קילוף: תוספת מושלמת לשגרת העור שלך לזוהר יפה


מה סוג העור שלך, קילוף הוא הציפוי על העוגה של שגרת היופי. זה מסיר כל תאים מתים שלנו עור כדי לפנות מקום חדש תאי צעירים תאים. הודות לשלב הזה, העור שלך מגלה זוהר יפה.


למה אתה צריך להיות מקלף :

  • זה מגביר את החדירה של החומרים הפעילים אשר מוחלים לאחר מכן.
  • הוא מגביר את חידוש התא, אשר פותר בעיות רבות, כגון יובש או התייבשות.
  • הוא מאפשר לעור לקבל רכות, קרינה, בהירות ובהירות.
  • זה עוזר unclog נקבוביות ולכן מקדם את הפינוי של החלב

במובנים רבים, זה עוזר לעור הפנים לנשום! וזה מה שכולנו רוצים!

להחיל את זה על שגרת טיפוח שלך הדבר הראשון לדעת הוא שיש שני סוגים של exfoliators זמינים לשימוש על פי סוג העור שלך: פיזי וכימי. אנחנו בדרך כלל מדברים על מוצרי לשפשף כאשר הקילוף הוא מסכות פילינג עבור פילינג כימי. לשמור על קריאה כדי לראות מה לך ביותר!



קילוף פיזי:

הוא משתמש במרכיבים שוחקים כדי להחליק ולחדש את העור הודות לתנועות האצבעות על העור שלך.


בשביל מי? כל סוגי העור למעט עור רגיש במיוחד, עור שמנוני. סוגים אלה הם בדרך כלל בסיכון של פגיעה בעור או מלהיב את בלוטות החלב. עבור כל מי שיכול להשתמש בהם, לשפשף פיזי הוא סופר יעיל על שחורים ולאזורים יבשים.


איך ליישם את זה? לאחר שפרצת העור עם מים, יש להחיל את קרצוף לתוך הפנים שלך בתנועות מעגליות, הימנעות מאזור העיניים. לעסות את העור בעדינות, עם תנועות אור, במשך 30 או 60 שניות. לשטוף עם מים חמים.


באיזו תדירות? פעם בשבוע הוא הטוב ביותר לתוצאות טובות יותר. לא לעתים קרובות מדי בגלל שאתה מסתכן פגיעה בסרט הידרוליפידי שמגן על האפידרמיס או לעורר התפרצות אקנה.

המלכה הלבנה הנקוצת מאירה לשפשף

מכירת ג 'ל GA-DE מכירת ג' ל



קילוף כימי:

באמצעות קליפה כימית, החומרים הפעילים יסיסו את הקשרים בעור, מסירים בעדינות את כל התאים המתים ולאפשר לשכבות עור חדשות.

בשביל מי? זה מושלם עבור עור רגיש וסוגי עור שמנוני המושפעים מפילינג פיזי. סוגי עור בוגרים אשר עוקבים אחר מוצרי אנטי-אייג 'ינג ייהנו מכך כמו התאים נוטים לקחת יותר זמן להתחדש מן קרצוף פיזי.

איך ליישם את זה? על עור לח, להחיל את כל הפנים שלך עם האצבעות או מברשת מיוחדת, תמיד הימנעות באזור העיניים. השאירו אותו למשך 5 או 10 דקות, בהתאם להוראות המוצר. להסיר עם מים.


באיזו תדירות? עבור קילוף זה, פעם או פעמיים בחודש זה מספיק.

להכריז goji & חוחובה מסיכת פילינג

להכריז קילוף עדין נוסף 100 פילינג


כל הכבוד! אתה עכשיו מומחה בקילוף! אתה רק צריך להכניס את זה לשגרת העור שלך! אל תחמיצו להירשם בפעם הראשונה שלנו להציע $10 ולנצל את מנסה exfoliator שאולי הכי טוב עבורך.

Alexis Adrienne

אלכסיס אדריאן

אלכסיס אדריאן היא כותבת יופי נלהבת עם למעלה מ-10 שנות ניסיון. היא להוטה להפליא בכל הקשור לטיפוח העור, האיפור והקוסמטיקה, עם קצה האצבע על הדופק של מגמות היופי העולמיות האחרונות בכל עת.

השאר תגובה

כל ההערות מנוהלות לפני פרסום