האם skincare פג?

כחובב טיפוח טיפוח העור, סביר להניח שצבר אוסף של מוצרים לאורך זמן. אבל האם אי פעם עצרתם ותהיתי, "האם שיפוג שיפוג?" התשובה היא כן, מוצרי טיפוח העור יש תאריך תפוגה. מקרם הגנה עד לחות לכל מוצר יש תוחלת חיים שיכולה להשפיע על יעילותו ולהשפיע על בריאות העור.

הבנת תאריכי פקיעה

Image explaining where the PAO and batch number is on Dermalogica Skincare Packaging

מוצרי טיפוח העור, כולל קרם גוף, טונר פנים, טונר עור, סרום פנים, לחות, יש חיי מדף ממוצע של שנה עד שלוש שנים. תוחלת חיים זו נקבעת על ידי מרכיבי המוצר, האריזה והאחסון של המוצר. לאחר הפתיחה, השעון מתחיל להתקתק אפילו מהר יותר בשל חשיפה לאוויר וחיידקים. זה המקום בו מופיע התאריך (אחרי הפתיחה).

הפאו מתואר בדרך כלל כסמל של צנצנת פתוחה עם מספר ואחריו ''''''', אשר מייצג חודשים. למשל, אם סמל הצנצנת אומר '12 מ ', זה אומר שהמוצר בטוח לשימוש במשך 12 חודשים לאחר הפתיחה. לכן, לדעת כמה זמן נמשך קרם לחות או מתי סרום פנים פג 'ים הופך להיות קריטי בשגרת העור שלך.

חלק ממוצרי טיפוח יש תאריכי תפוגה ברורה וברורים מודפסים עליהם כדי להקל על דברים.

עם זאת, מה יכול לעשות דברים מבלבל הוא כי כמה מותגים להדפיס את תאריך הייצור, במקום תפוגה! זה נפוץ עם מותגי עור אסייתים, ורבים חושבים שזה אומר שהמוצרים שלהם כבר פג תוקף. עם זאת, זה רק תאריך של ייצור-מאפשר לך לדעת איך המוצר החדש הוא!

איתור מוצרים skincare פג תוקף

לדעת איך לדעת אם העור שלך נעלם הוא קריטי. שינויים בצבע, במרקם או הריח הם מתנות ברורות. אם הקרם שלך הפרידה, שמן הפנים שלך מריח מעופש, או קרם השמש שלך השתנה צבע, אלה סימנים כי הם פג תוקף, צריך להיות מושלף!

שאלה מרכזית מתעוררת לעתים קרובות היא, "האם עובדת קרם הגנה פגה?" התשובה היא לא. פגה קרם הגנה לא לספק את הגנת זה הבטחות על תווית, ומשאיר את העור פגיע מזיקים קרני UV. זוהי דוגמה ברורה למה מעקב אחר תאריכי תפוגה של המוצר שלך הוא חיוני עבור skincare יעיל.

כיצד לבדוק עם מותגים אם מוצרים פג תוקף

דרך אחת לבדוק אם המוצרים שלך פג פג היא על ידי להושיט את המותג ישירות, מספר אצווה ביד. מספרי אצווה הם בדרך כלל קוד על מוצר skincare איפשהו-הם מספר זיהוי ייחודי שמותגים משתמשים בו כדי לעקוב כאשר המוצר נעשה. על ידי מציאת המספר הזה ולהושיט יד למותג עליו, הם יכולים לתת לך מידע נוסף אם המוצר שלך הוא טרי ובטוח לשימוש.

Image showing the difference between date of expiry and date of manufacture on skincare

תוצאות של שימוש skincare פג

באמצעות טיפול בעור פגה יכול להוביל שורה של בעיות עור. בתור התחלה, מוצרים פקוקים מאבדים את האפקטיביות שלהם. את קרם הגנה כי אתה שומר בקיץ הבא? זה לא יכול להגן על העור מפני קרני UV מזיקות אם הוא עבר את תאריך התפוגה שלו.

יתר על כן, מוצרי עור שפגים יכולים לגרום לגירוי בעור, דלקת, פריצה, ואפילו זיהומים, במיוחד אצל אנשים עם עור רגיש. אז, אם אתם שואלים, "האם התפוגגה קרם גוף?" או "האם טונר העור פג?" התשובה היא כן, ושימוש בהם בעבר התפוגה שלהם יכולה להיות השפעות שליליות על העור שלך.

אחסון נכון להארכת חיי מדף

אחסון נאות יכול להאריך באופן משמעותי את חיי המדף של מוצרי טיפוח. חום, אור שמש, ולחות יכולים לגרד מרכיבים במוצרי טיפוח העור, מה שהופך אותם פחות יעילים, הגדלת הסיכון של גידול חיידקי.

להימנע משארת מוצרים כמו קרם הגנה בסביבות חמות, כמו המכונית שלך במהלך הקיץ. החום יכול להאיץ את תהליך ההתדרדרות ולהרנדר את קרם הגנה לא יעיל.

באופן דומה, אחסון מוצרי טיפוח העור בחדר האמבטיה שלך אולי נראה נוח, אבל תנודות הטמפרטורה יכולים לקצר את תוחלת החיים שלהם. במקום, לאחסן את העור שלך במקום קריר ויבש הרחק מאור השמש.

לסיכום

אז, מתי skincare יפוג? זה ברור כי skincare אכן פג, ושימוש במוצרים פג יכול להיות השפעות שליליות על העור שלך. שמור על תאריכי פאו, ושינויים במוצרים שלך, ולאחסן את העור שלך כראוי כדי לשמור על העור שלך בריא ומאושר. לאחר כל, טוב לטיפוח העור הוא ההשקעה שלך הרווחה כללית.

אל תשכח כי המפתח לעור בריא הוא לא רק בחירת המוצרים הנכונים אלא גם באמצעות אותם כראוי. הקפד לעקוב אחר הוראות השימוש המומלצות, לפקוח עין על הפאו לאחסן את המוצרים שלך כראוי כדי להפיק את המרב מהם. זכרו, טיפוח העור אינו רק על להיראות טוב, אלא על הרגשה טובה ולדאוג לעצמך.

Alexis Adrienne

אלכסיס אדריאן

אלכסיס אדריאן היא כותבת יופי נלהבת עם למעלה מ-10 שנות ניסיון. היא להוטה להפליא בכל הקשור לטיפוח העור, האיפור והקוסמטיקה, עם קצה האצבע על הדופק של מגמות היופי העולמיות האחרונות בכל עת.

השאר תגובה

כל ההערות מנוהלות לפני פרסום