כמה זמן ויטמין C לוקח לעבוד?

כאשר מדובר לטיפוח העור, זה יכול להיות קשה לדעת כאשר אתה אמור להיות לראות תוצאות-במיוחד כאשר אתה חושב שאתה כבר משתמש משהו עבור ארוך מספיק. האמת היא, קצת עקביות והמון סבלנות עובר דרך ארוכה כאשר זה מגיע כדי לראות תוצאות עבור רוב יופי מרכיבים-ויטמין C הוא לא יוצא מן הכלל.

ויטמין C הוא מרכיב שמבטיח הרבה עבור עור; זה נוגד חמצון , בתוספת זה יש שהוקלט היטב אפקטים של דהייה כתמים כהים פוטנציאל הפחתת המראה של קמטים. אם אתה מעולם לאחרונה (או לא) הוסיף ויטמין C מוצר כדי שלך שגרת טיפוח, זה הודעה הוא בשבילך.

יחד, אנחנו'll ללכת דרך בדיוק מה ויטמין C עושה עבור עור ואיך בקרוב אתה צריך לראות שינוי שלך עור-בתוספת, טיפים וטריקים להגעה שלך עור מטרות עם ויטמין C.

Dermalogica Biolumin C Serum

סרום Dermalogica Biolumin-C
ויטמין C ופפטידים עובדים קשה למיצוק העור ולהרחקת קמטים!

לחץ כדי לקנות

איך ויטמין C עבודה?

הבנה כמה זמן זה לוקח ויטמינים C סרום לעבודה כל מתחיל עם הבנה רק איך ויטמין C יתרונות עור. זה פוסט בבלוג לא יישמע כמו כימיה class (אני מבטיח!) אבל אני מקווה, אתה'll יש מושג טוב יותר של בדיוק איך ויטמין C עובד על העור שלך.

אם אתה משתמש ויטמין C לדעוך כהה כתמים על העור שלך (אם הם יש כמו הודעה אקנה-סימנים או מהשמש), ויטמין C יכול בהחלט לעזור. אֵיך? אחד של ויטמין C של ביותר שהוקלט היטב היכולות הוא שלה כוח כמו Depigmenting סוכן . אני יודע מה אתה חושב-לחכות, הוא זה הולך אקונומיקה עור שלי? היה סמוך ובטוח, ויטמין C לא הולך כדי לגרום לך להיראות חיוור.

'Depigmenting' הוא רק את טכני דרך לומר 'fading כהה spots' עבור אפילו, זוהר עור טון. ויטמין C הוא מסוגל לעשות זה על ידי במיוחד מיקוד טירוסינאז, את אנזים אחראי מלנוציט ייצור. על ידי להפריע זה תהליך, ויטמין C מפסיק נלהב מדי מלנוציטים מפני יצירת מדי הרבה מלנין כתגובה לטראומה-כמו מהסוג קורה לעור לאחר פריצה או נזקי שמש.

Dermalogica Vitamin C Gel MoisturiserDermalogic Biolumin C ג 'ל קרם לחות
שילוב העצמה של ויטמין C ונוגדי חמצון אחרים הוא תמיד רעיון טוב ללחות שלך עור וגורף משם קמטים.

לחץ כדי לקנות

כאשר מדובר אנטי-הזדקנות ויטמין c יש עוד טריק בשרוול שלה בזמן כולנו יודע כי נוגדי חמצון (כמו ויטמין C סרומים) הם פנטסטי להגנה על עור מפני הגורמים לקמטים משלוח רדיקלים, האם אתה יודע כי ויטמין C הוא מסוגל ישירות ולהתניע קולגן ייצור?

ללא מקבל מדי ב-עומק והפיכת זה לתוך נודניק פסט, כל אתה צריך לדעת הוא ויטמין C יוצר את הסביבה המושלמת בעור עבור קולגן יצירה. זה עובד כדי לייצב קיים (ומונע מפני פירוק במהירות), בתוספת זה מסוגל ישירות לעורר fibroblasts , יצירת קולגן חדש שממלא את כל קווים דקים וקמטים עבור מוצק יותר, עור צעיר יותר.

כך, עכשיו כי אנחנו יודעים בדיוק מה ויטמין C עושה עבור עור- כמה זמן לוקח לקסם לקרות?

Medik8 C-Tetra SerumMedik8 C-Tetra 30 מ"ל
זה חזק ויטמין-c סרום משלב כל היתרונות של חזק-הזדקנות טיפול עם עדין, אוהבי עור נוסחה שלא לגרות את העור שלך.

לחץ כדי לקנות

כמה זמן לוקח עבור ויטמין C סרום לעבודה?

גם, הכל מתחיל עם "זה depends'. אני יודע, זה לא בהכרח את תשובה שכולם רוצה לשמוע-אבל זה נכון! זה תלוי מה אתה משתמש ויטמין C עבור-אבל הנה משוער ציר זמן של כמה זמן זה לוקח כדי לראות תוצאות (ואילו אתה'll לראות)!

4 שבועות

4 שבועות הוא בדרך כלל את כלל זהב מתחילים לראות שינויים-זה מותר שלך עור ללכת דרך לפחות אחת התחדשות מחזור עם זה עור-שינוי מרכיב. בשלב זה, העור שלך צריך יש שינוי עדין ב Radiance , אשר הוא משהו שאתה'll הודעה תקבל מקל סביב כל עוד תמשיך להשתמש ויטמין C.

זה גם סביב זה זמן שאתה בטח שים לב כל פיגמנטציה מתחילים לדעוך. הנה פרו טיפ-אתה יכול לתת ויטמין C יד לעזרה באמצעות קרם הגנה יומי. זה עוזר כדי לזרז את תהליך הדהייה ומונע את שמש מפני מחשיך אלה כתמים נוסף.

8 שבועות

8 שבועות מאוחר יותר-כך סביב שני חידוש מחזורים, לתת או לקחת-אתה עשוי לראות שינויים מוצקות ואלסטיות. העור שלך יש לו שפע של זמן כדי לנצל את קולגן-יצירת יתרונות של ויטמין C, וזה רק עד מכאן!

Dr Irena Eris tokyo lift SPF30 product image on white backgroundד"ר Irena אריס טוקיו מעלית רב זיהום הגנה SPF30 יום קרם לחות | $159
ויטמין C מסייע להילחם הגורמים לקמטים משלוח רדיקלים זה מגן SPF קרם לחות מפני Dr Irena אריס.

לחץ כדי לקנות

16 שבועות

מחקרים על ויטמין C של השפעה לטווח ארוך על עור מצאו כי זה סביב זה נקודת שבו משמעותי הבדל ניתן לראות היפרפיגמנטציה. בשלב זה, זה אומר שאתה צריך לראות הבדל גדול זוהר עור, הזוהר, והפחתה במראה של כל היפרפיגמנטציה-הם עלולים אפילו ייעלם לחלוטין.

6 חודשים

לכן בשלב זה, אתה מעולם מחויב ויטמין C לטווח הארוך, וזה הוא הנקודה בזמן שבו כל תועלת שאמור להציג במלוא תנופה; אני מדבר על זוהר עור, אפילו גוון עור, עור מוצק יותר, וירידה בעוצמת קמטים.

העור שלך יש לו כל כך הרבה זמן כדי קולגן דחיפה ייצור ולהאיר כהה כתמים כי זה צריך להיראות מדהים! והנה החלק הכי טוב-זה רק מה ויטמין C יכול לעשות. אם השתמשת בזה לצד פפטידים, רטינול, או אפילו הא, דמיינו כמה מדהים העור שלך יכול להיראות.

Vine Vera Resveratrol chianti mask product image on white backgroundגפן ברה רזברטרול מסיכת תרמית | $700
ויטמין C הוא נהדר במסכות מדי-וזה גפן גפן עשיר נוגד חמצון מסכת אין יוצא מן הכלל.

לחץ לקנות

הנה טיפ אחד-ויטמין c משחק במיוחד עם ויטמין e, אז אם אתה מחליט להוסיף נוגד חמצון רב עוצמה לשגרת היופי שלך, אל תשכח לשייך אותו עם ויטמין e לקבלת תוצאות טובות יותר!

עכשיו שאתה יודע בדיוק אילו תוצאות אתה יכול לראות מ ויטמין c (וכאשר) האם אתה תוסיף נוגד חמצון רב עוצמה לשגרת היופי שלך?

אם אתה עדיין עובד על יצירת שלך הטוב ביותר אי פעם שגרת טיפוח, לנסות שלנו לטיפוח העור חידון -זה'll לתת לך מותאם שגרתית המבוסס על שלך עור סוג לטיפוח העור מטרות.

Beauty Affairs Skin Care Quiz Call to action image orange overlay woman's face

מוצרים שהוזכרו:

  • קרם לילה לבן שיזיידו קרם & מסכה | $129
  • גפן ברה רזברטרול pinot סרום ארוך-800 $
  • לנקום מתקדם genifique נוער מפעיל רכז | $305
  • dr irena ריס טוקיו להרים רב-הגנה מפני זיהום sp30 יום | $159
  • גפן ברה רזברטרול מסיכת תרמית | $700
  • Alexis Adrienne

    אלכסיס אדריאן

    אלכסיס אדריאן היא כותבת יופי נלהבת עם למעלה מ-10 שנות ניסיון. היא להוטה להפליא בכל הקשור לטיפוח העור, האיפור והקוסמטיקה, עם קצה האצבע על הדופק של מגמות היופי העולמיות האחרונות בכל עת.

    השאר תגובה

    כל ההערות מנוהלות לפני פרסום