שמן אבוקדו: יתרונות לעור ושיער

בחיפוש אחר עור בריא ושיער מבריק, מרכיבים טבעיים יש פופולריות משמעותית. בין אלה, שמן אבוקדו בולט כמו שמן רב תכליתי ומועיל עם יתרונות רבים עבור העור והשיער.

ארוז עם חומרים מזינים חיוניים ומאפיינים חיוניים לקידום הידרציה והזנה, שמן אבוקדו הפך להיות מרכיב עיקרי בשגרת היופי. במאמר זה, נחקור את היתרונות המדהימים של שמן אבוקדו לעור ושיער, ונספק טיפים להכולל אותו בשגרת היופי שלך.

מהו שמן אבוקדו?

אבוקדו נגזר שמן אבוקדו פירות דרך קרת עיתונות שיטת חילוץ, שימור שלה טבעי טוב. השמן הטבעי הזה בולט כי הוא מגיע מכל הפרי, לא רק הזרעים או אגוז.

אתה יכול לראות את זה רשום כמו שמן gratisima על כמה מרכיבים skincare-זה רק השם המדעי של אבוקדו! מה שהופך את מרכיב העור הטבעי הזה מיוחד הם חומצות שומן חיוניות, נוגדי חמצון, ויטמינים ומינרלים התורמים לתכונות טיפוח העור והשיער.

היתרונות של שמן אבוקדו לעור

שמן אבוקדו מציע מגוון של יתרונות כאשר מוחל על העור. מאפייני הלחות שלו מזינים עמוק ומזין את העור, מניעת יובש ושיפור גמישות. ניתן לנסח אותו קרמים בלילה וקרמים יום.

היתרונות של אבוקדו לעור הם בשל התוכן הגבוה של השמן של נוגדי חמצון, כולל ויטמין e, מסייע להגן על העור מפני נזק סביבתי ונלחם סימני הזדקנות.

בנוסף, השפעות אנטי דלקתיות ומרגיע של שמן אבוקדו הופכים אותו לאידיאלי לעור מגורה או רגיש. יתר על כן, שמן אבוקדו משפר את תפקוד מחסום העור, שיפור שמירה על לחות ושמירה מפני תוקפנות חיצוניות.

היתרונות של שמן אבוקדו לשיער

שמן אבוקדו הוא בעל ברית רב עוצמה בשמירה על שיער בריא, מבריק-במיוחד אם השיער שלך פגום מסטיילינג או עיבוד סלון. יתרונות אבוקדו לשיער כוללים מיזוג עמוק ותכונות לחות החודררות את פיר השיער, מתן לחות אינטנסיבית והזנה.

העושר של השמן בויטמינים וחומצות שומן מסייע לתקן ולחזק את השיער פגום, ומשאיר אותו רך וחלק. היתרונות של שמן אבוקדו לשיער כוללים תמיכה לצמיחת שיער, החל מטפח הקרקפת בריא על ידי הפחתת יובש, גירוד, וflaking. היכולת שלה לאלף פריז ולהוסיף זוהר הופך אותו תוספת יקרה לכל שגרת טיפוח השיער.

כיצד להשתמש אבוקדו שמן

שמן אבוקדו יכול להיות משולב בחלקים שונים של שגרת היופי שלך כדי למקסם את היתרונות שלה.

אז, מהו השמן האבוקדו הטוב ביותר לעור?

האמת היא, אנחנו לא מדברים רק קונים שמן אבוקדו קר-קר-שמן שמן אבוקדו בוערות, וסטירות אותו על הפנים והשיער-עיצבנו את הבחירות המובילות שלנו לטיפוח העור עם שמן אבוקדו מועיל ועוד ענייני יופי.

קרמים לפנים

לעור רך, לחות, לשקול שימוש בפנים קרם לחות מחלתיים בשמן אבוקדו. כשמדובר באמצעות שמן אבוקדו עבור הפנים שלך, יתרונות כמו רך יותר, עור גמיש ניתן להשיג.

כמו כל השומנים, שמן אבוקדו מעולה בשמירה על מחסום עור בריא, מסייע לעור לשמור על לחות ולחות חיוניות. זה בגלל ששמנים עובדים כמכבשים על העור, מונעים מים להתאדות!

שמן אבוקדו הוא גם טוב לעור, שכן הוא חלק והתנאים, משאיר אותו מרגיש גמיש לחות למגע-אין כתמים יבשים! אחד מלחות הפנים האהובות עלינו עם מרכיב סופרסטאר זה הוא קרם הפנים האולטרה של kiehl ($58).

קרם לחות הפנים מנוסחות היטב זה מושלם לכל סוגי העור, מתן תכונות לחות של שמן אבוקדו לעור לצד מרכיבים אחרים של כוכבים כגון גליצרין hydrating ו squalane.

Kiehl's Ultra Facial Cream
קרם הפנים אולטרה של kiehl
את Kiehl של אולטרה פנים קרם הוא אהוב על ידי לטיפוח העור חובבי וסלבריטאים כאחד. זהו קרם לחות קל משקל המספק לחות לאורך כל היום והגנה מפני אלמנטים סביבתיים קשים.

לחץ לקנות

קרם לחות גוף

הפנים שלך הוא לא החלק היחיד של הגוף שלך שצריך להפיק תועלת מהמרכיב המדהים הזה. שמן אבוקדו נהדר לעור יבש, במיוחד באזורים פגיעים כגון מרפקים ועקבים. זה חובה בחורף עבור רבים, במיוחד כדי להפחית את המראה של עור אפר ויבש!

אבוקדו יכול להופיע בכל דבר מ קל משקל קרם גוף , כדי שמנת, שמנים גוף אולטרה-מתחדש שמנים-איך להוסיף אותו לשגרה שלך הוא לגמרי תלוי בך. אחד הנמכרים ביותר שלנו הוא dermalogica phyto לחדש את שמן הגוף ($58).

שמן גוף מפואר זה מושלם ליישום לאחר המקלחת, החלקת העור ונעילה בלחות. יש לו תערובת מאוזנת לחלוטין של חומצות שומן משמנים טבעיים שונים כדי להרגיע את העור וללחות.

Dermalogica Phyto Replenish Oil
[dermalogic פיטו לחדש את שמן גוף
להרגיע, ולהתייבש את העור עם תערובת נוגדי חמצון זה של שמנים מזינים. שמן זרעי שזיף צרפתי, שמן אבוקדו, ושמן זרעי חמניות בשפע בחומצות שומן אומגה כמו לינולאית, לינולאית, כמו גם ויטמין e, אשר לחזק את מחסום השומנים של העור להגנה אופטימלית.

לחץ לקנות

סרומים

עבור דחיפה לחות ממוקדת, אולי כדאי לשקול סרום עשיר בשמן אבוקדו כדי להדוף את יובש ולטפח את העור. סרמים אלה יהיו אידיאליים עבור אלה עם עור רגיל יבש, כמו הדאגה העיקרית היא חוסר שמן עבור לחות נאותה.

הבחירה העליונה צריכה להיות ריכוז סרום דרמאג 'קה ($107). סרום זה מיועד לעור רגיש ויבש, לחדש את הלחות החשובה והעור מרגיע עם מרכיבים כגון תמצית שיבולת שועל.

Dermalogica UltraCalming Serum Concentrate
[dermalogic ultracalming
פתרון רגישות לעור. סרום סופר מרוכז זה עוזר להרגיע, לשקם ולהגן על עור רגיש. עוזר להפריע לטריגרים דלקתיים כדי למנוע התלקחויות.

לחץ לקנות

שמפו ומרכך

כדי להחיות מחדש את השיער שלך, לשקול להשתמש בשמן אבוקדו בתספורת שלך. בחר שמפו מזגנים המכילים שמן אבוקדו כדי לשפר את הלחות והזנה. A מרכך שיער חשוב במיוחד, שכן מוצרים אלה מנוסחים כדי חלקה ולטפח שיער.

אבוקדו הוא טוב לשיער-זה עוזר לחות לציפורן ולהפחית את החמצנות, מה שהופך אותו תוספת יקרה לכל מוצר טיפוח. זו סיבה אחת שאנחנו אוהבים את olaplex לא. 5 מזגן אחזקה ($54).

לצד השוני של אולפלקס תיקון שיער פטנט על השיער הוא שמן אבוקדו צנוע, המרכיב העל-סטאר המשפר את החלקות של השיער ומחדש לחות, מניעת שבירה לשיער בריא.

Olaplex No.5 Bond Maintenance Conditioner
Olaplex n.5 מיזוג תחזוקה אג "ח
עם אותו כמו olaplex בניין כימיה, olaplex no.5 מרכך תחזוקה מאוד מוצר שיער מרוכז מאוד.

לחץ לקנות

שטיפת גוף

חלקם שטיפת גוף לא מנוסחים עם מספיק חומרי לחות, משאירה את העור שלך יבש ומופשט-זה המקום שבו הוספת שמן אבוקדו כמרכיב יכול לחולל שינוי. מור מפורטיום קלאסיקות ידיים & שטיפת גוף (32.95 $) לא רק מריח מדהים, אבל הוא מועשר בשמן אבוקדו לעור לחות.

MOR Emporium Classics Hand & Body Wash
מור סטופיום קלאסיות ושטיפת גוף
יד מתחדשות זו של מרמור מועשר בשמן אבוקדו ועוד כדי לשמור על תחושת רכות וללחות.

לחץ לקנות

קרם ידיים

רתימת אבוקדו לעור אינה בלעדית על הפנים שלך. ב קרם ידיים , זה אידיאלי לריכוך cuticles יבש ומטפח העור, במיוחד לאחר שטיפת ידיים תכופים. להבטיח כי הידיים שלך הן לחות יכול ללכת דרך ארוכה כדי להפוך את מניקור שלך ארוך יותר, מניעת ציפורניים, ואפילו לעזור לציפורניים שלך לגדול.

תיק יד חיוני אנו מציעים עבור הידיים רך יותר, לחות הודות שמן אבוקדו הוא פיטומוזה אורגני המחדש קרם ידיים ($45). זה קרם לחות לטיפול מנעולים בלחות עבור ידיים חלקות, לחות.

INIKA Organic Phytofuse Renew Hand Cream הודו פיטופוזה אורגני חדש
לחות עמוקה ידיים יבשות עם קרם ידיים שוקע לתוך העור שלך, משאיר את הידיים שלך להרגיש רכות ומשיי בזכות תערובת ייחודית של חמאת שיאה, שמן אבוקדו, ויותר להזין ולהגן על העור שלך.

לחץ לקנות

ניקוי פנים

אין לטיפוח העור רשימת הושלם ללא ניקוי פנים . על פי פתרון פרוביוטי עור תחליב ניקוי עדין תחליב (37.95 $) הוא ניקוי ידידותי למחסום לחות המטריד באופן מושלם את היתרונות של שמן אבוקדו לעור. זה מנקה את העור מבלי להשאיר אותו מרגיש יבש, מופשט, מה שהופך אותו תוספת אידיאלית לכל שגרת טיפוח העור

Declare Probiotic Gentle Cleansing Emulsion
להכריז תחליב ניקוי עדין פרוביוטי
ניקוי עדין זה תומך במחסום לחות בריא הודות למרכיבי טיפוח פרוביוטיים.

לחץ לקנות

נקודות מפתח

שמן אבוקדו הוא טוב לשיער ולעור! לחות יוצאת הדופן שלה, מזין ומאפיינים מגן הופך אותו לחייב את שגרת היופי שלך. מרכיב לחות מדהים זה עליות את האנטה בטיפולי שיער ותיקונים שיער פגום, והוא יכול גם לשפר את מצב העור עם תערובת ייחודית של חומצות oleic.

אם יש לך עור כי הוא בצד היבש, אתה תרוויח יותר יתרונות ממרכיב טיפוח העור הטבעי המדהים הזה!

Alexis Adrienne

אלכסיס אדריאן

אלכסיס אדריאן היא כותבת יופי נלהבת עם למעלה מ-10 שנות ניסיון. היא להוטה להפליא בכל הקשור לטיפוח העור, האיפור והקוסמטיקה, עם קצה האצבע על הדופק של מגמות היופי העולמיות האחרונות בכל עת.

השאר תגובה

כל ההערות מנוהלות לפני פרסום