כמה זמן רטינול לוקח לעבוד?

רטינול הוא מרכיב טיפוח מדהים-זה בהחלט תקן הזהב של מה שאתה יכול להשתמש בבית כדי לקבל את התוצאות הטובות ביותר נגד הזדקנות. עם זאת, עם זה-זה יכול לקחת קצת זמן כדי לראות תוצאות. למה? רטינול יש דרך ייחודית להשפיע על העור-כך בדיוק זה עובד.

כיצד פועלת רטינול?

הבנת כמה זמן זה יכול לקחת כדי לראות תוצאות מ רטינול קשור להבנה של איך רטינול עובד מלכתחילה.

כל היתרונות של רטינול מגיעים מיכולתו להשפיע על מחזור טבעי של העור-הוא מסוגל להאיץ אותו. על ידי לחיצה על דוושת הגז על מחזור תאי העור ואת מחזור ההתחדשות, רטינול ממריץ את ייצור הקולגן בעור. זה עושה את זה בדרך שונה במקצת לחומצות, אם כי משווים אותם, יש גישה מלמעלה למטה, בעוד ההשפעה של רטינול על העור היא מלמטה למעלה.

במילים אחרות, הוא מסוגל להשפיע על חלקים עמוקים של הסטרטום (השכבה העליונה של העור שלנו) אשר גורמת לשינויים בחלקים שטחיים יותר. בגלל זה לוקח זמן לראות תוצאות-אבל הם בהחלט שווים את זה.

Elizabeth arden retinol ceramides capsules on white background

אליזבת ארדן קפסולות רטינול סרמיד | 190 דולר
באמצעות טכנולוגיית קפסולה כדי להבטיח שכל מנה היא רעננה כמו האחרונה, סרום קרמיד זה נועד להילחם בקמטים ולזין עור.

האם רטינול עובד באותה צורה כמו רטינואידים אחרים?

מה שהופך את רטינול שונה מרטינואידים אחרים הוא שזה צריך להיות מומר לחומצה טראנס-רטינואית לפני שהוא יכול לשמש על ידי העור. מרשם רטינואידים מצד שני, כמו סוג לטיפול באקנה, לא צריך להיות מומר, ולכן הם כל כך חזקים, מרשם בלבד.

לרטינול יש פחות תופעות לוואי מאשר קרובי הכוח המלא שלו-לא כולם עוברים את זה, אבל זה טוב להיות מוכן. כמה תופעות לוואי נפוצות (אך זמניות) ייתכן שתבחין בעת שימוש במוצר retinol כוללים אדמומיות, יובש, וקילוף. חשבו על זה כעל תקופת התאמה-היא לא אמורה להימשך יותר מכמה שבועות.

אם אתה שם לב שזה קורה לכם, שימו לב-הנה כמה טיפים כדי לוודא הרטינול שלך עדיין עובד כמו שצריך.

טיפ 1: תדירות היישום

עם רטינול, זה למעשה מומלץ כי אתה להתחיל להשתמש זה לאט. להתחיל להשתמש בו כל לילה במשך כמה שבועות, לפני שהתמקם לשימוש לילי.

טיפ 2: להגביר את הידרציה

הוספת skincare כגון חומצה היאלורונית וניאסינמיד ילך דרך ארוכה כדי להבטיח שהעור שלך לא ייבש מדי במסע retinol שלך!

מרכיבים אלה יסייעו להבטיח כי העור שלך הוא עדיין מקבל את הידרציה שהוא זקוק תוך תקופת התאמה זו. חשוב גם להבין שאם אף אחד מהדברים האלה לא יקרה לך, זה בסדר! הם לא אמורים להיות "סימנים" שretinol שלך עובד-אם אתה מיישם את זה לעתים קרובות מספיק, אני מבטיח שזה עובד, גם אם אתה לא יכול לראות את זה עדיין!

GA-DE retiage serum product image on white background
GA-DE התחדשות סרום רב גמלאי | $105
סרום זה עוזר להצעיר את העור בשילוב של רטינול ותמציות צמחים לעור זוהר וצעיר.

אילו תוצאות אני יכול לצפות מרטינול?

הדבר הגדול על רטינול (ועל כל משפחת רטינואידית) הוא שהם חקרו היטב ויש להם שפע של גיבוי מדעי על ההשפעות שלהם להילחם את הסימנים של הזדקנות . הנה כל הדברים האפשריים שאתם יכולים לצפות משימוש רטינול באופן קבוע.

  • להפחית את המראה של נזקי השמש
  • למזער קמטים וקווים עדינים
  • גוון עור אפילו
  • תומך בייצור קולגן
  • שיפור מרקם העור
  • עור המשרד
  • היפראפיגמנטציה
  • עשוי להפחית אקנה
  • מפחית אובדן קולגן

אז, עכשיו לשאלה מיליון דולר: כמה זמן לוקח retinol לעבוד? מתי אני הולך לראות תוצאות מ רטינול?

Dr Irena Eris neometric capsules product image on white background

ד"ר אירנה אריס קפסולות נאומטריות נגד קמטים | $149
קפסולות אלה להשתמש בכוח של פפטידים ורטינל כדי להפחית את האפרוזה של קווים עדינים וקמטים.

כמה זמן רטינול לוקח לעבוד?

על פי דרמטולוג dr patricia פרריס, זה יכול לקחת עד 3-6 חודשים כדי להתחיל להבחין בהבדל, בעוד התוצאות הטובות ביותר נראות 6-12 חודשים . אני יודע מה אתה חושב-למה זה לוקח כל כך הרבה זמן? גם, זה כל יש לעשות עם העור מחזור-זוכר?

בעוד retinol מתחיל לעבוד על העור מהיום הראשון, הוא צריך לעבור מספר מחזורי עור שונים כדי להפוך מתחת לפני השטח להיות גלוי לעין בלתי מזוינת. זה אפשרי כי אתה יכול להיות מסוגל להבחין שינויים לאחר כמה שבועות, בעיקר כשמדובר פיגמנטציה-עם זאת, אם אתה באמת רוצה לעשות את ההבדל בקמטוטים וקמטים, אתה חייב להיות מוכן לטווח הארוך.

הדבר הגדול על רטינול הוא שזה משחק טוב עם נוגדי חמצון ופפטידים-שניהם מרכיבים פנטסטיים לעזור למקד רבים מאותם סימנים של הזדקנות (אם כי בדרך שונה במקצת). שימוש בחומרים נוגדי חמצון כמו רזברטרול וויטמין c יכול להיות תוספת מבורכת יופי שלך בתקווה לקבל את תוצאות מיצוק העור מוקדם יותר, ולא מאוחר!

המוצרים שהוזכרו:

  • אליזבט הקפסולות רטינול קרדית קרדית 190 $
  • GA-DE סרום התחדשות רב של פבריג '| $105
  • dr irena ריס neometric קפסולות | $149
  • Alexis Adrienne

    אלכסיס אדריאן

    אלכסיס אדריאן היא כותבת יופי נלהבת עם למעלה מ-10 שנות ניסיון. היא להוטה להפליא בכל הקשור לטיפוח העור, האיפור והקוסמטיקה, עם קצה האצבע על הדופק של מגמות היופי העולמיות האחרונות בכל עת.

    השאר תגובה

    כל ההערות מנוהלות לפני פרסום