6 טיפים לשיזוף עצמי: איך להשיג זוהר טבעי

אם אתה רוצה לקבל את הזוהר הנשיק בלי כל הסיכונים של חשיפה לאור UV, שיזוף עצמי הוא התשובה שאתה מחפש! אני יודע מה אתה חושב - שיזוף עצמי מעלה לעתים קרובות את הדעת על עור שנראה כתום ובטוב, מעט כבוי. 

https://www.beautyaffairs.com.au/pages/luxury-mini-beauty-routine

עם הטיפים הטובים ביותר של לשיזוף מזויף, עור שנראה כתום או לא אחיד לא יהווה בעיה! השיזוף אחיד וללא פסים יכול להיות מסובך אבל זה לא בלתי אפשרי - ויש לנו את הטיפים הטובים ביותר לשיזוף עצמי כדי להעניק לעצמך זוהר "בדיוק הייתי בחופשה" מבלי שתצטרך לעלות על מטוס ראש בכל מקום. 

שיזוף עצמי: כיצד לקבל זוהר שזוף

אין להכחיש את זה - שיזוף רענן הוא מחזק ביטחון מוחלט! זה גורם לעור שלך להיראות בגוון אחיד יותר ומוסיף זוהר בריא. העניין הוא שהשכבה בשמש יכולה לגרום קצת יותר נזק מתועלת לעור שלך - וכאן נכנס שיזוף מזויף. 

עם זאת, שימוש בשיזוף מזויף יכול להיות מסובך לשלוט ללא הטיפים הנכונים לשיזוף עצמי כראוי. הנה המדריך שלנו לטריקים והטיפים הטובים ביותר שלדעתנו יהיו שימושיים כדי להביא את הזוהר הטרי מהאזור הטרופי לעור שלך!

פורמולת השיזוף העצמי המתייבשת במהירות ולחות במיוחד מבית VANI-T עובדת קשה כדי להעניק לך זוהר מכוסה ברונזה.

1) פילינג & גילוח 24 שעות לפני כן

כשזה מגיע להבטיח שהשיזוף שלך ייראה אחיד, ללא כתמים מצחיקים או כתמים כהים, להבטיח שנשאר לך מספיק זמן בין הסרת שיער/פילינג לשיזוף הוא מכריע. זהו אחד מהטיפים החשובים ביותר לשיזוף מזויף מכיוון שהוא באמת עושה או שובר את איך שהשיזוף שלך ייראה!

פילינג יסודי מסיר את כל תאי העור המתים המשהים שעלולים ליצור כתמי שיזוף כהים יותר - לוודא שכל תאי העור המתים הללו נעלמו יוצרת משטח חלק לשיזוף העצמי שלך להיצמד אליו לקבלת זוהר ללא כתמים. אם אתה עושה פילינג כהכנה לשיזוף המזויף שלך, אתה יכול גם להתגלח באותו הזמן - הנה הסיבה.

גילוח או שעווה ממש לפני שיזוף יכול לגרום לשיזוף שלך להתיישב בכל זקיקי שיער טריים או מגולחים, וליצור מראה של הרבה נקודות חומות כהות קטנות על העור שלך במקום גימור שזוף באופן טבעי. לא בדיוק המראה שאולי אתה הולך אליו כשזה מגיע לשיזוף עצמי!

פילינג לפני הגילוח הוא גם לא רק טיפ טוב לשיזוף עצמי - הוא למעשה מסייע במניעת חודרניות ופירושו שאתה מקבל גילוח חלק יותר ללא בליטות.

קרצף כל תא עור מת מתמשך עם כפפת פילינג אולטרה יעילה זו מ VANI-T. בהשראת כפפות פילינג המשמשות בחמאמים טורקיים,  כפפת פילינג VANI-T מושלמת להכנת העור שלך לשיזוף עצמי.

2) לחות, לחות, לחות!

אחת הדרכים הטובות ביותר להשיג שיזוף אחיד היא שימוש בקרם לחות, וזה נכון גם לפני ואחרי שיזוף מזויף. הקפדה על כתמים יבשים לעור שלך תעזור לך להגיע לשיזוף בגוון אחיד - כשמדובר בטיפים לשיזוף עצמי, באמצעות קרם לחות[ _0127_5_3] היא אחת מנקודות החובה. 

עם זאת, יש להשתמש בו בדרך הנכונה כדי לוודא שאתה מקבל את השיזוף של חלומותיך - אל תמרחי אותו מוקדם מדי לפני שתמרחי את השיזוף המזויף שלך, ואל תמרחי אותו מוקדם מדי אחריגם משתמש בו. 

כשזה מגיע לטיפים להכנה מזויפת לשיזוף, המטרה היא לוודא שגירשתם נקודות יבשות - אם תצטרכו, מרחו מעט קרם לחות על אזורים המועדים ליובש (כגון מרפקים וברכיים) כדי למנוע מהאזורים האלה להיראות כהים באופן לא טבעי.

כשזה מגיע להארכת השיזוף שלך, קרם לחות יהיה החבר הכי טוב שלך. הקפד להעניק לחות לעור שלך מדי יום לאחר שהשיזוף שלך התפתח במלואו כדי לשמור על הזוהר שלך ללא פגע למשך זמן רב ככל האפשר!

מוס השיזוף הקלאסי של VANI-T מושלם להבאת זוהר ברונזה לעור שלך ללא השמש!

3) השתמש תמיד בכפפת שיזוף

הסוד לשיזוף אחיד הוא כפפת שיזוף - ברצינות. כשזה מגיע לטיפים לשיזוף מזויף, שימוש בכפפת שיזוף הוא כזה שבהחלט כדאי לקחת ללב! כפפת שיזוף עוזרת לפזר את השיזוף העצמי בצורה אחידה על כל העור, מונעת כתמים ומוודאת שתמרח אותה בכל מקום שתצטרך. 

עזוב את ה"פריצות" בשימוש בגרב - הסיבה שכפפות עובדות כל כך טוב היא בגלל החומר הייחודי שממנו הן עשויות. גרביים מלוכלכים וזה יכול לעבור לעור, לגרום לכתמים לא אחידים ולגרום לשיזוף שלך להיראות קצת, ובכן, מצחיק. כפפת שיזוף היא הדרך הטובה ביותר לוודא שהשיזוף שלך נראה טבעי ככל האפשר!

Vani-T Bronzing Mitt
קבל שיזוף נטול פסים בגוון אחיד עם כפפת הברונזה הסופר רכה הזו. הוא מחיל את השיזוף שלך בשכבה מושלמת ללא כתמים לא אחידים וחתיכות כהות!

4) בחר את השיזוף העצמי הנכון עבורך

הדבר הגדול בשיזוף מזויף הוא שיש סוג של שיזוף מזויף שמתאים לצרכים ולרצונות השיזוף של כולם. אחד הטיפים הטובים ביותר לשיזוף עצמי צריך להיות בחירת עומק השיזוף הנכון ואפילו סוג המוצר הנכון.

אם אתה רוצה לאט לאט לבנות את השיזוף שלך לזוהר אחיד, שיזוף הדרגתי עשוי להיות האפשרות הטובה ביותר עבורך - למרוח כמו קרם לחות, הם עוזרים לפתח שיזוף. ברגע שתגיע לרמת השיזוף הרצויה, החלף אותו בקרם לחות רגיל כדי לשמור על השיזוף שלך.

יש גם אפשרות מהירה יותר של מוס שיזוף אקספרס, שמתפתח שיזוף הרבה יותר מהר ממוס השיזוף הרגיל למי שממהר קצת וצריך זוהר טרופי בהקדם האפשרי!

נוסחת הלחות הזו עוזרת ליצור שיזוף הדרגתי ואחיד - מושלם למתחילים בשיזוף עצמי!

5) אל תשכח את הפנים שלך

כשזה מגיע לשיזוף מזויף לפנים, טיפות שיזוף פנים הן הדרך ללכת. מוס שיזוף מזויף על הפנים שלך יכול להניב כמה תוצאות די לא טבעיות - ושימוש בטיפות שיזוף היא הדרך הטובה ביותר להתאים את הפנים שלך לגופך מבלי להגיע בטעות לגוון עור אפילו יותר לא אחיד.

שיזוף מזויף לפנים הוא סופר קל לעשות עם טיפות שיזוף - רק ודא שמרחת כמות אחידה ותן להם להפעיל את הקסם שלהם!

טיפות שיזוף הפנים של Vani-T הופכות את השיזוף השיזוף אחיד לכל הרוחות.

6) הסר תמיד כל שיזוף עצמי שנותר 

טיפ חיוני נוסף לשיזוף מזויף חייב להיות לוודא שהסרת כל שיזוף ישן מתמשך לפני שתתחיל מחדש. לא הרבה טיפים על שיזוף עצמי מזכירים זאת, אבל למעשה אתה יכול להשתמש במוצר ספציפי להסרת שיזוף כדי לוודא שהעור שלך נקי מכל שיזוף ישן והוא הקנבס הריק המושלם שיעזור לך לקבל זוהר חופי ושזוף. 

אם לא, אתה עלול להסתיים עם שיזוף פגום מאוד - אז הקפד להשתמש במסיר שיזוף עצמי כדי להבטיח שהעור שלך נקי לחלוטין מכל שיזוף ישן ולהתחיל רענן!

מסיר השיזוף הזה מבית Vani-T מושלם לטאטא כל שאריות שיזוף כך שהעור שלך יהווה קנבס ריק לשיזוף הבא שלך!

טיפים על שיזוף עצמי: נקודות מפתח

כשזה מגיע לעור טרופי וזוהר, יש לקחת בחשבון כמה טיפים טובים לשיזוף עצמי. ודא שכל עור מת הושחת, ובמידת הצורך, גילוח או שעווה למריחה אחידה.

אתה גם רוצה לוודא שלפני ואחרי שיזוף מזויף, העור שלך נרטב היטב ולחות כדי למנוע כתמים יבשים מציקים שגורמים לשיזוף שלך להיראות לא אחיד וחלקי. ואל תשכח את כפפת השיזוף - היא תהיה החבר הכי טוב שלך כשזה מגיע לשיזוף בגוון אחיד ועשיר על העור שלך.

עכשיו, כשיש לך את כל הטיפים הטובים ביותר לשיזוף מזויף, עשה סדר בענייני היופי שלך ונסה אותם היום!

אם אתה עדיין מנסה ליצור שגרת טיפוח - עם או בלי שיזוף מזויף - נסה את ניתוח העור שלנו!

Beauty Affairs Skin Analysis Quiz

מוצרים שהוזכרו:

  • מוס לשיזוף עצמי של Vani-T Illumin8 Dry Oil Express
  • מיטת פילינג Vani-T
  • מוס לשיזוף עצמי Vani-T Velocity Express
  • Vani-T Bronzing Mitt
  • Vani-T Bronzing Custard
  • טיפות שיזוף עצמי של Vani-T Glow+
  • Vani-T Tan Eraser
  • Alexis Adrienne

    אלכסיס אדריאן

    אלכסיס אדריאן היא כותבת יופי נלהבת עם למעלה מ-10 שנות ניסיון. היא להוטה להפליא בכל הקשור לטיפוח העור, האיפור והקוסמטיקה, עם קצה האצבע על הדופק של מגמות היופי העולמיות האחרונות בכל עת.

    השאר תגובה

    כל ההערות מנוהלות לפני פרסום