 30 או 50. עם זאת, לא משנה גוון העור שלך, המפתח הוא יישום מחדש כל שעתיים או מיד לאחר שחייה או זיעה.

זה מספיק כסף בשבילי?

עבור רבים, spf50 מכה איזון נוח בין יעילות וקלות השימוש. הוא חוסם בערך 98% של קרניים, המציע הגנה חזקה לפעילות יומיומית. זיכרו, ללא קרם הגנה יכול לחסום 100% קרני uv, ולעיתים אף הם מציעים יותר הגנה לשוליים.

הוא spf70 או 100 טוב או רע?

כשאתם יוצאים לשטח של spf70 או spf100, אתם מתמודדים עם מוצרים חזקים מאוד. הם כפופים לבדיקות ותקנות קפדניות, במיוחד על ידי הרשויות כמו הטגה. בעוד שהם מציעים מעט יותר הגנה, ההבדל לא גדול כמו שהמספרים מציעים.

הגורם הקריטי הוא איכות היישום-לא משנה את spf, ממרח דק לא יעשה. עבור הגוף, זכוכית היא הדרך הטובה ביותר להבטיח לך מספיק. עבור הפנים, יש מינימום של ¼ כפית.

אמצעי הגנה נוספים לשמש

לשקול קרם הגנה כחלק מקצינת הגנה רחבה יותר. ללבוש כובעים, לחפש צל, ואל קל, ארוך-שרוולים בגדים כדי לכסות כמה שיותר העור. חשבו על ספף כאפוטרופוס האישי שלך נגד השמש, אבל ככל שיש לך יותר אפוטרופוסים, כך טוב יותר.

תפיסות מוטעות נפוצות ו שאלות נפוצות על spf

כל כך הרבה מאיתנו לא מפעילים את קרם הגנה! תצטרך בערך 1/4 כפית של קרם הגנה לפנים. צוואר פנים ואוזניים כ-½ כפית של קרם הגנה. זה באמת לא סוג המוצר שבו קצת עובר דרך ארוכה-אתה צריך להחיל מספיק כדי לקבל את האפקט המלא!

עוד טעות קרם הגנה רבים עושים היא שילוב קרם הגנה עם יסודות. משקפי שמש עובדים על ידי יצירת מסנן על העור. כאשר אתה לערבב אותו עם מוצרים אחרים, אתה להפחית יציבות ואת נוסחה לא להיות מובטח לעבודה כדי הסטנדרטי זה נבדק כדי.

הפתרון? תמיד להחיל איפור לאחר קרם הגנה-אף פעם לא לערבב אותם!

טעות נוספת אינה להחיל קרם הגנה כאשר אתה צריך את זה. קרם הגנה זה לא רומן בלבד. להחיל מחדש באופן קבוע כדי לשמור על רמות הגנה, במיוחד אם אתה מבלה את היום בחוץ. בקבוקים רבים מציעים יישום מחדש כל שעתיים-זה חוק טוב לדבוק, במיוחד אם אתה מבלה הרבה זמן בחוץ בשמש.

ספף לעטוף

ללא קשר לגיל, spf הוא החבר הכי טוב של העור שלך תחת השמש. כפי שאנו מאמצים את הימים החמים יותר או פשוט ליהנות קאפפה ליד החלון, בואו לא נשכח את האפוטרופוס השקט שהוא spf. זה יותר בקרם, זה שקט נפשי בבקבוק.

Alexis Adrienne

אלכסיס אדריאן

אלכסיס אדריאן היא כותבת יופי נלהבת עם למעלה מ-10 שנות ניסיון. היא להוטה להפליא בכל הקשור לטיפוח העור, האיפור והקוסמטיקה, עם קצה האצבע על הדופק של מגמות היופי העולמיות האחרונות בכל עת.

השאר תגובה

כל ההערות מנוהלות לפני פרסום