כמה זמן לוקח לטיפוח העור?

רובנו היינו במצב בו התחלנו להשתמש במוצר מדהים, אבל אנחנו עדיין מחכה לתוצאות. אם זה נשמע מוכר, אז הפוסט הזה בבלוג אתה. למה לעזאזל העור לוקח כל כך הרבה זמן להראות תוצאות? ובכן, חלק מהתשובה טמון באיך העור שלנו עובד מלכתחילה.

מחזור התחדשות העור

illustration of young skin compared to older skin

הסיבה כי כמה מרכיבים טיפוח העור יכול לקחת כל כך הרבה זמן כדי להראות תוצאות יש לעשות עם העור מחזור התחדשות טבעי . האם ידעתם שכל כ-28 ימים בערך כך תאי העור שלנו עוברים מחזור תאית ומחדשים את עצמם? התקופה הזו היא למעשה הרבה יותר קצרה כשאנחנו צעירים יותר, ולכן תינוקות יש עור רך יותר, חלק!

זה יכול לקחת עד 12 שבועות כדי לראות הבדל אמיתי בעור-בהתאם למרכיב ו התוצאות שאתה מחפש. אני יודע, זה נשמע כמו ארוך זמן! האמת היא שהתוצאות האחרונות כשזה מגיע לטיפוח העור לוקח זמן להיווצר-והם לגמרי שווים את ההמתנה.

מחזור טיפוח העור הוא 28 ימים בממוצע, אבל כחלק טבעי של הזדקנות, מקבל לאט יותר ככל שאנו מתבגרים . עם זאת, ישנם מרכיבים skincare שם בחוץ שיכולים למנוע ממנו להאט במהירות! יש מלכוד, עם זאת-בדרך כלל אלה שלוקחים את הארוך ביותר כדי להראות תוצאות. אני מדבר על אנטי-הזדקנות מועדפים כמו רטינול ו פפטידים , אבל יש כמה אחרים שנופלים זה קטגוריה מדי.

האם יש חומרים לטיפול בעור שנותנים לך תוצאות מיידיות?

ובכן, כן, אבל אולי לא אלה שאתם חושבים! משהו שחשוב להבין איזה סוג של תוצאות יהיו מיידית, ואיזה סוג של תוצאות ייקח זמן.

לדוגמה, הידרציה היא תוצאה מיידית נפלאה שעוברת שמירה על בריאות העור שלך. עם זאת, כשמדובר להפחית את המראה של קמטים, קצת יותר זמן והתמדה. אבל איך אתה אמור אילו הולך לתת לך את התוצאות שאתה רוצה, וכאשר?

Guide to How long skincare takes to work

כדי להתחיל, הנה שלוש מסגרות הזמן העיקריות שבו אתה יכול לצפות לראות תוצאות, בהתאם למרכיב העור-באופן מיידי, לאחר 4-6 שבועות, ואז 12 שבועות (או יותר)!

מסגרות הזמן האלה הן יותר קו מנחה מאשר חוקים קשים-כמה אנשים רואים תוצאות מהר יותר, בעוד כמה צריכים יותר סבלנות. לכל האנשים חסרי הסבלנות שלי שם בחוץ-זכרו, כשזה מגיע לטיפוח, סבלנות באמת משתלם. הנה פירוט של מרכיבי העור הנפוצים ביותר וכאשר אתה אידיאלי צריך לראות הבדל בעור שלך.

באופן כללי, תוצאות מיידיות נוטות להיות אלה עם הידרציה של העור-אם אתה רוצה לראות הבדל אמיתי בכל דבר כמו מרקם, גוון עור, או קמטים, אתה חייב להיות מוכן לטווח הארוך.

אם רק התחלתם מוצר חדש לטיפול בעור ותחושה שאתם עדיין מחכה לתוצאות, הישארו מעודכנים לסדרת הפוסט החדשה המרגשת שלנו. אנחנו די-מיסטיק כמה זמן טיפוח העור לקחת לעבודה, ובנוסף לתת לך את כל הטיפים והטריקים הטובים ביותר כדי להבטיח לך לקבל את התוצאות שאתה מחפש.

הראשון ברשימה?

רטינול -אנחנו יודעים שחיכית לזה!

אם אתה עדיין מנסה ליצור את שגרת טיפוח העור המושלמת שלך, לבדוק את החידון שלנו לטיפול בעור-אתה תקבל כמה המלצות אישית לחששות ולמטרות שלך!

Beauty Affairs Skin care Quiz call to action image, woman with orange coloured overlay

Alexis Adrienne

אלכסיס אדריאן

אלכסיס אדריאן היא כותבת יופי נלהבת עם למעלה מ-10 שנות ניסיון. היא להוטה להפליא בכל הקשור לטיפוח העור, האיפור והקוסמטיקה, עם קצה האצבע על הדופק של מגמות היופי העולמיות האחרונות בכל עת.

השאר תגובה

כל ההערות מנוהלות לפני פרסום