הבדל היוקרה: סיסלי פריז

בעולם הטיפוח, הידע של סיסלי בצמחים טבעיים הוא חסר תקדים - וזה מה שמבדיל אותם ממותגים אחרים. האם ידעת שסיסלי היה אחד המותגים הראשונים שהשתמשו אי פעם בתמציות צמחים במוצרים שלהם? 

הם המציאו את הכינוי פיטו-קוסמטיקה (התחילית phyto פירושה צמח ביוונית עתיקה), המתייחסת לשימוש במרכיבים צמחיים בקוסמטיקה & טיפוח העור. אמנם זה משהו שתמצאו היום במותגי טיפוח רבים, מבית מרקחת ועד מותרות, אבל לסיסלי יש את התואר פורץ הדרך וההבדל של יוקרה. החומרים הבוטניים הבלעדיים שהם משתמשים בנוסחאות שלהם.

 Sisley Supremya Yeux Eye Cream product image on white background
עיניים של סיסלי סופרמיה | 365 דולר
סרום עיניים עוצמתי העשיר בחומרים בוטניים לסחוף קמטים עדינים מתחת לעיניים.

המרכיבים הבוטניים הבלעדיים של סיסלי

Tube of Sisley Gel Express Mask in bed of white roses

קרדיט: SisleyParisOfficial/Instagram

אם עקבת אחרי הסדרה הזו, אז תדע שחלק עצום ממה שמעלה את הראש והכתפיים היוקרתיים לטיפוח העור מעל השאר הם מרכיבים. האמת היא, רק בגלל שאנחנו רואים את אותו מרכיב מסומן על שני מוצרי טיפוח שונים, זה לא אומר שהם בהכרח יפעלו באותו אופן על העור שלך - וסיסלי מהווה דוגמה מצוינת לכך עם ]Centella Asiatica.

 Overall, Centella is a fantastic skincare ingredient - it's rich in unique antioxidant תרכובות המרגיעות עור דלקתי ומגבירות לחות. היכולות הללו זכו להכרה על ידי המדענים בסיסלי, וסנטלה הפכה במהרה למרכיב שהופיע ברבות מפורמולות הטיפוח שלהם - אפשר לומר שסיסלי הייתה הראשונה שהשתמשה במרכיב טיפוח העור הפופולרי להפליא הזה.

המחקר של סיסלי על Centella Asiatica אפשר להם להבין בדיוק איך הצמח הזה עובד - לפי המדענים שלהם, עדיף להשתמש בסנטלה שגדלה בטבע כדי להבטיח שיש לו את הרמות הגבוהות ביותר של מרכיבים מועילים לעור. הם זיהו שסנטלה שגדלה בראשי ההרים של מדגסקר, שנקטפה פעם בשנה מניבה את התוצאות הטובות ביותר בכל הנוגע לטיפוח העור.

 Sisley All Day All Year product image on white background
סיסלי כל היום כל השנה | 495 דולר
תערובת סרום-קרם לחות-SPF קלת משקל המגנה ומזינה את העור לאורך כל השנה.

כשאתה משתמש במוצר סיסלי המנוסח עם Centella, אתה יודע שהוא יהיה הרבה יותר חזק ויעיל על העור שלך מהסוג הרגיל - על אחת כמה וכמה סיבה לקנות יוקרה.

כשזה מגיע למרכיבי טיפוח, זו רק דוגמה אחת למרכיבים שנבחרו ומעובדים באופן בלעדי שיוצרים את ההבדל היוקרתי - לכל מותג יוקרה יש אורווה משלו שנקבעה בקפידה של מרכיבי טיפוח איכותיים ובלעדיים כדי להעלות את טיפוח העור שלהם. השלב הבא. 

Sisley Express flower gel mask product image on white background
מסיכת ג'ל פרחים של סיסלי אקספרס | $170
מסכת ג'ל מהירה המעניקה לחות ומרגיעה את העור לזוהר ללא תחרות.

שיטת חילוץ ייחודית & מומחיות בניסוח 

עם זאת, משהו שחשוב לא פחות ממרכיבים בלעדיים הוא לדעת מה לעשות איתם. מתוך ידיעה על הפוטנציאל המדהים של כל מרכיב ומרכיב בוטני לטיפוח העור, חוקרי סיסלי פיתחו שיטות מיצוי ועיבוד משלהם עבור מרכיבי הטיפוח היקרים שלהם. 

החלק המכריע של זה הוא היכולת להוציא את כל הטוב מהמרכיבים הבוטניים האלה, להבטיח שהם יישארו שלמים ברגע שהם מוסיפים לטיפוח העור - וזה לא בא בזול. שיטות מיצוי מסוימות גוזלות זמן רב להפליא, הדורשות מספר שלבים לפני שניתן יהיה לגבש תמצית סופית טהורה ומרוכזת למוצר סופי יעיל ויוקרתי. 

עם למעלה מארבעים שנות ניסיון ביצירת פורמולות טיפוח יעילות על בסיס צמחי, המדענים בסיסלי יודעים לעשות טיפוח עור יוצא דופן - החל משלושת הפרמטרים של ריכוז, מינון והשלמה.

כאשר מדובר במרכיבי טיפוח טבעיים כמו שמנים אתריים ותמצית Centella Asiatica, כל אחד מהם נמדד לא רק בעוצמה, אלא בריכוזים אופטימליים בעור שעומדים להשיג תוצאות. 

Sisley collagen and nightmallow cream product image on white background
קרם לילה סיסלי עם קולגן וamp; וודמאלו | $255
קרם הלחות המזין הזה מושלם לכל סוגי העור, מעניק לחות לעור ומרגיע את הלחץ של היום.

חוויה חושית

עם זאת, מעל לכל, סיסלי מצטיינת ביצירת חוויה יוקרתית בכל פעם שאתה משתמש באחד מהמוצרים שלה. כן, חשוב שכל פורמולה תיווצר עם האיזון והעוצמה המושלמים - עם זאת, הדובדבן מעל יוצר טיפוח עור שתענוג להשתמש בו. כל פורמולה יחידה מבית סיסלי נוצרה כדי להבטיח שבבית תזכו לרגע יוקרתי לעצמכם עם סיסלי טיפוח העור. 

טיפוח העור מרגיש חלק כמשי והריחות נבחרו בקפידה כדי ליצור את טקס היופי האולטימטיבי ממש בחדר האמבטיה שלך מפריז, צרפת - האם זה משהו שטיפוח העור בבית המרקחת שלך יכול לעשות? לא חשבתי כך.

עכשיו כשאתה יודע מה נותן לסיסלי את ההבדל היוקרתי, האם תנסה את טיפוח העור העוצמתי והמושפע שלהם בבוטנית? 

זקוק לעזרה בהרכבת שגרת הטיפוח הטובה ביותר לסוג העור שלך? נסה את חידון העור שלנו!

Beauty Affairs Skin Quiz Image

מוצרים שהוזכרו:

  • עיניים של סיסלי סופרמיה | $365
  • סיסלי כל היום כל השנה | $495
  • מסיכת ג'ל פרחים של סיסלי אקספרס | $170
  • קרם לילה סיסלי עם קולגן וamp; וודמאלו | $255
  • Alexis Adrienne

    אלכסיס אדריאן

    אלכסיס אדריאן היא כותבת יופי נלהבת עם למעלה מ-10 שנות ניסיון. היא להוטה להפליא בכל הקשור לטיפוח העור, האיפור והקוסמטיקה, עם קצה האצבע על הדופק של מגמות היופי העולמיות האחרונות בכל עת.

    השאר תגובה

    כל ההערות מנוהלות לפני פרסום