7 הרגלים חיוניים לעור מושלם

השגת עור החלומות שלך יכולה להיות קלה כמו יצירת הרגלי יופי נכונים. אחרי הכל, הרגלים הם ההחלטות הקטנות שאנו מקבלים מדי יום שבסופו של דבר יש הבדל גדול לאורך זמן. אתה לא צריך להתחיל את כולם בבת אחת, אבל אנחנו בטוחים שרק שילוב של כמה בשגרת היופי שלך יעשה את ההבדל. הנה 7 הרגלים חיוניים שתוכלו להתחיל לעור מושלם.

1. ניקוי העור שלך כראוי

קודם כל הוא ניקוי העור שלך. שטיפת הפנים שלך חשובה משתי סיבות מכריעות; ראשית, הוא מבטיח שכל לכלוך ואיפור מהיום נשטף מהעור שלך, ומבטיח שהוא אפילו לא מקבל את ההזדמנות לגרום להתפרצויות או לגרות את העור.

שנית, הבטחת העור שלך נקי לחלוטין מוודאת שהעור שלך יכול לנצל את כל המרכיבים המדהימים שנארזים בשאר טיפוח העור שלך!

ניקוי העור שלך כראוי כרוך בניקוי כפול - השיטה של שימוש בחומר ניקוי אחרון של חומרי ניקוי או חומרי ניקוי אחרונים של חומרי איפור או חומרי ניקוי אחרונים. תכשיר ניקוי מושלם לסוג העור שלך. 

נכון, גם חומר הניקוי האמיתי שבו אתה משתמש חשוב! חומר ניקוי מייבש או מפשיט יתר על המידה יכול להוביל לעור מיובש, רגיש ומתקלף - ההפך ממה שאנחנו מנסים ללכת אליו.

טיפ מקצוען: בדקו אם חומר הניקוי הנוכחי שלכם מתאים לכם על ידי שימו לב איך העור שלכם מרגיש מיד לאחר הניקוי. אם מיד מרגיש יבש, הדוק או מגרד, (או אפילו שלושתם) זה סימן שזה לא ממש מתאים לך.

Foreo Micro Foam Cleanser product image on white backgroundForeo Micro Foam Cleanser | 55 דולר
תוכנן לשימוש עם מברשות הניקוי של Foreo Luna, תכשיר ניקוי הפנים נטול הסולפט הזה מושלם לכל סוגי העור.

2. שימוש בכלי טיפוח כדי להגביר את השגרה שלך

אם אינך יכול להגיע לספא או למשרד של מטפל יופי בתדירות שתרצה, הכנס את טכנולוגיית הספא לביתך. כשמדובר ב-גאדג'טים ליופי כגון טיפול ב-LED או גלגול עורי בבית, השימוש בו על בסיס עקבי הוא לא פחות חשוב מהטכנולוגיה עצמה![ _0127_5_2]

באיזו תדירות זה אמור להיות, בדיוק? זה תלוי במכשיר - אבל כלל אצבע מצוין הוא פעם בשבוע אם זה משהו כמו גלגלת דרמה או מסכת LED. עבור כלים ידניים כמו כלי גואה שה או גלילים לפנים, השימוש בהם כחלק משגרת הטיפוח הלילית שלך הוא דרך מצוינת לעסות את העור שלך, ולעודד ניקוז לימפתי לעור מדהים. 

Foreo UFO Fuschia product image on white backgroundForeo UFO | 289 דולר
הכנס את העוצמה של טיפול באור LED הביתה עם Foreo UFO - עורר את ייצור הקולגן והפחתת דלקת לעור זוהר וצעיר.

3. שימוש בחומרים הפעילים הנכונים לסוג העור שלך

זה מסובך אבל באמת משתלם ברגע שאתה מקבל אותו נכון. כשזה מגיע לזה, העור של כל אחד שונה - וזו הסיבה שמרכיב שמדהים עבור סוג עור אחד אולי לא כל כך נהדר עבור אחר. 

היכרות עם העור שלך (ואילו חומרים פעילים הם הטובים ביותר עבורו) עשויה להתחיל עם חידון טיפוח מהיר כדי לקבוע את סוג העור שלך, ומשם להבין אילו מרכיבים הם הטובים ביותר עבור העור שלך . 

לדוגמה, עור שומני עם שילוב של חומצה סליצילית, אך עשוי שלא למצוא פפטידים יעילים או אפילו נחוצים. מצד שני, ניאצינמיד הוא חומר פעיל שעובד טוב כמעט עם כל סוג עור בודד ומועיל כמעט לכל בעיות העור - אז זה משהו ש-כל אחד יכולים בשמחה להוסיף לשגרה שלהם!

SK-II R.N.A. Power Radical New Age Essence product image on white backgroundSK-II R.N.A. Power Radical New Age Essence | $270
סרום זה מבית SK-II משלב את פיטרה עם העוצמה של ניאצינמיד, חומר פעיל שמתאים לכל שגרת טיפוח!

4. להבטיח לעור שלך לחות מספיק

רבים מאיתנו לעיתים קרובות מזלזלים בחשיבות של שמירה על לחות העור שלנו - במיוחד אלה מאיתנו עם עור שמן. האמת היא ששמירה על לחות העור היא מה שמבטיח שהוא יעבוד כמו שצריך! כאשר לעור חסר מספיק לחות ולחות, מעטפת החומצה הטבעית לא עובד באותה מידה - החלק של העור שלנו עוזר לשמור על הלחות החיצונית בעור שלנו מגרים החוצה. 

על ידי הבטחת העור בריא ועם לחות, אתה עושה שני דברים: ראשית, אתה שומר על החלק היקר הזה של העור שלך בריא ומתפקד. שנית, אתה מבטיח שטיפוח העור שלך לא הולך להתבזבז. העור שלך לא יכול לנצל מרכיבים מדהימים כמו רטינול ופפטידים אם הוא עסוק מדי בבקרת נזקים עם מחסום לחות פגום!

Declaré Probiotic Skin Solution moisturiser product image on white backgroundDeclaré Probiotic Skin Solution Multi Regeneration Cream | $149
קרם לחות עשיר שעוזר לחזק את מחסום הלחות שלך עם העוצמה של מרכיבים פרוביוטיים ושמנים צמחיים טבעיים.

5. הגנה על העור שלך מפני השמש

לבישת SPF מדי יום עשויה להיות טבע שני עבור רבים מכם כבר - אבל אם לא, חשוב שתתחילו בהקדם האפשרי! חשיפה מוגזמת ל-UV היא אחד הגורמים הנפוצים ביותר המזיקים ביותר הגורמים להיווצרות קמטים מוקדמת, ופירוק קולגן לא אחיד בעור. 

וזה אפילו לא מזכיר את הסיכון לסרטן העור! כשזה מגיע למראה העור שלך, שימוש בקרם הגנה מדי יום היא דרך קלה למנוע בעיות לצוץ בטווח הארוך - וחוסכת ממך המון מתח בכל הנוגע לעור שלך.

הרגל זה חשוב במיוחד אם אתה משתמש בטיפוח העור הגורם לרגישות לאור - במילים אחרות, אם אתה משתמש במוצרים עם מרכיבים כמו AHAs ורטינול. מרכיבים אלה עלולים להשאיר את העור שלך פגיע יותר מהרגיל לנזקים מקרני UV, ולכן חשוב ללבוש קרם הגנה מדי יום וכובע אם תבלה בזמן כלשהו בשמש. 

La Mer The Reparative Skin Tint Product image on white backgroundLa Mer The Reparative Skin Tint SPF30 | $179
קבל הגנה דו-באחת מהשמש ושיפור העור עם גוון העור הזה מבית La Mer.

6. פילינג באופן קבוע

איך להשיג עור זוהר קורה די מהר ברגע שמתחילים לקלף! היתרונות של של פילינג כוללים סחיפת כל תאי עור מתים מתמשכים שפורצים החוצה או מקהים את הזוהר של העור שלך. לאורך פרקי זמן ארוכים יותר, כמה חומרי פילינג כימיים מסוגלים גם להגביר את ייצור הקולגן ולדעוך את המראה של פגמים בעור כגון צלקות אקנה וכתמים כהים. 

הדבר הטוב ביותר בו הוא שאתה לא צריך לעשות פילינג בתדירות גבוהה כדי לקבל את היתרונות - מה שחשוב יותר הוא היצמדות לשגרה קבועה, כלומר יצירת הרגל. הטיפ שלנו? התחל עם פילינג רק פעם בשבוע כדי לראות מה ההבדל הוא עושה עבור העור שלך. תופתעו לגלות כמה הבדל זה יכול לעשות!

La Prairie Cellular Mineral Face exfoliator product image on white backgroundפילינג פנים מינרלי של La Prairie Cellular | 215 דולר
נוסח עם מינרלים טבעיים כתושים כדי להרחיק בעדינות תאי עור מתים ולחשוף עור זוהר.

7. השגת מספיק שנת יופי

האמת היא, שינה משפיעה על העור שלנו יותר ממה שאנחנו חושבים - האם ידעת שחוסר שינה וגירוי קשורים לבעיות בעור ? העור שלנו מושפע ממה שנקרא קצב הצירקדי הטבעי שלנו. זה השעון הפנימי שלנו שאומר לנו מתי לישון וגם אומר לתאים שלנו מה לעשות כשאנחנו הם ישן. 

עובדה שבשעות הלילה העור שלנו מבצע את רוב הריפוי וההתחדשות שלו מחשיפה של היום. העור גם נוטה להתייבש מהר יותר בלילה, וזו הסיבה שקרמי לילה נוטים להיות בעלי מרקמים כבדים ועשירים יותר.

אם אנחנו לא ישנים מספיק, סימנים מצביעים על העור שלנו - קהות, התפרצויות בלתי מוסברות וכמובן עיגולים שחורים. אז הקפידו לקבל את 8 שעות שנת היופי שלכם בכל לילה לעור זוהר! 

Declaré 5 Secrets night cream product image on white backgroundקרם לילה של Declaré 5 Secrets | $149
קרם הלילה הזה מבית Declaré משתמש בכוח של לבנדר מרגיע וקמומיל מרגיע כדי להכין את העור שלך (וגם לך!) לשנת לילה טובה.

יישם את 7 ההרגלים החיוניים האלה לעור זוהר היום ותחווה את ההבדל. מחפשת את המוצרים הנכונים לעור שלך? נסה את חידון העור שלנו!

Beauty Affairs Skin Type Quiz 

מוצרים שהוזכרו:

Alexis Adrienne

אלכסיס אדריאן

אלכסיס אדריאן היא כותבת יופי נלהבת עם למעלה מ-10 שנות ניסיון. היא להוטה להפליא בכל הקשור לטיפוח העור, האיפור והקוסמטיקה, עם קצה האצבע על הדופק של מגמות היופי העולמיות האחרונות בכל עת.

השאר תגובה

כל ההערות מנוהלות לפני פרסום