טיפוח העור והמחזור שלך: הטיפים המובילים שלנו להתמודדות עם אקנה הורמונלי

האם אתה מרגיש נמאס או מתוסכל בגלל צפויים פצעונים[_2] נראים[7_2] עד 1_2. , כמו אורח לא רצוי?

אם כן, האקנה ההורמונלית יכולה להיות האשם. למרות שרובנו חושבים על אקנה כעל משהו שקורה רק לבני נוער, התפרצויות הורמונליות נוטות להיות החריג לכלל זה, ומשפיעות על נשים רבות בשנות השלושים לחייהן ואילך.

Try Before You Buy

אם זה נשמע לכם מוכר, אנחנו כאן כדי לעזור. היום אנו חולקים את כל הפרטים החשובים, בתוספת אסטרטגיות ההישרדות המובילות שלנו למאבק בדאגה המשותפת הזו. 

מהו אקנה הורמונלי וכיצד הוא שונה מפריצות רגילות?

כאשר מתפרצת, יכול להיות קשה להבחין אם ההורמונים שלך אשמים או לא. לרוב, אקנה הורמונלי נראה בדיוק כמו כל סוג אחר של אקנה. עם זאת, כמה הבדלים עיקריים כוללים את העיתוי, היכן מתרחשת אקנה וכמה זמן היא נמשכת בדרך כלל.

בעוד שאקנה רגיל יכול להופיע בכל עת ובכל אזור בגופך, אקנה הורמונלי מלווה יותר בדפוס, ומופיע רק פעם בחודש ובדרך כלל באותו חלון זמן. 

בנוסף, התפרצויות הורמונליות יתרחשו לרוב רק באזורים מסוימים כגון הסנטר, קו הלסת או סביב הפה. במקרים רבים, הם יופיעו גם באשכולות קטנים יותר, ויחלימו הרבה יותר מהר מהפריצות האחרות שלך.

טיפול נקודתי זה מבית FOREO עוזר להרגיע פצעונים אקטיביים ולמנוע מהן להשאיר סימנים מתמשכים על העור שלך.

מדוע אקנה הורמונלי קורה?

כפי שהשם מרמז, אקנה הורמונלית קשורה קשר הדוק להורמונים בגוף שלך. ההורמונים של נשים משתנים באופן טבעי על בסיס חודשי מסתובב, ושינויים הורמונליים נוטים להיות הדרמטיים ביותר ממש לפני שלב הווסת של המחזור שלך עם ירידת אסטרוגן ופרוגסטרון. 

כשזה קורה, העור עשוי לייצר יותר שמן כסוג של תגובת לחץ, כלומר אתה פגיע יותר לגודש ולדלקות - שני גורמים נפוצים שתורמים להתפרצויות.

אז מה אתה יכול לעשות כדי לטפל ב סוגי התפרצויות אלה[0127_5_2][7_0127_0][7_0127_0][7_0127_0][7_0127_2][7_2] הנה כמה עצות מועילות.

תכשיר ניקוי עדין זה מבית Murad עובד קשה כדי למנוע פצעונים עם תערובת עדינה של חומצה סליצילית ושמן עץ התה.

כיצד לפתור בעיות התפרצויות הורמונליות

צמצום ההשפעה של התפרצויות הורמונליות על העור ניתן לנהל עם מוצרי הטיפוח והטיפים הנכונים. ריכזנו את שלושת הטיפים המועילים ביותר שלנו שיכולים לעזור להפחית את ההשפעה של אקנה הורמונלי על העור שלך.

טיפ מס' 1: הטמע מוצרים פעילים שבוע לפני המחזור שלך
אם אתה עדיין לא עוקב אחר המחזור שלך בלוח השנה או באפליקציה דיגיטלית, מקום טוב להתחיל בו הוא לעשות זאת, וללמוד מתי לצפות תסמינים מסוימים.

ברגע שאתה יודע את ה-ETA המשוער של האקנה ההורמונלית שלך, דרך טובה להקדים את ההתפרצויות היא ליישם מסיכת פילינג, ניקוי או סרום, עם חומרים פעילים - כגון חומצות אלפא או בטא הידרוקסיות - שבוע אחד מראש כדי לשמור על הנקבוביות שלך נקיות וברורות במיוחד.

אחת מרבי המכר של Grown Alchemist, מסכת ניקוי עמוק זו עוזרת לטהר ולהבהיר את העור הודות לחימר טבעי יעיל.

טיפ מס' 2: בחרו טיפולים מרגיעים לאקנה פעיל
אפילו עם תשומת לב פעילה לעור שלך, אקנה הורמונלי עדיין יכול להתרחש. במקרה זה, ההימור הטוב ביותר שלך הוא להתמקד בטיפול עדין יותר כדי לעזור להפחית את הדלקת ולשמור על עור רגוע.

Look for anti-inflammatory ingredients like Green Tea, Chamomile, Cucumber, and [_0127_5_2 ]Aloe, as well as hydrators like Hyaluronic Acid[ _0127_5_1] ו Squalane[5_012][7_0][5_012]. במקרה של פצעונים כואבים או ציסטיים, אתה יכול גם לנסות מעט טיפול בקור, בשילוב גלגול קרח, או רולר ירקן צונן כדי להפחית אדמומיות ונפיחות.

Kiehl's Calendula and Aloe Soothing Hydrating Maskמסכת לחות מרגיעה קלנדולה ואלו של Kiehl
הרגעת פצעונים דלקתיים מפחיתה באופן ניכר את האדמומיות ואת תחושת הגירוד מפצעונים עמוקים. מסכה מקררת ומרגיעה זו מבית Kiehl's מרגיעה את העור ביעילות הודות לתערובת של קלנדולה ואלוורה.


טיפ מס' 3: הקפידו על הרגלים טובים בין לבין
עד כמה שזה נשמע פשוט, טיפול מונע מתחיל בביסוס של הרגלי טיפוח עור בריאים[1_2]בריאים [1_2]חודשיים[7_2][1_2][1_2] 1_2] . 

על ידי היצמדות עקבית לשגרה הכוללת ניקוי יומיומי, לחות, הגנה מפני השמש וקילוף קל, סביר יותר שתמנע מהצטברות של לכלוך, חיידקים ועור מת שתורמים להתפרצויות מלכתחילה. 

ייתכן שתמצא גם מועיל לכלול נוגדי חמצון כגון ויטמין C לחיזוק חסינות העור, וויטמין A (המכונה גם רטינול) לתמיכה בתחלופה בריאה.

פילינג קבוע עם פילינג מבהיר זה מבית Murad יכול לעזור להחליק את מרקם העור ולמנוע התפרצויות מתמשכות לאורך זמן - אפילו מהסוג ההורמונלי.

ניהול אקנה הורמונלי: נקודות מפתח

אקנה הורמונלית יכולה להיות תופעה מטרידה אך קבועה עבור נשים. בדרך כלל, זה מופיע על הסנטר ועל קו הלסת - סימן מובהק לכך שהם הורמונליים, לא פריצות טחנה. בעוד שטיפולים מקומיים אינם יכולים לטפל בגורמים הפנימיים לאקנה הורמונלי, ניתן למזער את השפעתם על העור ככל האפשר עם המוצרים והטכניקות הנכונות. 

או, אם אתה רוצה ליצור שגרת טיפוח פשוטה המותאמת לסוג העור ולמטרותיך, פשוט נסה את ניתוח טיפוח העור שלנו. פשוט ענה על כמה שאלות כדי לעזור לנו להבין את העור שלך, ואנו ניצור שגרת טיפוח מותאמת אישית במיוחד בשבילך!

Alexis Adrienne

אלכסיס אדריאן

אלכסיס אדריאן היא כותבת יופי נלהבת עם למעלה מ-10 שנות ניסיון. היא להוטה להפליא בכל הקשור לטיפוח העור, האיפור והקוסמטיקה, עם קצה האצבע על הדופק של מגמות היופי העולמיות האחרונות בכל עת.

השאר תגובה

כל ההערות מנוהלות לפני פרסום