4 היתרונות העיקריים של אלוורה לעור

עכשיו, זה משהו שכנראה כבר השתמשת בו בעבר - אלוורה. אנחנו לוקחים את זה כמובן מאליו בקיץ, אבל זה צמח שיכול להועיל לכל שגרת הטיפוח שלנו (ולא רק כשאנחנו אדומים מכוויות שמש)!

מהי אלוורה?

צמח האלוורה הוא מה שמכונה סוקולנט - צמחים אלו מקורם באזורים יבשים מאוד, והם יעילים במיוחד למשיכת מים. זכור את המידע הקטן הזה, כי זה משהו שאלוורה יכולה לעשות גם לעור שלך!

רובנו מכירים את הג'ל שבתוך העלים; שם נמצאים כל הקטעים הטובים. עלי האלוורה עמוסים ב-ויטמינים, מינרלים, חומצות אמינו ואנזימים שכולם מזינים את העור. חלק מהוויטמינים הבולטים הללו כוללים A, C ו-E - כולם נוגדי חמצון חזקים המגנים על העור מפני סטרס חמצוני וסימני הזדקנות מוקדמים של]2.[5_1

אבל זה העניין - זו לא הסיבה היחידה שבגללה אתה צריך להוסיף את מרכיב הכוכב הזה לשגרת הטיפוח שלך. היתרונות לטיפוח העור של אלוורה חורגים הרבה מעבר להרגעת עור אדום ושרוף שמש (אם כי, אין לנו עוררין על כך שזה מדהים בשביל זה)!

Kiehl's calendula and aloe soothing hydration mask image on white background

Kiehl's Calendula & מסכת הידרציה מרגיעה אלוורה | $71
מסיכת ג'ל זו רותמת את העוצמה המרגיעה של קלנדולה ואלוורה כדי להרגיע עור מגורה וכועס.

יתרונות טיפוח העור של אלוורה

עכשיו, לאחר שעשינו רענון לגבי מהי אלוורה, הנה כל היתרונות שהעור שלך מסוגל לקצור ממנו כמרכיב לטיפוח העור. זה יותר מסתם מרגיע כוויות שמש!

נוגד דלקת טבעי רב עוצמה

רכיבי טיפוח אנטי דלקתיים לרוב אינם מובנים כהלכה. הפחתת דלקת בעור חיונית להרגעת גירוי לכאורה, אך גם בטווח הארוך למניעת סימני הזדקנות. 

אנזימים וויטמינים מרגיעים באלוורה אחראים ליכולתו להפחית דלקות, להרגיע עור אדום ומגורה. עם זאת, הפחתת דלקת משפיעה גם על הפחתת סימני הזדקנות מוקדמים - זה נכון, 'דלקתיות' זה בסך הכל דבר 1_2!

מגביר את ריפוי העור

זה היתרון העיקרי שרובם חושבים עליו כשהם מגיעים לאלוורה, אבל זה העניין - למה לחכות עד שתהיה לך כוויות שמש כדי להפיק את המרב מהמרכיב הזה?! היכולת של אלוורה להגביר את ריפוי הפצעים (זה המונח המשמש במחקרים מדעיים) אומר שזה יכול לעזור בפוטנציה לעור אקנה. 

על ידי שיפור התגובה הטבעית של העור לפצע (אפילו אחד קטן כמו פצעונים) יכול לעזור להם להחלים מהר יותר, ולהפחית את משך הזמן שהפריצות נשארות.

La Prairie skin caviar lux cream product image on white background

La Prairie Skin Caviar Luxe Cream | 690 דולר
La Prairie משתמשת בכוחה של אלוורה לצד חומרים בוטניים חזקים אחרים כדי ליצור נוסחה מיוחדת במינה של קרם פנים שמשלים עור.

מזינה עור יבש

כשזה מגיע לעור יבש, רובנו כנראה היינו בוחרים בשמן על פני אלוורה אם היו מקבלים את הבחירה. הנה העניין - אלוורה עובדת בצורה מדהימה, במיוחד בשילוב עם מרכיבי טיפוח על בסיס שמן להפחתת יובש בעור. הנה איך. 

אלוורה פועלת כחומר לחות על העור - זה אומר שהיא מושכת מים מחדש לעור. זה עובד בדיוק באותו אופן כמו חומצה היאלורונית, מגביר את רמות המים בעור כדי להרחיק קווים עדינים ולשמור על מחסום לחות בריא.[5_0]

נלחם בקמטים

מחקרים מצאו שאלוורה מסוגלת להשפיע על פיברובלסטים - התאים בעור שלנו שאחראים על ייצור הקולגן. על ידי הפעלת מעט השפעה על הפיברובלסטים, אלוורה עשויה להעלות את רמות הקולגן בעור ולהפחית את הופעת הקמטים!

עכשיו כשאתה יודע למה אלוורה נהדרת, האם תוסיף אותה לשגרת הטיפוח שלך?

צור את שגרת היופי המושלמת לסוג העור שלך היום עם חידון טיפוח העור שלנו!

Beauty Affairs Skin Care quiz call to action image

מוצרים שהוזכרו:

Alexis Adrienne

אלכסיס אדריאן

אלכסיס אדריאן היא כותבת יופי נלהבת עם למעלה מ-10 שנות ניסיון. היא להוטה להפליא בכל הקשור לטיפוח העור, האיפור והקוסמטיקה, עם קצה האצבע על הדופק של מגמות היופי העולמיות האחרונות בכל עת.

השאר תגובה

כל ההערות מנוהלות לפני פרסום