טיפול בעור במהלך גיל המעבר: ארבעה טיפים חיוניים להזדקנות קורן

Perimenopause ו גיל המעבר הם אירועים מכריעים בכל אישה שיכולה להביא שינויים גדולים לבריאות וההורמונים שלך. אבל האם ידעת כי זמן המעבר הזה יכול להיות גם השפעה גדולה על העור שלך?

זה נכון! בהתחשב ביחסים קרובים שיש ההורמונים שלנו עם בריאות העור שלנו, זה רק הגיוני כי שלבי החיים האלה יכולים גם לעורר זמן של מעבר עבור העור שלך.

Try Before You Buy

עם זאת, לפני שאתה פאניקה, חשוב לציין כי בדיוק כמו גיל המעבר הוא שינוי טבעי לחלוטין ונורמלי, אז גם השינויים שאתה צפוי לשים לב לעור שלך.

לכן, ולא מנסה למנוע או להילחם תהליך, גישה טובה יותר הוא להתמקד בריא הזדקנות, נותן שלך עור קצת תשומת לב נוספת וכל את טיפול אוהב זה ראוי עם הנכון לטיפוח העור מוצרים.

הנה כמה מהטיפים האהובים עלינו לראות את העור שלך דרך גיל המעבר ומעבר.

זה בעוצמה טיפוח קרם מפני מוראד מנעולי הידרציה לתוך עור, החלקת משם יובש שיקום עור כדי שמנמונת, moisturised מדינה.

איך לטפל עור במהלך גיל המעבר

העור שלך עובר כמה שינויים במהלך גיל המעבר. הנה איך להתאים את שגרת טיפוח העור שלך ולהתאים אותו לצרכים של העור שלך.

טיפ #1: להבין את החשיבות של הידרציה

במהלך גיל המעבר, אחד השינויים הבולטים ביותר המתרחשת היא ירידה ברמת הורמון האסטרוגן של הגוף. Perimenopause עשוי להתחיל כבר בשנות ה-40 של אישה, ורמות אלה ימשיכו לרדת עד המחזור החודשי לא-12 חודשים, סימון ההתחלה הרשמית של גיל המעבר.

ירידה דרסטית זו באסטרוגן משפיעה על העור על ידי גרימת לו לייצר פחות שמן, לשמור על פחות לחות, ולהיות יותר פגיעים לאלמנטים חיצוניים שגורמים לאובדן מים בעור. אז עם זה בחשבון, לחות יומית-או אפילו פעמיים ביום-זה חובה. לבחור עבור קרמים מבוססי שמן זה יעזור לחדש את אובדן שומנים מגן, כמו גם מרכיבים כמו חומצה היאלורונית לשמירה על הידרציה נעול.

ניסח עם שני מרכיבים חיוניים באופן מיידי להגדיל את לחות העור, ערפל הפנים הזה הוא המושלם לאסוף אותי לעור יבש יותר.

טיפ #2: לבחור עבור מרכיבים מזינים ומטפחים

שינוי משמעותי נוסף המתרחש בעור עם הגיל הוא הפירוק של סיבים בסיסיים כגון קולגן ואלסטין, מה שגורם לקמטים וקמטים עדינים להופיע בקלות יותר, יחד עם יותר רפיון בעור.

תיקון לבעיות נפוצות אלה הוא טיפול בעור עם תזונה אקטואלי בצורה של חומרים מזינים עשירים, נוגדי חמצון בסרום שלך או מוצרים אחרים. ויטמין C בפרט הוא נהדר לקידום סינתזה של קולגן, כמו גם ויטמין a או רטינול לעידוד התחדשות סלולרית בקצב צעיר יותר.

מרכיב נוסף שעובד קשה לרכך קמטים הם פפטידים -אלה מרכיבים מועילים יכולים אות לעור לייצר יותר קולגן, מיצוק העור ושיפור גמישות.

זה פפטיד מבוסס אנטי-הזדקנות סרום עובד היה כדי לרכך קמטים קיימים כדי להחזיר זוהר נעורים.


טיפ #3: להיות רציני לגבי הגנה מפני השמש

כתוצאה מהשינויים שכבר דנו, גיל המעבר יכול להפוך את העור קצת יותר פגיע לקרני uv, פוטנציאל להוביל כתמי שמש, נזק וסרטן העור. בנוסף, חשיפה לשמש יכולה להאיץ את הידרדרות הקולגן בעור להחמיר סימנים של הזדקנות .

כדי למנוע בעיות חמורות יותר, ההימור הטוב ביותר שלך הוא להשקיע במוצר קרם הגנה טוב-רצוי אחד עם לפחות 30 spf-ולתרגל הרגלים עקביים ליישום מדי יום. הקפד להחיל את הגנת השמש שלך דבר ראשון כל בוקר, וליישם מחדש לעתים קרובות בכל פעם שאתה בחוץ.

קרם לחות זה של העור מ-dermalogica מגינה את העור מפני ההשפעות המזיקות של העור, מניעת פירוק קולגן נוסף, גוון העור לא אחיד.


טיפ #4: להתפנק על ידי איש מקצוע

למרות שאין צורך לחלוטין, נשים רבות מועילות לחפש טיפול מתקדם לעור במהלך גיל המעבר, ביקור מטפל בטיפולי טיפוח מקצועיים.

סוגים אלה של שירותים יכולים להיות מועילים מאוד לחיזוק הידרציה, גירוי זרימת הדם אל העור, קידום התחדשות תאי ותמיכה בבריאות העור הכללית.

אז קדימה והזמינו את הפגישה בספא, אם תרצו. שאר ורגיעה, אולי אפילו לעזור עם הפחתת מתח וחרדה, שמירה על תחושת הרווחה בנוסף לעור שלך.

הפנים המותרות שלך מותרות בהתאם לצרכים האישיים של העור שלך-הזמינו היום.

הטיפים הטובים ביותר עבור עור גיל המעבר: עגולים

יש שינוי משמעותי בהורמונים שמתרחשת במהלך הנקודה המפנתית הזו בחייכם. שינויים אלה יכולים להשפיע על איך העור שלך נראה ומרגיש. זה אומר שחשוב לעדכן את שגרת טיפוח העור שלך בהתאם לצרכים החדשים של העור שלך!

מחפשים את שגרת טיפוח מושלמת לצרכים שלך? נסה ניתוח העור שלנו. תקבלו טיפים מפורטים לעור שלכם, בתוספת שגרה מיני יוקרה בחינם לנסות!

Beauty Affairs Skin Analysis

Alexis Adrienne

אלכסיס אדריאן

אלכסיס אדריאן היא כותבת יופי נלהבת עם למעלה מ-10 שנות ניסיון. היא להוטה להפליא בכל הקשור לטיפוח העור, האיפור והקוסמטיקה, עם קצה האצבע על הדופק של מגמות היופי העולמיות האחרונות בכל עת.

השאר תגובה

כל ההערות מנוהלות לפני פרסום