רקע מותג: אומורוביץ

יוקרה לטיפוח העור מותגים כמעט תמיד יש כמה חיבור כדי תמלוגים-ו Omorovicza הוא לא יוצא מן הכלל. זה הונגרי לטיפוח העור מותג מתגאה מרכיבים כי להזין את עור, וכי אתה בהחלט לא למצוא בכל מקום אחר (למעט בהונגריה עצמו).

Try Luxury Skincare Before You Buy

Omorovicza הוא מותג נוסד עם מגע של רויאל חיבורים עם סיפור אהבה, מדי-הנה איך זה מזין, לוקסוס לטיפוח העור מותג התחיל.

בודפשט, את בינלאומי ספא עיר

Racz Spa Rácz ספא. תמונה אשראי: Omorovicza/Instagram

ואילו Omorivicza מותג הוא יחסית-רק לאחר נוסד ב 2006-זה מגובה על ידי היסטוריה ארוכה של משובי תרמית מעיינות מצא בהונגריה של הון של בודפשט. המוקלטים כוחות הריפוי של אלה מעיינות תאריך לאחור ככל את האימפריה הרומית. כאשר קרב-עייף רומי חיילים לנוח ולהתרחץ אלה מעיינות, הם הבחינו שלהם עור נרפא מהר יותר מהרגיל.

עם זאת, איך אלה מעיינות הוביל ליצירתו של לטיפוח העור קו אין לו הרבה לעשות עם בלאדי קרבות-זה יש לעשות עם ארוך legacy של הונגריה של ריפוי תרמית מעיינות שקדם מודרני יום.

זה גיל-אחורה פנים שמן מפני Omorovicza מפסיק זמן עם Bakuchiol.

בתי מרחץ סופו של דבר נבנה מעל אלה מעיינות טבעיות, ואחד הגדולים ביותר זוהר היה את Rácz ספא על ידי את Omorovicza משפחה. למעשה, היו כל כך הרבה בריאות ספא וג בתי מרחץ נבנה בודפשט ליהנות אלה ריפוי תרמית מים כי עיר בקרוב שנודע בשם 'International ספא '.

הונגרי תרמית מים יש ייחודי הרכב של מגנזיום וסידן כי לעזור כדי להזין את עור, לגירוי מרגיע, רוזצאה, ואקנה, כמו אחד של Omorovicza מותג מייסדי בקרוב לגלות.

המבוסס על ישן מתכון שנוצר עבור את מלכת לשעבר של הונגריה, זה פנים ערפל מרענן ו revitalises עור עם הונגרי תרמית מים.

Omorovicz: רומנטי התחלות

את מודרנית-יום Omorovicza לטיפוח העור מותג נוסד על ידי מרגרט & סטיבן דה היינריך דה Omorovicza, אמריקאי-הונגרי זוג. מרגרט עבר להונגריה כדי לעבוד את אמריקאי שגרירות בבודפשט-ואין לה מושג כמה מהלך זה היה להפוך החיים שלה. היא סופו של דבר הלך על להיפגש ולהתחתן סטיבן, צאצא של הונגריה של נובל Omorovicza משפחה.

הוא הזמין שלה למשפחתו של ספא-את Rácz ספא-והיא היה מופתע עד כמה את ריפוי תרמית מים נרגע שלה רוזצאה כמו גם אקנה. מרגרט כבר ניסה Accutane כדרך התמודדות איתה מתמשך אקנה אבל לב כי תרמית מים ניזון עורה בדרך שהיא מעולם לא מנוסה לפני.

זה ניקוי מזור מפני Omorovicza בעדינות, עדיין עמוק מנקה עור שלך.

מימוש שיש ענק פוטנציאל עבור רבים לחוות את אותו haling כי מרגרט היו מ אלה תרמית מים (רק בטיפוח עור מוצר טופס), סטיבן ו מרגרט התגייס העזרה של מדענים כדי ליצור לטיפוח העור קו כי בשילוב תכונות הריפוי של הונגרי תרמית מים עם אחרים יעיל מרכיבים לטיפוח העור.

הם לקחו הונגרי תרמית מים, מדהים כבר מרכיב, ומבוצר זה עם פרוביוטיים מרכיבים לטיפוח העור כדי ליצור ייחודי תרמית להתרכז שכולל בכל Omorovicza מוצרים לטיפוח העור. Christened “Omorovicza ריפוי להתרכז”, זה פטנט לטיפוח העור מרכיב מחזק כל Omorovicza לטיפוח העור מוצר עם מינרלים-עשיר תרמית מים פרוביוטיים תערובת שמוודא שלך עור נראה ו מרגיש מדהים.

לבצר שלך עור עם ריפוי להתרכז, אגוזים פפטידים, ועוד עבור שמנמן, עור זוהר עם זה קרם לחות מפני Omorovicza.

בימים אלה, אתה יכול עדיין לבקר את Rácz ספא בבודפשט עבור מפואר ספא נסיגה-אותי ברגע גבולות פתוח. או, להביא את כוח הריפוי של הונגרי תרמית מים כדי שלך שגרת טיפוח עם שלנו טווח של Omorovicza לטיפוח העור כדי לעזור לקבל שלך יופי ענייני מנת!

Beauty Affairs Skin Type Quiz

מנסה ליצור שגרת טיפוח, עם או ללא הונגרי תרמית מים? לנסות שלנו ניתוח עור חידון!

מוצרים שהוזכרו:

Alexis Adrienne

אלכסיס אדריאן

אלכסיס אדריאן היא כותבת יופי נלהבת עם למעלה מ-10 שנות ניסיון. היא להוטה להפליא בכל הקשור לטיפוח העור, האיפור והקוסמטיקה, עם קצה האצבע על הדופק של מגמות היופי העולמיות האחרונות בכל עת.

השאר תגובה

כל ההערות מנוהלות לפני פרסום