רדיקלים חופשיים ולחץ חמצוני: כל מה שאתה צריך לדעת

אם את קצת אובססיבית לקרוא תוכן לטיפוח העור כמו שאנחנו ב-Beauty Affairs, בטח נתקלת בביטוי 'רדיקלים חופשיים' בעבר. אבל מה הם בדיוק רדיקלים חופשיים ומה הם עושים לעור שלך?

Try Luxury Beauty Before You Buy

לעתים קרובות הם קשורים לסימני הזדקנות מוקדמים והם ברור משהו שאנחנו צריכים להימנע ממנו כשמדובר בעור - הנה המדריך שלנו למה אתה צריך להיזהר רדיקלים חופשיים, ובנוסף יש לנו את טיפוח העור הטוב ביותר שאתה יכול להשתמש בו כדי למזער את ההשפעות של רדיקלים חופשיים על העור.

מהם רדיקלים חופשיים?

במונחים מדעיים, רדיקל חופשי הוא מולקולה שיש לה אחת (או יותר!) אלקטרון לא מזווג. במילים פשוטות, רדיקל חופשי אינו מאוזן ועושה כל שביכולתו כדי לאזן את עצמו מחדש - כולל גניבת אלקטרון ממולקולות אחרות.

כאשר רדיקלים חופשיים מנסים לעשות זאת ברמה המולקולרית על העור, הם מתניעים תהליך שנקרא עקה חמצונית תפני. מחקרים מצאו כי עקה חמצונית קשורה לדלקת כרונית. דלקת כרונית מובילה לבעיות עור נפוצות רבות, כגון אובדן נפח בעור, היפרפיגמנטציה וסימני הזדקנות מוקדמים.

שמן הפנים המזין הזה של Minenssey משתמש בכוח נוגד החמצון של שמן אובליפיחה וורד הבר כדי להגן על העור שלך.

מה עושים רדיקלים חופשיים על העור?

במילים פשוטות, רדיקלים חופשיים עושים לעור, הם מפריעים לתהליכים הרגילים של העור. כך הם יכולים להשפיע על בריאות העור שלך ולגרום לסימני הזדקנות מוקדמים.

מהיכן מגיעים רדיקלים חופשיים?

האמת היא שהגוף שלנו למעשה מייצר מספר קטן של רדיקלים חופשיים כחלק מחילוף החומרים בתאים. כחלק מהאיזון והתהליכים הטבעיים בגופנו, אנו מייצרים למעשה כמות זעירה של רדיקלים חופשיים – כך שאיננו יכולים להימנע ב-100% מחשיפה אליהם.

Grown Alchemist עוזר להגן על העור שלך ולהכין אותו ליום עם פריימר עשיר בנוגדי חמצון נגד זיהום.

עם זאת, ישנן דרכים שבהן אנו יכולים למזער את ההשפעות של רדיקלים חופשיים ועקה חמצונית. דרך אחת היא על ידי צמצום החשיפה לשלושת המקורות הנפוצים ביותר:

  • אור אולטרה סגול
  • זיהום אוויר
  • עשן סיגריות

אין זה מפתיע ששלושת אלה נחשבים גם לשלושת הגורמים העיקריים לסימני הזדקנות מוקדמים - והכל מסתכם ברדיקלים חופשיים.

ויטמין C הוא האויב הגרוע ביותר של רדיקלים חופשיים - כל כמוסה של סרום זה מבית אליזבת ארדן מבטיחה רעננות ועוצמה בכל טיפה.

מזעור ההשפעה של רדיקלים חופשיים על העור

אז חוץ מלהקפיד להפחית את החשיפה לשמש, להימנע מעישון ולהגביל את החשיפה לזיהום אוויר, מה עוד אנחנו יכולים לעשות כדי להגן על העור שלנו מפני רדיקלים חופשיים?

אחד הדברים הטובים ביותר לעשות הוא להשתמש נוגדי חמצון בשגרת טיפוח העור שלך. נוגדי חמצון מנטרלים רדיקלים חופשיים, ולמעשה עוצרים אותם בעקבותיהם!

ברמה המולקולרית, נוגדי חמצון יכולים לתת לרדיקלים חופשיים את האלקטרון הנוסף שהם מחפשים - ולמנוע את הנזק שבדרך כלל מגיע יחד עם רדיקלים חופשיים ועקה חמצונית.

מושלם לכל סוגי העור - אפילו לעור רגיש - תרסיס הפנים נגד זיהום של REN מגן על העור מפני רדיקלים חופשיים סביבתיים.

המרכיבים הטובים ביותר לטיפוח העור נוגדי חמצון נגד רדיקלים חופשיים

חשוב להשתמש במוצרי טיפוח העור הנכונים כדי להגן על העור מפני רדיקלים חופשיים ועקה חמצונית! קטגוריית מרכיבי טיפוח העור הטובה ביותר לכך היא נוגדי חמצון תפני. היתרונות של נוגדי חמצון לעור הם רבים - אבל זו אחת הסיבות העיקריות מדוע אתה צריך נוגדי חמצון בשגרת טיפוח העור שלך.

מכיוון שנוגדי חמצון מנטרלים רדיקלים חופשיים, הם הטובים ביותר למזעור ההשפעה של עקה חמצונית על העור. דוגמאות למרכיבי טיפוח עור נהדרים שכדאי להגיע אליהם כוללות:

  • ויטמין C
  • תמצית תה ירוק
  • תמצית ג'ינסנג
  • ניאצינאמיד
  • קו-אנזים Q10
  • ויטמין E
  • בקוצ'יול
  • תמצית שזיף קקדו

בעיקרו של דבר, כל מרכיב שיש לו כוחות נוגדי חמצון יחולל פלאים כדי להגן על העור שלך מפני רדיקלים חופשיים! דרך נוספת לדעת אם מוצר טוב להפחתת ההשפעות של רדיקלים חופשיים היא האם הוא מתואר כ טיפוח עור נגד זיהום - מוצרים אלה מועשרים לעתים קרובות בנוגדי חמצון כדי להגן על העור מפני השפעות הזיהום.

סרום זה של דרמלוג'יקה, המכיל תערובת עוצמתית של נוגדי חמצון, עובד קשה כדי להגן על העור ולהדוף את סימני ההזדקנות המוקדמים.

עכשיו שאת יודעת מהם רדיקלים חופשיים ואיך להגן על העור שלך מפניהם, אנחנו מקווים שעזרנו לך לעשות סדר בענייני היופי שלך!

לחלופין, אם את עדיין מנסה ליצור את שגרת טיפוח העור הטובה ביותר עבור סוג העור שלך, נסי את ניתוח העור שלנו. תקבל תוצאה מפורטת על סוג העור שלך והצעות למוצרים שיעזרו לך להשיג את יעדי העור שלך!

Beauty Affairs Skin Analysis

המוצרים שהוזכרו:

  • Minenssey Rejuvenating Superfood Facial Elixir
  • פריימר נגד זיהום אוויר אלכימאי מגודל
  • אליזבת ארדן כמוסות ויטמין C סרמיד
  • REN Flash Defence Anti-Pollution Mist
  • דרמלוג'יקה סרום תגובה חכמה
  • Alexis Adrienne

    אלכסיס אדריאן

    אלכסיס אדריאן היא כותבת יופי נלהבת עם למעלה מ-10 שנות ניסיון. היא להוטה להפליא בכל הקשור לטיפוח העור, האיפור והקוסמטיקה, עם קצה האצבע על הדופק של מגמות היופי העולמיות האחרונות בכל עת.

    השאר תגובה

    כל ההערות מנוהלות לפני פרסום