מדריך מלא להצפות העור

הצפת עור-מה זה? מגמה זו היא בכל מקום כרגע, ואני רוצה לקחת את הזמן כדי להיכנס בדיוק למה השיטה הזו ואם זה משהו שאתה צריך להוסיף לשגרת העור שלך. אז לתפוס את מסכת הפנים האהובה עליך, לשבת, ובואו נחקור את העולם הנפלא של לחות אינטנסיבית יחד!

מה זה הצפות בעור?

עור הצפה הוא טכניקה אשר כרוך שכבות מרובה הידרציה מוצרים על עור כדי להשיג עמוק וארוך-שנמשך לחות. אלה מוצרים hydrating בדרך כלל סרמים , ערפל פנים, תמציות, ו טונרים . שלא כמו שגרות skincare מסורתיות זה עשוי לכלול רק קרם לחות יחיד, הצפת העור הולכת הקילומטר יותר על ידי להרוות את העור שלך עם רכיבי טיפוח העור .

בעוד שגרות skincare מסורתיות מתמקדים בטיהור, גוון, לחות, הצפת העור לוקחת הידרציה לרמה חדשה לגמרי. זה כמו לתת לעור שלך טיפול ספא מפואר, רועדת את הצמא שלו ולחדש את מאגרי הלחות שלו.

הסיבה לכך שהצפות בעור לקחו את עולם העור בסערה היא כי לחות עמוקה היא המפתח לעור בריא ומאושר. כאשר העור שלך מיובש כראוי, הוא מתפקד בצורה יעילה יותר, שמירה על הגמישות שלו והגנה על עצמו מפני תוקפנות חיצוניות. פלוס, עור לחות נראה שמנמן, חלק יותר ויותר קורן-מי לא רוצה את זה?

מי צריך הצפות עור?

אתה עשוי להיות תוהה אם הצפות עור היא משהו שאתה צריך לעשות רק אם יש לך סוג עור מסוים או בעיות עור. האמת היא, טכניקת skincare היא אידיאלית לכל סוגי העור. ההבדל העיקרי הוא שלחלק, זה יכול להיות "נחמד לעשות". לאחרים, זה עשוי לחולל עולם של הבדל לעור!

סימנים נפוצים של עור מיובש

עור מיובש יכול להתבטא בדרכים שונות. אתם עלולים להבחין בחומצות, כתמים קשים, או חוסר מוחלט של קרינה. קווים עדינים וקמטים יכולים להיות יותר בולט, העור שלך עשוי להרגיש יבש לא בנוחות או מגרד. אבל לא לפחד, כי הצפת העור כאן כדי להציל את היום!

אם אתה כל הזמן נלחם עם עור מיובש, תחושה של קהות, או דלקות, אז הצפות עור עשויות להיות ישועת העור שלך. זה גם נהדר עבור אלה שמחפשים למזער את המראה של קווים עדינים וקמטים, להגביר את הגמישות של העור שלהם, או פשוט להשיג את הנחשק מואר מבפנים.

טיפול בבעיות עור ספציפיות עם הצפת עור

הצפת העור היא לא רק על הידרציה; זה גם כלי רב עוצמה לטיפול בבעיות עור ספציפיות. בין אם אתה מתמודד עם אקנה, רוזציאה, או כל מצב עור אחר, הצפת העור ניתן להתאים אישית לצרכיך. זה הכל על מציאת המוצרים והטכניקות.

Reasons to try Skin Flooding

יתרונות של הצפת העור

אז למה הצפות בעור הפכו לטכניקה אהובה כל כך בקהילת העור? בואו נחקור את היתרונות שלו ביחד!

לחות אינטנסיבית ומתמשכת

היופי של הצפות בעור טמון ביכולתה לספק לחות חזקה וארוכת טווח. על ידי שכבות של מוצרי לחות, אתה מבטיח שכל אינץ 'של העור שלך מושרשת בטוב טוב, ומשאיר אותו שמנמן, גזוז, ו-הו-כל כך לחות.

שמנמן, קורן, וזוהר

להיפרד עור lacklustre ו שלום קורן! הצפת העור מסייעת לשחזר את הזוהר הטבעי של העור, ומשאיר אותך נראה רענן וצעיר. הידרציה נוספת מסייעת לגזור את העור, הפחתת המראה של קווים עדינים ולתת לך מראה מעוררי קנאה-מבפנים.

שיפור תפקוד מחסום העור

מחסום בריא הוא חיוני לשמירה על עור לחות. העור מסייע להצפה בחיזוק מחסום המגן של העור, מסייע לו לשמור על הלחות ולהגן על עצמו מפני התוקפנים. משמעות הדבר היא כי לא רק העור שלך יהיה hydrated, אבל זה גם יהיה מצויד טוב יותר כדי לעמוד בלחץ סביבתי ומזהמים.

התאמה אישית לצרכים האישיים

אחד הדברים הגדולים לגבי הצפת העור הוא הצדדיות שלו. אתה יכול להתאים אישית את הטכניקה כדי להתאים את הבעיות שלך ואת הצרכים שלך. אם אתה צריך לחות נוספת לעור יבש, בקרת שמן עבור עור שמנוני, או תכונות מרגיעות לעור רגיש, ישנם מוצרים וטכניקות זמינים כדי לענות על הדרישות הייחודיות שלך.

משפר את האפקטיביות של מוצרי טיפוח אחרים

הצפת העור יכולה לשמש כמגבר עבור מוצרי טיפוח אחרים בשגרה שלך. על ידי הבטחת כי העור שלך הוא hydrated היטב, אתה יוצר בד פתוח לספיגת מרכיבים פעילים אחרים. משמעות הדבר היא כי הסרום, קרם לחות וטיפולים יוכלו לחדור עמוק יותר לתוך העור, למקסם את האפקטיביות שלהם.

כיצד מבול העור: טכניקות ומוצרים

עכשיו שכיסינו את מה ולמה של הצפת העור, בואו נצלול לתוך איך. הנה כמה טכניקות ומוצרים כדי לגרום לך להתחיל במסע הצפות שלך:

ניקוי כפול

לפני שאתם מתחילים את תהליך הצפת העור, חשוב להתחיל עם קנבס נקי. ניקוי כפול הוא טכניקה הכוללת שימוש לניקוי המבוסס על שמן ואחריו ניקוי על בסיס מים להסרת לכלוך, שמן ואיפור מהעור. צעד זה מבטיח כי העור שלך הוא חופשי מפני זיהומים ומוכן לספוג את כל הטוב לחות כדי לבוא.

אחד האהובים עלינו ניקוי שמן השימוש הוא דרמאלוגקה. זה מתפרק בעדינות איפור (אפילו עמיד למים), קרם הגנה עקשן כדי להשאיר את העור ללא עקבות מיום שלך.

Dermalogica PreCleanse
פרמקנט פרקליאנסה
שמן לניקוי קל זה מנוסח בשמן זית ומזין משמשים שמנים קרנל, אשר מזנקת בעדינות ושפכים על בסיס שמן, ומשאירים את העור מרגיש רך וגמיש.

לחץ לקנות

לשגרת לחות מושלמת, עקבו אחריו עם מרגד exasoothe oat ומרגיע. נוסחה אולטרה עדינה זו עושה עבודה קלה של כל זיהומים מתמשכים תוך כיבוד מחסום הלחות הטבעי של העור-ההתחלה האידיאלית לשגרת הצפת העור.

Murad Exasoothe Soothing Oat & Peptide Cleanser
רדת exasoothat מרגיע שיבולת שועל ופפטיד
ניקוי שיבולת שועל מרגיע שיבולת שועל ופפטיד מיועד להיות אדיב ועדין לעור נוטה אקזמה בזכות נוסחה מרגיעה להפליא עם תמצית שיבולת שועל מרגיעה בעור.

לחץ לקנות

מיכלי מיכלי לחות

לאחר ניקוי, הגיע הזמן לשכבת על כמה טונרים לחות תמציות פנים . לחפש מוצרים המכילים מרכיבים כמו חומצה היאלורונית, גליצרין, camides, אשר ידועים בתכונות לחות שלהם. להחיל מוצרים אלה על ידי טלאים בעדינות על העור שלך, ומאפשר לכל שכבה לספוג לחלוטין לפני המעבר הבא.

זה נכון-במקום להשתמש בהם בדרך המסורתית עם סיבוב כותנה, בוטו לגליקי עור בצעד הזה בשביל תחושה שופעת. נוסחה אחת שאנחנו ממליצים היא טונר hydrating-פשוט spritz אותו על העור ו-pat in.

Murad Hydrating Toner
טונר לחות
טונר לחות ומחדש זה מסייע לאזן מחדש את רמות ה-ph ולחזק את הלחות של העור שלך עם תערובת שנבחרה בקפידה של מרכיבים מוכחת לנעול לחות ולשפר את רכות העור שלך.

לחץ כדי לקנות

מסכות גיליון

מסכות גיליון הם מרכיב עיקרי בעולם של הצפת העור. מסכות חד-שימוש אלה ספוגים בסרום מרוכז או מהות, ומספקות מינון רב עוצמה של הידרציה לעור שלך. בחר מסכות גיליון שממקדות בחששות הספציפיות שלך, בין אם זה הבהרה, מרגיע, או אנטי אייג 'ינג. להשאיר את המסכה על הזמן המומלץ, מה שמאפשר לעור לספוג את כל הטוב.

מסכת גיליון כוכב אנו מציעים לכל סוגי העור הוא Dr ג 'ארט + קרמידין מסיכת מחסום פנים. זה מנוסח עם קרמידים, אחד המרכיבים הטובים ביותר לטיפול במחסום הלחות שלך.

Dr Jart+ Ceramidin Facial Barrier Mask
Dr Jart + מסכת מחסום פנים פנים
Camides זה מסכת גיליון k יופי לעזור לנעול לחות לעור בריא.

לחץ לקנות

סרום לחות ואמפולות

ברגע שאתה כבר מתפנק את העור שלך עם מסכת גיליון, הגיע הזמן לשכבת סרום לחות ואמפולות. מוצרים אלה ארוזים במרכיבים פעילים החודרים עמוק לתוך העור, מספקים לחות אינטנסיבית ומגע חששות ספציפיים. שוב, לחפש מרכיבים כמו חומצה היאלורונית, ניאסינמיד, וויטמין C עבור הטבות נוספות.

סרום שופע כי צוות ענייני יופי אוהב צעד זה הוא medik8 hydrate b5 אינטנסיבי. זה טלול, לחיזוק עור סרום שכבות בצורה מושלמת תחת תחליבים לעור שמנמן.

Medik8 Hydrate B5 Intense
בינוני 8 hydrate b5 אינטנסיבי
האם אתה מוכן לחווית הלחות האולטימטיבית? הכירו את Medik8 Hydr8 B5 Intense, החבר הכי טוב החדש שלכם לעור שמנמן, זוהר ולחות.

לחץ לקנות

לחות ומסכות שינה

לאטום בכל הידרציה, לסיים את העור שלך הצפה בשגרה עם קרם לחות או מסכת שינה . מוצרים אלה מסייעים לנעול לחות, מניעת אובדן מים transאפידרמיס ומבטיחים שהעור שלך נשאר רטוב לאורך כל היום או הלילה. לחפש לחות כי הם עשירים באמולנטים, כמו חמאת שיאה, ceramides, או qualane.

קרם קרם לחות שאנו ממליצים הוא דרמאלוגיקה מייצב קרם תיקון. ניסח במיוחד לתיקון מחסום לחות פגום, לנעול לחות לעור. הוא ארוז בכל הדברים הטובים: חמאת שיאה, שמן זרעי חוחובה, ותמצית ציצה. שכבה על העור לחות, בריא.

Dermalogica Stabilizing Repair Cream
דרמאלוגיקה מייצב קרם תיקון
דרמאלוגיקה מייצב קרם איזון עור מגורה ורגיש עם תערובת חזקה של מרכיבים מרגיעים.

לחץ לקנות

אם אתה תוהה מה הוא מסכת שינה, זה עבה, מסכת שמנת כי אתה לא לשטוף-אתה משאיר את זה על העור שלך כמו השלב האחרון של שגרת העור שלך. הבחירה העליונה שלנו? Medik8 H.E.O. מסכה. מסכת עור לחות של שני שלבים זה יוצר את שכבת לחות מושלמת על העור הודות לcamides, חומצה היאלורונית ותמצית אלוורה.

Medik8 H.E.O Mask
medik8 h. e. o. מסכה
מסכה יוקרתית ומפנקת ומחדשת זו מושלמת למי שרוצה להעניק לעור דחיפה וליהנות מפינוק רציני.

לחץ לקנות

מסקנה

ויש לכם את זה-מדריך מקיף לשטפונות העור, הטכניקה האולטימטיבית להשגת לחות עמוקה ועור זוהר. זיכרו, המפתח להצפות עור מוצלחות הוא עקביות ולמצוא את המוצרים הנכונים שעובדים בשבילך. אז קדימה, להתפנק באיזה טיפול עצמי, ולתת לעור את הלחות שמגיע לו.

Alexis Adrienne

אלכסיס אדריאן

אלכסיס אדריאן היא כותבת יופי נלהבת עם למעלה מ-10 שנות ניסיון. היא להוטה להפליא בכל הקשור לטיפוח העור, האיפור והקוסמטיקה, עם קצה האצבע על הדופק של מגמות היופי העולמיות האחרונות בכל עת.

השאר תגובה

כל ההערות מנוהלות לפני פרסום