איך למצוא את הגוון הבסיס שלך

מציאת הנכון של קרן צל יכול להיות מסובך, במיוחד כאשר אין לך את ההזדמנות כדי לבדוק את מוצרים על העור שלך כדי לקבוע את מושלם צל. הנה מדריך בשבילך כדי לגלות אשר צל חליפות העור שלך בצורה מושלמת.

ראשית, למצוא אשר גיבש קרן עובד הכי טוב על העור שלך. אנחנו כתב מאמר על נושא זה. ראש מעל לזה קרן צל מדריך מאמר כדי לברר על איזה סוג של קרן חליפות שלך עור סוג.

למצוא שלך נימות

כמו זה יכול להיות מבלבל עם גוונים שונים של קרן כי הם עבור את גוון דומה בשוק. זה שימושי כדי לגלות ויודע מה שלך נימה הוא. שלך עור טון, הידוע גם בכינויו נימה נשאר באותו ללא קשר כמה שמש לך לקבל. יש שלושה ברור נימות אשר הם ניטראלי, חם ומגניב. ברגע שאתה יודע שלך נימה, אתה יכול להבין ולבחור את מושלם צל של קרן , שפתון, תכשיטי ואפילו איזה צבע של בגדי אתה צריך ללבוש ונראה נהדר.

הנה איך אתה יכול למצוא שלך נימה. לשטוף אתה פנים, אתה עור צריך להיות איפור, טונר וקרם משלוח. העור שלך יהיה נראה ורוד לאחר קרצוף, אז בואו עור שאר עבור סביב 15 דקות. אז, למצוא טבעי אור אזור, כי אור נורות נותנים השפעה שונה על המראה של העור שלך. הנה את הדרך המהירה ביותר כדי לקבוע שלך נימה, לחפש את צבע של הוורידים בצד הפנימי של היד שלך.

אם שלך ורידי להופיע כמו ירוק או כחול, לך ניטראלי נימה.

אם שלך ורידי להופיע כמו ירוק, אז יש לך חם נימה.

אם שלך ורידי להופיע כמו כחול או סגול, אז יש לך מגניב נימה.

דרך נוספת היא כדי להחזיק לבן חתיכה של נייר על ידי הפנים שלך. במראה ולראות שלך עור ניגודיות עם את נייר.

אם אתה לא יכול להבין כל צבע יצוק של צהוב, ורוד או זית, אז לך ניטראלי נימה.

אם העור שלך נראה צהבהב, יש לך חם נימה.

אם העור שלך נראה ורוד, ורוד או כחלחל-אדום, אז יש לך מגניב נימה.

כאשר יש לך להבין שלך נימה, מחפש את מושלם צל יהיה הרבה יותר קל. בהחלט, הדרך הטובה ביותר היא ללכת לחנות ולבדוק אותו לפני העיניים שלך. דוגמית את צבעים לאורך קו לסת כדי להתאים אותו עם הצבע של הצוואר שלך, אשר הוא בדרך כלל חיוור יותר מ שלך פנים. את ימין צל צריך להיעלם לתוך העור שלך. אם אתה עדיין לא בטוח, ראש מחוץ לחנות ולראות תחת אור טבעי.

לא לפחד כדי לערבב שני שונה קרן גוונים כדי להתאים אותו בצורה מושלמת על העור שלך. גוון בהיר יותר לחורף וכהה יותר צל לקיץ, ואתה יכול לערבב שני צל עבור שני העונות. עבור מוצרים שנמכרים באינטרנט, ואתה לא יכול לבדוק את זה. כגון נציץ יופי, את הטוב ביותר מוכר בסיס מינרלים אבקת יש צל מדריך בשבילך, ואתה יכול לנסות כדי להתאים עם גוון עור.

זקוק לעזרה בהרכבת שגרת הטיפוח הטובה ביותר לסוג העור שלך? לנסות שלנו חידון עור !

Beauty Affairs Skin Quiz Image

Alexis Adrienne

אלכסיס אדריאן

אלכסיס אדריאן היא כותבת יופי נלהבת עם למעלה מ-10 שנות ניסיון. היא להוטה להפליא בכל הקשור לטיפוח העור, האיפור והקוסמטיקה, עם קצה האצבע על הדופק של מגמות היופי העולמיות האחרונות בכל עת.

השאר תגובה

כל ההערות מנוהלות לפני פרסום