10 הטוב ביותר בושם מתנות לשותף שלך

ניחוח אהוב הוא אחת המתנות הטובות ביותר שאתה יכול לתת למישהו. אחרי הכל, ניחוח וזיכרונות הם שלובים מאוד-זה למה של בושם מסוים יכול כל כך חזק להחזיר זכרונות ימים עברו.

נותן לשותף שלך בושם שמזכיר להם חוויה מדהימה יחד או יצירת זיכרונות חדשים עושה ניחוח מתנה יקר!

למה בושם הוא מתנה טובה עבור השותף שלך

בושם לא תמיד רק ריח בבקבוק. בושם הוא ניסיון עבר, זיכרון עטוף בבקבוק. Gifting ניחוח הוא אישי עמוק, המשקף את הטיפול שנקטת לבחור משהו שמתאים לאישיות ולהעדפות שלהם.

עם כל ספיץ, אתה נותן להם רגע, זיכרון, וחיבור אליך. דמיינו את השמחה כשהם מגיעים לבקבוק הזה באירועים מיוחדים, הזכירו לכם!

איך לבחור את הבשמים הטובים ביותר עבור השותף שלך

זה יכול להיראות מרתיע בחר בושם למישהו אחר. אבל הנה טיפ: לצלול לתוך ריחות שהם כבר אוהבים.

להבין את הערות ניחוח מפתח של המועדפים הנוכחיים שלהם. האם זה פרץ טרי של הדר, הפיתוי הרומנטי של ורדים, או החום העמוק של היער? פתקים אלה נותנים לנו רמזים לגבי סוגי ניחוחות שמישהו כבר יחבב. ניתן לסווג את הבשמים למשפחות שונות. הסוגים העיקריים הם פרחים, וודי, מזרחי ורענן.

נשים בשמים , Unisex ניחוחות, ובשמים של גברים כל משיכת ריחות שונים אלה כדי ליצור את הארומות הייחודיות שכולנו מכירים ואוהבים.

ריחות טריים

ריחות טריים הם חיים מלאי חיים וממריצים. לעיתים קרובות יש להם רמזים של פירות הדר כגון לימון, מנדרין וברגמוט. אתם יכולים גם להבחין בניחוח שמזכיר לכם את הים או אוויר צח. כמה ריחות טריים יש אפילו ריח ירוק ועשב, מביאים אל שדות וגינות פתוחים. דוגמאות פופולריות לסוג זה כוללות את ה 'או ד' סי (l'eau d'issey) ו-qua di gio.

ריחות פרחוניים

ריחות מבוססי פרחים הם פופולריים מאוד ויש להם מגוון רחב. הם יכולים להריח כמו כל פרח שאתם יכולים לחשוב עליו, שושנים ועד חבצלות. כמה הם קלים ומזכירים לך גן פרחים עדין, בעוד אחרים יש ריח פרחוני חזק, אינטנסיבי יותר.

ריחות מזרחיים

ריחות אקזוטיים מרגישים חמים ועשירים. הם יכולים להיות מתוקים או אפילו קצת חריפים. ריחות אלה מזכירים לכם מקומות מפוארים ומיסתוריים, באמצעות תבלינים כמו קינמון או אלמנטים מתוקים כמו וניל. בושם לעתים קרובות לערבב אלה עם פרחוני ריחות כמו יסמין או סחלב.

ריחות וודי

ריחות בהשראת עץ יש ריח חם ועמוק, בדומה ליער או ספרייה ישנה. לעיתים קרובות הם משתמשים בריחות מעצים כמו ארז או עץ חול. ניחוחות אלו הם מושלמים עבור הערב והם פופולריים בשניים. חלק מהריחות האלה מזכירים לכם על טחב וארץ, בעוד שאחרים מרמזים על עשן.

בעת יצירת ניחוחות, ארבע קטגוריות ריח רחב בשילוב כדי ליצור בושם.

הבנת אלה משפחות ריח נותן לך את היד העליונה בעת קריאת תיאורי בושם וקוטוף ניחוח כי יקירכם יעריך. עוד טיפ לבחירת הבושם המושלם עבור השותף שלך הוא להשתמש באתר שנקרא פורטרטיקה .

פשוט לחפש את הבושם האהוב עליהם לגלול למטה “אנשים שאוהבים את זה גם כמו” סעיף-בום! ניחוח רעיונות למתנה ניחוח! לדוגמה, החלק הזה יראה שאנשים שאוהבים חייזר מוגלר גם כמו אנקומון לה . טלפון סלולרי, נכון?!

הבושם הטוב ביותר מתנות לשותף שלך

אז עכשיו כשאנחנו יודעים איך לבחור בושם, מהן כמה מההמלצות שלנו על ניחוחות? העברנו רשימה של הבשמים הטובים ביותר עבורה ועבור עבורו במדריך המתנות האולטימטיבי.

הטוב ביותר בושם בשבילו

הדבר הגדול בקניות עבור השותף שלך הוא שאתה סוג של מקבל לבחור את מה שאתה חושב ריח מדהים עליהם! את הבשמים הטובים ביותר לגברים נוטים לכלול ריחות חריפים וודי-סוג שרבים מוצאים אי אפשר לעמוד בהם. הנה שלנו רשימת המועדפים שלנו!

dior בושם פרוע

סימפוניה של ברגמוט, תבלינים, ואמברווד, היא עזה וגברית.

ורסאצ 'ה או דה שירותים

לצלול לתוך פתק מימיים טרי הכרוכים ביער ומושק, זה הרוח על חוף ים שמש.

עץ מונטיאלה עץ ותבלינים או דה בושם

תערובת מסקרנת של הובנה, עץ חול, ועצים, זה מסע אל לב היער.

ורסאצ 'ה דילן כחול לאדם שו

הרכב פוגו ארומטי, וודי עם ניואנסים מימיים, היא לוכדת את מהותם של בני זמננו.

הבושם הטוב ביותר בשבילה

לקנות את מתנת הבושם הטובה ביותר בשבילה קל בענייני יופי. יש לנו מבחר מדהים של ניחוחות של נשים ממותגים כמו ג 'וליאט יש אקדח דיוור ועוד. העברנו כמה רעיונות למתנה העליון שלנו ממותגי ניחוח יוקרה כי היא תהיה שמחה למצוא תחת עץ חג המולד.

la perla lumous eau de בושם

ריקוד עדין של ורדים, וניל, ומוסק, הוא בהירות טהורה.

לג 'וליאט יש אשת אקדח נקם דה בושם

צלילה לתוך בשילוב תערובת של בולגרי עלה ו פצ 'ולי; זה של אלגנטיות עם קצה.

dior מתגעגע דור רוז n'ורדים au דה שירותים

מחווה למלכת הפרחים, זה ביצוע תוסס ותוסס של ורדים.

עציץ על ידי kenzo דה בושם

הסכמה פרחונית אבקתי שבו ורדים נפגשים סיגליות, מובחרים על ידי וניל; זה כמו זר בבקבוק.

ג 'ונצ' י האסור

מחווה לנשיות נועזות עם פרורות לבנות על ידי הערות אפלות, הכל על ניגודים.

ורדים ורדים ורדים גולדה או בושם

לצלול לתוך הפיתוי של ורדים, משופר עם מושק וקול; זה אוצר הריח.

לסיכום, ניחוח הוא לא רק מתנה; זה סיפור, רגש, רגע. חג המולד הזה, תן לשותף שלך לפרוק ריח שמדבר כרכים על האהבה וההבנה שלך עליהם. קנייה מהנה!

השאר תגובה

כל ההערות מנוהלות לפני פרסום