תה ירוק: הטבות לעור צעיר

כולנו כבר אמרו לנו זמן ושוב כי שתיית תה ירוק היא מדהימה לבריאות שלך, אבל האם ידעת כי תה ירוק בעור יש יתרונות גם לעור שלך? זה מרכיב טבעי skincare מתגאה הטבות עבור כל סוגי העור בזכות תערובת נוגד חמצון ייחודי זה תוכלו למצוא רק תה ירוק.

https://www.beautyaffairs.com.au/pages/luxury-mini-beauty-routine

מדוע תה ירוק בטיפוח העור?

Woman using Green Tea Extract for Skin

אני יודע מה אתם חושבים-למה ליצור תה ירוק מלכתחילה? לא נקבל את ההטבות משתיית את זה? ובכן, זה חלקית-שתיית תה ירוק יכול להיות מועיל עבור כל הגוף שלך, לא רק העור שלך.

עם זאת, ישנם כמה יתרונות ייחודיים כי העור שלך מקבל מוצרי טיפוח תה ירוק כי אתה לא יכול לקבל רק לשתות משקה בריא זה. ראשית, תה ירוק הוא נוגד חמצון-ואת היתרונות של נוגדי חמצון לעור הם רבים. אני אולי אפילו להתווכח כי הם הבא החלק החשוב ביותר של שגרת טיפוח לאחר קרם לחות ו SPF!

תה ירוק יש סוג מסוים של נוגד חמצון שנקרא 'catechin המסייע להגן על העור מפני נזק רדיקלי חופשי. זה שהוא המחקר הכי טוב עם היתרונות ביותר נקרא גאת אפיגליישטצ 'ן, לפעמים מקוצר לאצ' י והוא אחראי ליתרונות של תה ירוק.

להגביר את שגרת העור שלך עם זה לחות נוגד חמצון עשיר מאלכימאי גדל.

מה הם היתרונות של מוצרי טיפוח תה ירוק?

עכשיו כשאנחנו יודעים מה מולקולה אחראית להכנת תה ירוק בטיפוח העור מרכיב חזק, מה באמת עושה תה ירוק? די הרבה, למעשה-ואחד הדברים הכי טובים בזה הוא שתה ירוק לא בררן לגבי סוג הנוסחה שהוא מופיע.

מוצרי טיפוח תה ירוק יכולים לכלול קרם לחות, סרומים, ניקוי, ותמציות-זה לא מרכיב ברקי הדורש נוסחה ספציפית לעבודה! הנה כמה מהסיבות שאתה אולי רוצה להשיג מוצרי טיפוח מועשרת תה ירוק בשגרת היופי שלך.

מרכך את סימני ההזדקנות

כמו נוגד חמצון, תה ירוק הוא נהדר לריכוך סימני הזדקנות-במיוחד אלה הקשורים לנזק לשמש. מחקרים מצאו כי פוליפנולים תה ירוקים יעילים במיוחד כאשר הדעיכה את המראה של כתמי גיל, קמטים, כתמי שמש לעור צעיר יותר.

תמצית תה ירוקה וויטמין C הם גפרור בגן עדן כדי להילחם קמטים בטרם עת.

משכך הגנה נוגד חמצון

אחת הסיבות הגדולות ביותר להשתמש בכל נוגד חמצון על העור-כולל תה ירוק-הוא עבור כוחו לנטרל רדיקלים חופשיים, מולקולות מזיקות הגורמות לאובדן קולגן וקמטים בעור. נוגדי חמצון ביעילות מגן העור מפני רדיקלים למצוא UV אור, זיהום ועשן סיגריות, מניעת כל סימנים מוקדמים של הזדקנות מנקיטת להחזיק.

סרום נוגד חמצון רב עוצמה זה של אליזבט דן מגן על העור מפני רדיקלים חופשיים לעור צעיר.

משפר לחות העור

מחקרים מצאו כי אגי יכול לשפר את יכולת העור שלך להחזיק על הידרציה, גורם חשוב התומך בבריאות העור הכללית; זה אומר שמחסום הלחות שלך הוא ללא פגע והוא משמש כדי להגן על העור מפני יובש סביבתי.

כשמדובר תה ירוק ביתרונות טיפוח העור, אחד זה עשוי להיראות לא מדורג אבל הולך דרך ארוכה! עור רטוב יכול להחלים את הפרידות מהר יותר, יש קמטים פחות בולט, ויש לו אור-מבפנים זוהר.

להזין ולהגן על העור עם קרם יום לחות זה dermalogica.

מרגיע גירוי

עוד כוח כי כמעט כל נוגדי חמצון יש הוא את היכולת להרגיע גירוי-וירוק תה לטיפוח העור הוא לא יוצא מן הכלל. זה מסוגל לעשות זה עם טבעי אנטי דלקתי יתרונות, הפחתת אדמומיות ושחזור שיווי משקל בחזרה הכועס עור.

מוחדר עם תמצית תה ירוקה ומרכיבים טבעיים אחרים, הערפל הזה מminenssey מגביר הידרציה ומרגיעה גירוי.

מאזן ייצור חלב

מחקר גם מצא כי תמצית תה ירוק הוא מסוגל לווסת כמה שמן העור שלך מייצר! משמעות הדבר היא כי עבור אלה עם עור שמנוני ועור משולב, מוצר תה ירוק העור יכול לעזור לעור שלך להרגיש פחות שמנוני ומבריק מבלי לייבש אותו החוצה ולגרום לגירוי.

לטהר בעדינות את העור עם ניקוי התה הירוק הזה מ lancôme.

השורה התחתונה על טיפוח תה ירוק

תה ירוק בעור העור שלך מן כמעט כל הזוויות-זה נהדר לטיפול בסימנים של הזדקנות, שיפור הידרציה וגירוי לגירויים לעור בריא, לחות. עכשיו שאתה יודע את כל היתרונות של טיפוח תה ירוק, לקבל את ענייני היופי שלך כדי להוסיף את זה באופן טבעי את שגרת טיפוח העור שלך!

או, אם אתה עדיין מנסה ליצור שגרת טיפוח העור מלכתחילה, נסה בחידון ניתוח העור שלנו.

Beauty Affairs Skin Quiz

המוצרים שהוזכרו:

  • לגדול אלכימאי גיל תיקון לחות
  • דרמולוג biolumin-c ג 'ל לחות
  • אליזבט הארדן נגד הזדקנות סרום יומי
  • דרמאלוגית עור דינמי העור spf50 +
  • מיננססי לחות mist sos
  • lancôme ג 'ל ניקוי
  • Alexis Adrienne

    אלכסיס אדריאן

    אלכסיס אדריאן היא כותבת יופי נלהבת עם למעלה מ-10 שנות ניסיון. היא להוטה להפליא בכל הקשור לטיפוח העור, האיפור והקוסמטיקה, עם קצה האצבע על הדופק של מגמות היופי העולמיות האחרונות בכל עת.

    השאר תגובה

    כל ההערות מנוהלות לפני פרסום