מדריך למניקור המושלם בבית

אם הייתם חושבים שאין דרך שתוכל לעשות את הציפורניים שלכם, לחשוב שוב! ללמוד איך לעשות מניקור שלך בבית יכול לחסוך לך זמן וכסף-ובכנות, זה פחות קשה ממה שאתה חושב.

בנוסף לעשות את הציפורניים שלך בבית היא דרך מהנה לבטא את עצמך עם צבעים שונים ועיצובים שונים. לא יותר מחכה לפגישות או מקבל תשלום נוסף בלתי צפוי קצת אמנות מסמר פשוט אתה-יכול לעשות את זה בעצמך!

בפוסט הזה בבלוג, אנחנו נדריך אותך בשלבים החיוניים ומוצרים הדרושים למניקור בבית, כמו גם כמה טיפים וטריקים כדי לגרום לזה להיראות כמו שרק יצא מהמספרה.

איך לעשות מניקור בבית

יש כמה צעדים חיוניים לעשות מניקור בבית, אשר נמשך שבעה ימים. הנה ריצה מהירה על כל צעד ואת הטיפים הטובים ביותר שלנו לקבל את המרב מכל אחד! יהיו לנו גם הצעות חשובות מוצרי טיפוח ציפורניים עבור מניקור בבית מושלם.

1. הכנת הציפורניים שלך

הכנת הציפורן היא צעד חיוני להפליא-זה מבטיח כי הציפורניים שלך נקיים מכל שמנים עודפים, ונותן את לק לק הזדמנות להיצמד כראוי.

אם אתה עדיין לובש לק, להסיר אותו עם מסיר לק. עדיף, אחד שהוא נטול אצטון.

בשלב זה, אתה יכול להשתמש מסיר לציפורן עדין, לדחוף את cuticles בחזרה עם מקל עץ. אנחנו לא מציעים לחתוך את cuticles שלך בכלל-דוחפים אותם בעדינות בחזרה לאחר שנתנו להם להשרות את מסיר עוזר להרים אותם מספיק כך שיש לך מיטה נוספת לצייר!

הקפד לקצץ ולעצב את הציפורניים שלך לפני הציור, מדי. תמיד לקצץ את הציפורניים עם קליפרס מתאים, אף פעם לא מספריים! אנו מציעים גם שימוש בקובץ מסמר זכוכית כדי לעצב את הציפורניים שלך-הם העדינים ביותר ומושלמים כדי להבטיח את הצורה המושלמת שלך.

הבחירה האישית שלנו היא קובץ הציפורן זכוכית londontown ($15.95). זה עוזר לשמור על הציפורניים שלך בצורה, והוא ידידותי לסביבה, שכן הוא מפחית פסולת. זה לעולם לא ייצא בוטה וצריכה להיזרק כמו לוחות אמרי.

קובץ מסמר זכוכית londontown kur משאיר את הקצוות מרגיש חלק ורענן, ולא מחוספס-אשר משאיר אותם נוטים להתפצל.

2. מעיל בסיס

עכשיו הגיע הזמן ליישם את מעיל בסיס הציפורן . צעד זה חשוב כי זה עוזר ללק לדבוק הציפורניים שלך, כמו גם להגן עליהם מפני מכתים לאורך זמן. מעילים בסיס הם לפעמים להשרות עם מרכיבים המסייעים לחזק את הציפורניים ולהפחית את הקילוף, מה שהופך אותם לא רק חלק חיוני אלא מועיל של שגרת טיפול הציפורן.

החל מהבסיס של הציפורן שלך, לטאטא את המברשת כלפי הקצה, מכסה את כל הציפורן באופן שווה. לחכות דקה או שתיים בשביל מעיל הבסיס להתייבש לפני המעבר לשלב הבא.

אהוב על היופי הוא hardenown מסמר hardener & מעיל ($24.95). נוסחה זו מעיל בסיס מסייע לחזק את הציפורניים תוך כדי priming הציפורניים שלך למניקור.

Londontown kur מסמר & מעיל נועד מצב, מגן, ולספק משטח עמיד עבור ללבוש פולנית אופטימלית! שכבת הבסיס הזו חורגת מעצם היותה פריימר: היא מטפלת גם בציפורניים מתחת לפני השטח.

3. לק ציפורניים

לבחור צבע לק האהוב עליך להחיל אותו דק, אפילו מעילים.

עדיף לעשות כמה מעילים דקים במקום עבה אחד, שכן מעילים עבים נוטים יותר לשבב ולא יבש כראוי.

החל מהבסיס של הציפורן, לטאטא את המברשת כלפי מעלה, הקפד להימנע מתקרב יותר מדי לציפורן או העור. אם אתה עושה כדי להציף את לציפורן, להשתמש מברשת קטנה טבל במסיר לק יעזור ליצור קווים נקיים שוב!

לאפשר לכל מעיל להתייבש לפחות שתי דקות לפני החלת הבא. אתה יכול להוסיף מעילים מרובים עד שתגיע האטימות הרצויה.

טיפ נוסף לציור הציפורניים שלך הוא לשבת ליד שולחן או משטח אחר. זה עושה את זה קל יותר לשמור על יד קבועה מסמרים מצוירים במומחיות.

חלק של לק טהור האהוב שלנו לקטושים עבור קלאסי Mani הם מן לונדטאון מסמר קונסילר ($24.95) טווח. הם נראים ללא רבב ומבריק בשני מעילים קלים, עם גימור דמוי ג 'ל.

Londontown kur Illuminating Nail Concealer
londontown kur מאיר קונסילר
Londontown kur מאיר הוא מסמר עטור פרסים הוא מסמר עטור פרסים, שמטשטש בעדינות את הציפורניים עבור קלאסי. מצרך הפולחן המועדף על יישום אחד וביצוע עבור המניקור הכי לא מתאמץ שלך עד כה.

4. מעיל עליון

לאטום הכל בתוך ולייבש את הציפורניים שלך במהירות, להחיל המעיל העליון הציפורן . המעיל העליון עוזר לעשות את זה זמן רב יותר ולהוסיף ברק לציפורניים שלך. המעיל העליון יהיה גם להגן על הציפורניים שלך מפני הצלפה.

להחיל את המעיל באותו אופן כמו מעיל הבסיס, המכסה את כל הציפורן באופן שווה. לאפשר לו להתייבש במשך כמה דקות לפני שהן נוגעות בכל דבר כדי למנוע התמרח.

אנחנו אוהבים את המעיל העליון יבש פלאש londontown ($26.95) עבור ייבוש הציפורניים בזמן שיא ולהבטיח כי הציפורניים שלך נראה סופר מבריק!

Londontown kur Flash Dry Top Coat
מעיל עגול פלאש יבש
אם אתה חסר סבלנות מחכה לק שלך לייבש, מעיל העליון ייבוש מהיר כמו londontown kur מעיל העליון יהיה החבר הכי טוב שלך! זה הסוד למניקור מהיר וללא כתמים - בנוסף לברק מדהים.

5. קרם ידיים & שמן לציפורן

השלב האחרון הוא להלחות וללחות את הידיים. השתמש קרם ידיים כדי לנעול את הלחות ולתת את הידיים שלך זוהר בריא. וואלה! עכשיו יש לך ציפורניים מלוטשת לחלוטין. קרם ידיים איכותי וקומבו שמן לציפורן מסייע למנוע ציפורניים ולהבטיח כי הציפורניים שלך להישאר חזק.

הבחירה העליונה שלנו עבור קרם מטפח ציפורניים, פוסט-מאני הוא קרם מסמר משקם londontown ($29.95). קרם זה תומך ציפורניים בריאות בזכות נוסחה עשירה בשמנים טבעיים.

Londontown kur Restorative Nail Cream
Londontown kur קרם מסמר משקם
להחזיר את החיים כדי ציפורניים פגום, שבירות עם londontown kur משחזרת. הנוסחה הנכונה מעסה לתוך הציפורניים והציפורניים פעמיים עד שלוש בשבוע, הנוסחה הנכונה עוזרת לחזק את הציפורניים מבפנים, מפחיתה שבירות ומונעת שבירה.

איך לעשות מניקור מהיר בבית

מה עם כל אחד המוצרים עובד כמו ערכת מניקור מלאה בבית?

מוצרים אלה בהחלט יכולים לעזור ליצור מראה נחמד בבית, ואתה יכול להשתמש בהם עם או בלי בסיס ומעילים העליון. אחד האהובים עלינו הוא מעטה המסמר המסרק ($24.95). אלה טשטוחים הם מבוצרים עם חומרי טיפוח מסמר כדי להלוות כיסוי עצום תוך שיפור המראה של הציפורניים שלך-גם ללא לק.

Londontown kur Perfecting Nail Veil
londontown kur מרעלה
לשחזר את הציפורניים בחזרה לבריאות עם londontown kur perfeing הציפורן. טיפולי ציפורניים אלו מורחים ונלבשים כמו לק, אך מחזקים את הציפורניים במרכיבים כמו ביוטין ושמן נר הלילה כדי לתמוך בצמיחת ציפורניים בריאה.

מה לגבי לק ג 'ל לק?

עכשיו, כמובן הצעדים האלה חלים רק על לק רגיל. ג 'ל לק דורש מוצרים מיוחדים ושלבים, כולל ציפורניים מייבש ציפורניים ושימוש במנורת ג' ל לאחר כל צעד. ג 'ל או uv, מרפא את פולנית הציפורניים שלך, ולכן זה נמשך כל כך הרבה זמן לעומת לק רגיל.

אם אתה אוהד של ג 'לים, הקפד לבדוק את הפוסט בבלוג שלנו על הסרת ג 'ל לק . זה יכול להזיק לציפורניים שלך אם נעשה שגוי, אז הקפד לעקוב אחר הטיפים שאושרו המומחים שלנו!

נקודות סופיות

לעשות את מניקור שלך בבית מתגמל וגם חסכוני. בצע את הצעדים והטיפים החיוניים האלה, ואתה תהיה מסוגל להשיג מראה ראוי לסלון בלי לעזוב את הבית שלך.

בין אם אתה מניקוריסט או מנוסה, לעשות מניקור שלך יכול להיות דרך מהנה לבטא את עצמך ולהתנסות עם צבעים שונים ועיצובים שונים. זכור להשתמש במסיר לק ללא אצטון, מקל על מוצרים שאינם רעילים עבור מניקור בטוח ובריא בבית.

Alexis Adrienne

אלכסיס אדריאן

אלכסיס אדריאן היא כותבת יופי נלהבת עם למעלה מ-10 שנות ניסיון. היא להוטה להפליא בכל הקשור לטיפוח העור, האיפור והקוסמטיקה, עם קצה האצבע על הדופק של מגמות היופי העולמיות האחרונות בכל עת.

השאר תגובה

כל ההערות מנוהלות לפני פרסום